Kyllä vai ei ?
Jos pakko kommentoida niin kunnon perustelut eikä mitään asennevammasten poliisien puolustamista.
Hyväksytkö poliisin lähettämät tekstiviestit ?
31
1781
Vastaukset
- minä.
Kyllä.
Ihan siitä syystä, että enemmän rasittaa se, että poliisi pysäyttää ja alkaa paasaamaan palamattomasta takavalosta, kuin se, että saa viestin, että takavalo ei pala, osta uusi.
Samalla sääsyy siis hermoja ja aikaa!
Tuolla pystyisi ehkä myöskin editämään sitä, että poliisit käyttäisivät sitä aikaansa siihen, missä sitä eniten tarvitaan! - lab
etpä sinäkään asennevammanen antanu vastausta omaan kysymyksees.
- peRse
vastauksia kuten sinun...
mutta kuiskaan korvaasi eli EN
- muuta hyväksyn
onhan paljon helpompaa ja mukavamaa kotisohvalla lueskella asiaa kuin kuunnella sitä poliisiauton takapenkillä.
.....jos, vaihtoehtona olisi pysäytys ja/tai huomautus ja/tai rikesakko.
EI, jos kyseiseen tilanteeseen ei muuten puutututtaisi. Tekstiviestejähän ei saa edes lukea ajon aikana- Kirjallinen huomautus
Sehän on kirjallinen huomautus. Oivallinen tapa muistuttaa, että skarppaapa vähän.
- Kotipoliisi
kun puheln voi olla monen käytössä eikä vain omistajan...
toiseksi teksti viesti ei ole kirjallinen ja millä todistat edes sen saannin ... - Mie.
Kotipoliisi kirjoitti:
toiseksi teksti viesti ei ole kirjallinen ja millä todistat edes sen saannin ...Mitä oikein yrität sanoa?
- Kotipoliisi
Mie. kirjoitti:
Mitä oikein yrität sanoa?
etkö osaa lukea jos puuttuu 1 kpl i:tä ?
vai oletko poliisi ? silloin ymmärrän jos et ymmärrä... - ei ole
Kotipoliisi kirjoitti:
toiseksi teksti viesti ei ole kirjallinen ja millä todistat edes sen saannin ...kirjallinen? Sano asiasi selvästi niin ehkä joku ymmärtää.
- Kotipoliisi
ei ole kirjoitti:
kirjallinen? Sano asiasi selvästi niin ehkä joku ymmärtää.
kun vastaavasti poliisin käyntiä onnettomuus paikkalla ei edes näy välttämättä kirjoissa ?
Monta lähetettyä viestiä ei ole ede tullut perille niin miksi tämä muoto olis edes ns kirjallinen ? - Mie.
Kotipoliisi kirjoitti:
etkö osaa lukea jos puuttuu 1 kpl i:tä ?
vai oletko poliisi ? silloin ymmärrän jos et ymmärrä...Mene keskustelemaan lääkärisi kanssa. Aggressiivisuutesi ja epäselvyytesi viittaa siihen, että annostusta pitäisi lisätä tai sitten vaihtaa kokonaan lääkitystä.
"kun puheln voi olla monen käytössä eikä vain omistajan..."
- puuttukoon vaikka kaksi i:tä, mutta mihin tämä liittyy? Kuinka monen käytössä sinun kännykkäsi on? Sinun ja omaishoitajasi? Mitä väliä sillä on, pääasia, että tulee viesti perille. Voihan sitä tietysti lähettää kirjeenkin, mutta entäpä jos se postilaatikko olisikin monen käytössä?
"toiseksi teksti viesti ei ole kirjallinen ja millä todistat edes sen saannin..."
- kolmanneksi tekstiviesti on yhdyssana. Sinustahan ei tietenkään ole mitään väliä, onko autoja moottoritiellä vai auto ja moottori tiellä.
- neljänneksi kaikki tekstiviestit, joita minä olen lähettänyt tai vastaanottanut, ovat olleet kirjallisia.
- viidenneksi, miksi sen tekstiviestin saanti pitäisi jotenkin todistaa? - Kotipoliisi
Mie. kirjoitti:
Mene keskustelemaan lääkärisi kanssa. Aggressiivisuutesi ja epäselvyytesi viittaa siihen, että annostusta pitäisi lisätä tai sitten vaihtaa kokonaan lääkitystä.
"kun puheln voi olla monen käytössä eikä vain omistajan..."
- puuttukoon vaikka kaksi i:tä, mutta mihin tämä liittyy? Kuinka monen käytössä sinun kännykkäsi on? Sinun ja omaishoitajasi? Mitä väliä sillä on, pääasia, että tulee viesti perille. Voihan sitä tietysti lähettää kirjeenkin, mutta entäpä jos se postilaatikko olisikin monen käytössä?
"toiseksi teksti viesti ei ole kirjallinen ja millä todistat edes sen saannin..."
- kolmanneksi tekstiviesti on yhdyssana. Sinustahan ei tietenkään ole mitään väliä, onko autoja moottoritiellä vai auto ja moottori tiellä.
- neljänneksi kaikki tekstiviestit, joita minä olen lähettänyt tai vastaanottanut, ovat olleet kirjallisia.
- viidenneksi, miksi sen tekstiviestin saanti pitäisi jotenkin todistaa?ja miksi haastemies käy henkilö kohtaisesti ?
ettei vaan siksi että se päätyy perille..
ps:mulkkuhan ärähti heti täydellä ;) - K.Ä.
Kotipoliisi kirjoitti:
ja miksi haastemies käy henkilö kohtaisesti ?
ettei vaan siksi että se päätyy perille..
ps:mulkkuhan ärähti heti täydellä ;)...on kirjallisen huomautuksen kanssa? Kyllä se tekstiviesti on kirjallinen huomautus. Ei se suullinenkaan ole. Eli kyllä sinä olet tässä väärässä. Lisäksi henkilökohtaisesti on yhdyssana. Erillinen sana "kohtaisesti" on hieman outo.
- nokiaan kiitos
Mieluummin otan huomautukset kännykkään kuin pysähdyn niitä varten, eikai tuota sen enmpää tartte perustella.
Vai pelkäätkö että poliisin huomauttamis kynnys alenee ja alkavat huomauttelemaan läpi mädästä koslastasi? - autoilija-A
Katson sen kotirauhan häirinnäksi.
- älä lue
Ei täyty kotirauhan rikkominen kovin helposti. Nän nän nää.
- TVH:n mies
...jossa jo aloitustekstissä kielletään ymmärtämästä poliisia ja ymmärtäneiden tekstejä aletaan sättimään jälkikäteen.
Vastaukseni galluppiin: hyväksyn, täysin. Olisiko parempi, että poliisi olisi pysäyttänyt ja sakottanut?- Kotipoliisi
ensimmäiseen väittämään ?
mutta toiseen olisi pitänyt minun mielestäni ja jos on sakottamisen aihetta niin sakotetaan muuten turhaa paskan jauhantaa poliisilta..
- asennevammat
ole sinulla,poliisit tekee työtään.Et sinä ole sen kummempi kuin me muutkaan,etkä lakien ja asetuksien yläpuolelle.
- Kotipoliisi
Jos poliisikin toimii lainvastaisesti niin miksi minä sitten olisin poikkes ja en olisi lain yläpuolella..vai on asennevammasilla poliiseilla vain oikeuksia ja tuo tekstari homma on ihka oikeaa asennevammaa...
Jos poliisi tekisi työnsä oikein niin minulla ei olisi mitään valittamista mutta koskaan en vielä elämäni aikana nähnyt asiallista tai oikein toimivaa poliisia... - Kotipoliisi
Kotipoliisi kirjoitti:
Jos poliisikin toimii lainvastaisesti niin miksi minä sitten olisin poikkes ja en olisi lain yläpuolella..vai on asennevammasilla poliiseilla vain oikeuksia ja tuo tekstari homma on ihka oikeaa asennevammaa...
Jos poliisi tekisi työnsä oikein niin minulla ei olisi mitään valittamista mutta koskaan en vielä elämäni aikana nähnyt asiallista tai oikein toimivaa poliisia...eli lampaille saa lähettää viestiä ja kellä ei kännykkää niin se saa ajella vapaasti ...
kellä ei ole postilaatikkoa niin se ei saa edes huomautusta...
hieno homma että asennevammaisia poliiseita tuetaa kaikissa niiden toimintaa muodoissa ... - K.Ä.
Kotipoliisi kirjoitti:
eli lampaille saa lähettää viestiä ja kellä ei kännykkää niin se saa ajella vapaasti ...
kellä ei ole postilaatikkoa niin se ei saa edes huomautusta...
hieno homma että asennevammaisia poliiseita tuetaa kaikissa niiden toimintaa muodoissa ...Tarkoitat mitä? Tuosta ei oikein käy selville...
- Kotipoliisi
K.Ä. kirjoitti:
Tarkoitat mitä? Tuosta ei oikein käy selville...
vai ymmärrystä vailla...veikkaan ettö olet poliisi tai aito kotipoliisi...
- sinivilkku
Jos on asiaa niin senkus lähettävät vaan.
- kännykkä
Kyllä.
Parkkipirkotkin vois lähettää viestin, että tässä kirjoittelen kohta lappua.
Aikaa olis tulla autolle 5 min.. - Kyllä!
Jep. Kirjallinen huomautus tekstiviestinä. Siinä säästyy niin huomauttajan kuin huomautuksen saajankin aikaa. Tietysti tämän pitäisi toimia vain hyvin lievissä tapauksissa, koska se on paikanpäällä annettuakin huomautusta lievempi, siinähän ei joudu pysähtymään eikä käyttäytymään hyvin, vaan voi tuhista vaimolleen ne vastalauseet, joita ei poliisille uskaltaisi.
- karkoski
Olen itseasiassa muutamia kertoja haaveillutkin, että saisin Häneltä tekstiviestin...
..jotain sellaista kivaa ja kaunista, viettelevää..
Että osasikin olla kaunis ja viehättävä nainen...=)) Periaatteessa hyväksyn, kunhan näpyttelee tekstiviestinsä muulloin kuin ajaessaan. Voisin oikeastaan hyväksyä tekstiviestillä lähetetyn ylinopeussakonkin ajoneuvon omistajalle, tai haltijalle. Poliisi vaan pyytäis kuittaamaan tekstiviestillä hyväksyykö sakon. Ei tulis turhia pysähdyksiä ja kortiton auton omistaja, tai haltija maksais minun rahoillani sakot ja minä välttyisin useiden pienten ylinopeuksien, tai yhden suuren ylinopeuden aiheuttamilta ajokielloilta. Jees, näppärää.
- Rekkanainen
...hyväksyn.
Jos poliisi ilmoittaa tekstiviestillä jonkun asian olevan pielessä, niin pysäytyksellä siitä saisi tod.näk. kirjallisen/suullisen huomautuksen.
Eli miksi käyttää aikaa siihen,kun saman voi toisinkin hoitaa eli viestillä.
Ja huom., suomalainen poliisi ei liiku yksin eli on ilmeistä,että ajaja ei viestiä näpytä, vaan se vieressä istuva. - Tomppa
Hyvä tapa. Kirjallinen huomautus kätevästi säköisessä muodossa. Säästyy kaikkien aika. Ja voi se fiksumpaan tehotakin onhan se osoitus, että valvontaa on, vaikka aina ei vilkku välähdäkään. Kannatetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235