Jou oon huumediileri. Onk tää jätkä tosissaan? Paskempaa ''musiikkia'' en ole koskaan kuullut.
Jou
3
311
Vastaukset
- meltdown
Täyttä sontaa! Olet oikeassa Karju-setä!
Kaupallista sontaa...- fan123
no entäs jos on huumediileri. jotenki rahaa on saatava. se on säälittävää rämpyttää kitaraa ja sitten inistä jotain paskaa nahkahousuissa. Tulee paha olo ku kattoo niitä!
- istua
fan123 kirjoitti:
no entäs jos on huumediileri. jotenki rahaa on saatava. se on säälittävää rämpyttää kitaraa ja sitten inistä jotain paskaa nahkahousuissa. Tulee paha olo ku kattoo niitä!
Minusta on säällittävä katsoa niitä hevosen kokoisia ukkoja lökähousuissa, jotka ei osa näyttää vidoillaan muuta kuin puol alastomia akkoja ja raha tukkoja ym timantteja.
Musiikkikin on vain jotain ihme hölötystä, Ja sitäpaitsi ne kaikki kuullostaa SAMALTA!
jou jou vaan kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358