Parhaat ei-hitit

Mena

Kertokaapas faniystäväni mistä Mariahin tuntemattomista biiseistä pidätte eniten, ns. ei-sinkuista? Mulla tulee mieleen ainakin se "Beautiful ones" Butterfly-levyltä. Uuden levyn "Fly like a bird" on myös tosi hyvä. Eka levyltä tulee mieleen "Alone in love". Paljon on muitakin...

13

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mena

Kun ajattelen tarkemmin, olen sitä mieltä että Mariahin parhaat laulut ovat juuri biisejä, joista ei koskaan ole tullut sinkkuja. Jotkut sinkut on ihan kamalia! Jänskää, että en pitänyt yhtään uuden levyn "it´s like that"-sinkusta, kun taas "we belong together" teki vaikutuksen. Vaihtuvuutta siis on omissa mielipiteissä Mariahin tuotantoon liittyen...

• Johanna

Niitä on kyllä älyttömän paljon...

My Saving Grace (Charmbracelet)
        All In Your Mind (Mariah Carey)
        Close My Eyes (Butterfly)
        Glitter (If We)
        I Am Free (Daydream)
        Music Box (Music Box)

Tulisi pitkä lista jos luettelisin kaikki, mut tossa on nyt jotka ensimmäisenä tulee mieleen. :) Ihmettelen, miksi noita ei julkaistu.

• Lamb
        Johanna kirjoitti:

Niitä on kyllä älyttömän paljon...

My Saving Grace (Charmbracelet)
        All In Your Mind (Mariah Carey)
        Close My Eyes (Butterfly)
        Glitter (If We)
        I Am Free (Daydream)
        Music Box (Music Box)

Tulisi pitkä lista jos luettelisin kaikki, mut tossa on nyt jotka ensimmäisenä tulee mieleen. :) Ihmettelen, miksi noita ei julkaistu.

Music Box: Everything fades away (ihan huippu)
        Emotions: Make it happen (tosin julkastiin sinkkuna)
        Mariah Carey: Vanishing
        Daydream: Long ago
        Butterfly: Butterfly
        Rainbow: Peteals (huippu), crybaby (julkastiin, mutta Sony ei markkinoinut kun Carey ja Mottola siihen aikaan eronnut ja riidoissa.)
        Glitter: niin monta hyvää: Lead the way,All my life, Want you
        Charmbracelet: Yours,clown, You had your change.
        Mimi:One and only

Niin paljon hyviä biisejä et tosi vaikee luetella...

Pidän kun Mariah kirjoittaa itse biisinsä ja sanoitukset henkilökohtaisia..

• make
        Lamb kirjoitti:

Music Box: Everything fades away (ihan huippu)
        Emotions: Make it happen (tosin julkastiin sinkkuna)
        Mariah Carey: Vanishing
        Daydream: Long ago
        Butterfly: Butterfly
        Rainbow: Peteals (huippu), crybaby (julkastiin, mutta Sony ei markkinoinut kun Carey ja Mottola siihen aikaan eronnut ja riidoissa.)
        Glitter: niin monta hyvää: Lead the way,All my life, Want you
        Charmbracelet: Yours,clown, You had your change.
        Mimi:One and only

Niin paljon hyviä biisejä et tosi vaikee luetella...

Pidän kun Mariah kirjoittaa itse biisinsä ja sanoitukset henkilökohtaisia..

Mitenkäs sattui! olin just kuuntelemas Everythin Fades Away:ta. :D se on hyvä! eli, lista hyvistä biiseistä:

Everything Fades Away: tosi rauhoittava ja ihana biisi, tosin sen kappaleen sanoma on tosi surullinen. :'(

Alone In Love: Taas rakkaus biisi! tää on niin ihana ja myös niin kaunis.

Now That I Know: tosi jammaava ja rakastan muutenki tätä biisii. Tekee mieli aina vaa laulaa.

Cry Baby: MUN EKA MARIAH KOKEMUS! maailman paras biisi!! niin hyvä ja ku Snoop Dogg on vielä siinä ni se täydentää viedon nii et BEST! ja musiikkivideo on tosi hyvin tehty. ;)

Whenever You Call: Kaunis ja koskettava.

• Make
        make kirjoitti:

Mitenkäs sattui! olin just kuuntelemas Everythin Fades Away:ta. :D se on hyvä! eli, lista hyvistä biiseistä:

Everything Fades Away: tosi rauhoittava ja ihana biisi, tosin sen kappaleen sanoma on tosi surullinen. :'(

Now That I Know: tosi jammaava ja rakastan muutenki tätä biisii. Tekee mieli aina vaa laulaa.

Cry Baby: MUN EKA MARIAH KOKEMUS! maailman paras biisi!! niin hyvä ja ku Snoop Dogg on vielä siinä ni se täydentää viedon nii et BEST! ja musiikkivideo on tosi hyvin tehty. ;)

ai nii: Uudelta albumilta:

Making It Last All Night: tosi jammaava ja persoonallinen biisi tosi Don't Forget About Us on kans IHAN BEST!! WE BELONG TOGETHER!!!

• Johanna
        make kirjoitti:

Lisään listaani nuo kaikki. xD

Ja vielä TEOMilta

Mine Again
        Fly Like a Bird
        Your Girl

:)

Mariah rules!

• Lamb
        Johanna kirjoitti:

Lisään listaani nuo kaikki. xD

Ja vielä TEOMilta

Mine Again
        Fly Like a Bird
        Your Girl

:)

Mariah rules!

Butterfly -albumilta unohdin "The Roof" siinä on taikaa...:)

• Lazar

Kolme on ylitse muiden...

Music Box(Music Box)
      Butterfly(Butterfly)

Ja ennen kaikkea Circle tältä uusimmalta! Se on niin ihana:D Aaah..

• Lamb

" Anytime You Need A Friend" on ehkäpä paras Mariah biisi!

• Johanna
        Lamb kirjoitti:

" Anytime You Need A Friend" on ehkäpä paras Mariah biisi!

AYNAF on kyllä aikamoinen mestariteos. :) Sehän julkaistiin? Ainakin siitä on tehty video. :)

• mascha

Mariah on tehnyt mielettömän paljon hyvää musaa, mutta tässä omat suosikkini albumeittain:

Alone In Love - (Mariah Carey)
      To Be Around You - (Emotions)
      Now That I Know - (Music Box)
      Long Ago - (Daydream)
      The Roof - (Butterfly)
      Petals - (Rainbow)
      Last Night A DJ Saved My Life - (Glitter)
      Subtle Invitation - (Charmbracelet)
      Circles - (Mimi)

Erityismaininnan saavat Prisoner, X-Girlfriend, The Beautiful Ones, Music Box, Everything Fades Away, Did I Do That ja koko joulualbumi :)

Todella hienoa, että Mariahin "suomalaiset lambsit" ovat saaneet oman keskustelupalstan!

• Antti

Say Something, Stay The Night, You're So Cold, Sent From Up Above, There's Got To Be A Way, You Had Your Change, I Only Wanted...

• Thomas

Mariahin helmet löytyvät aika usein sinkkulohkaisuiden ulkopuolelta. Lead the way (Glitter) on yksi Mariahin kaikkien aikojen parhaista, samoin Circles (TEOM) on todella hyvä.

Muita mitä tulee mieleen on esim. juuri tuo The beautiful ones (Butterfly) ja Clown (Charmbracelet)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe