ei todellakaan suomalaiset

naiset ymmärrä mitään

ei todellakaan suomalaiset naiset ymmärrä mitään hyvästä miehestä, olen sen huomannut jo monta kertaa, ja kokemuksestani voin sanoa että ymmärtävät paremmin ja haluavat ennemmin rentun ja sellaisen joka juo kovasti kaljaa ja viinaa. ulkomaalainen nainen on paras, ja se ymmärtää hyvin miestä. ja lisäksi suomalaiset naiset kävelevät kuin hevoset.

7

1293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

suomalaiset miehet ei ymmärrä suomalisia naisia. Ulkomaalainen mies on paras :)

• en ole suomalainen mies

• nuori nainen

Sinäkö ymmärrät kollektiivisesti hyvän miehen kaikille suomalaisille naisille? Mitä jos hyvä yhdelle ei olekaan hyvä kaikille? Mikä tekee sinun hyvästäsi paremman kuin muiden hyvästä? Tai oikeamman? Varsinkin oikeamman muille kuin itsellesi?

• gasellitar

Kävelevät kuin hevoset?! Ihan järkyttävä vertauskuva suomalaisiin naisiin. Minä en ymmärrä tuollaista vertausta, mutta sen sanon sulle, että mene ja katso kuinka HEVOSEN askellus on kaunista katsottavaa.

• grhhh

Suomalaiset naiset haluavat juopottelevan miehen, koska juovat itsekin. Kunnollinen ja raitis mies olisi kauhistus, sillä hän ei ehkä haluaisi päästää naistaan joka ikinen päivä baariin. Mutta juoppo retku istuu siellä jo valmiiksi ja saattaa jopa tarjota naiselleenkin, mikäli sattuu rahaa olemaan.

• N.N.

Et taida itse olla renttu, koska niin katkerana kommentoit.
      'Ulkomaalainen' on aika laaja määritelmä, joten sieltä varmaan löytyy ihania naisia. Mitä kävelytyyliin tulee, mielestäni hevonen kävelee kauniisti (mitä et varmaankaan tarkoittanut) ja suomalainen mies kävelee kuin olisi paskat housuissa.

• apua

jos et siis ole suomalainen, mitä täällä sit itket ja meitä arvostelet. Mee hyvä mies sinne satumaahasi ja jätä meidät poloiset nauttimaan omista kansalaisistamme. Maassa maan tavalla tai maasta pois. Kävele ittekkin kun hevonen niin eiköhän sun päivääsi ala aurinko paistamaan:)
      Hyvät viedään päältä, joten joillekkin jää vain näitä renttuja kun joku on kuitenkin oltava. Sehän on luonnonlakikin. Nää hyvät miehet ovat valitettavasti katoava luonnonvara!! Arvostelusi perusteella et itsekkään kuulu tähän hyvien kastiin, joten katse peiliin ja sit vasta arvostelemaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5490
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2407
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      255
      1675
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1657
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1195
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      327
      1195
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      334
      1190
    10. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe