Oma suosikki Riff Raff.
Suosikkibiisinne?
14
1441
Vastaukset
tällä hetkellä "Go Down" rulettaa:))
- overdose
Todellakaan ei ole yhtä ainutta suosikkia, mutta sanon yhden jota kuuntelen tällä hetkellä todella paljon;
"Honey Roll" levyltä Ballbreaker (1995) - monista
Tällä hetkellä WHOLE LOTTA ROSIE
- problem child
Viimeaikoina tullut kuunneltua seuraavien biisien liveversioita (Brianin laulamana) joita harvemmin livenä soittavatkaan: esim. Go down, Gone shootin´, Downpayment blues, Riff raff, Rock´n´roll damnation, If you want blood... you´ve got it!
- kerroinjo
Katso tuolta alempaa.
- motoboltsi
...mutta heitänpä tähän mustan hevosen, koska se oli ensimmäinen AC/DC:n biisi, jonka kuulin: Touch Too Much. Ja se oli joskus kaaauan sitten, kun radiossa oli vain yksi ohjelma, jossa soitettiin rockia. Whole Lotta Rosie on no.2.
- HaukiOnKala
Tässä biisien top3:
1. Give It Up (tässä biisissä on meininkiä!)
2. Hard As a Rock
3. Cyberspace
( tää on aika harvinainen mutta hyvä)
- AC/DC
mun suosikit on
high way to hell
hard as a rock
jailbreak
hail ceasar
satelite blues
that the way i wanna rock and roll
you shook me all nigth long
back in black
hells bells
shake your foundations
T.N.T
High voltage
Rocker
sin city
bad boy boogie - antti nuori
Kyllähän ne on tuo vanha Bon Scottin aikainen AC/DC, joka enemmän soi tässä talossa. Kyllä uudetkin levyt löytyvät hyllystä.
"High voltage" ja "T.N.T.", nimenomaan nämä aussi cdt, soivat eniten - Rainbow-Eyes
Ehkä paras on For Those About To Rock.
- anti-christ/devil-child
Tässä on lista mun suosikeista:
Back in Black
Hard as a Rock
Rock'n Roll damnation
Big Guns
Hells Bells
You shook me all night long
Moneytalks
Stiff upper lip
TNT
Safe in New york city
Are you ready
Highway to hell
Let there be rock.
Kaikki loistavia, mut mieluiten kuuntelen Hard as a Rock ja Moneytalks. Jos unohdin jonku hyvän biisin niin muistuttakaa :P ja laittakaa muutenki komenttia tosta listasta.
AC/DC rocks- i see dc
tällä hetkelä:
Cant Stand Still
Mistress for Christmass
Hold Me Back
Safe in NYC
Given the DOG a Bone (en omista rakkia)ymmärrän mistä kyse.
High Voltage (bon äänessä)
Inject the Venom ( tässä havaitsen LedZep.vaikutteita, oletteko huomannut? myös progemaisin acdc raita)
Breaking the Rules
Hail Caesar
Thunderstraaaaaaaaak
koira syö koiraa
omituinen lista???!! en paljo näköjään Bonin piisejä kuuntele. - anti-christ/devil-child
i see dc kirjoitti:
tällä hetkelä:
Cant Stand Still
Mistress for Christmass
Hold Me Back
Safe in NYC
Given the DOG a Bone (en omista rakkia)ymmärrän mistä kyse.
High Voltage (bon äänessä)
Inject the Venom ( tässä havaitsen LedZep.vaikutteita, oletteko huomannut? myös progemaisin acdc raita)
Breaking the Rules
Hail Caesar
Thunderstraaaaaaaaak
koira syö koiraa
omituinen lista???!! en paljo näköjään Bonin piisejä kuuntele.ei oo mun mielestä mitenkää omituinen lista, mut tota led zeppeliinin vaikutteita en oo ees miettiny kun kuuntelen kyseistä biisiä.
http://www.allmusic.com/
Käy tuolla ja eti AC/DC niin näät kaikki AC/DC:n seuraajat ja kestä/mistä AC/DC on saanut vaikutteita. Tuolta on muutenkin jännä katsoa esim. ketkä kaikki ovat Angus Youngin seuraajia.
Suosittelen... - devil zaild
anti-christ/devil-child kirjoitti:
ei oo mun mielestä mitenkää omituinen lista, mut tota led zeppeliinin vaikutteita en oo ees miettiny kun kuuntelen kyseistä biisiä.
http://www.allmusic.com/
Käy tuolla ja eti AC/DC niin näät kaikki AC/DC:n seuraajat ja kestä/mistä AC/DC on saanut vaikutteita. Tuolta on muutenkin jännä katsoa esim. ketkä kaikki ovat Angus Youngin seuraajia.
Suosittelen...Highway to hell
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471