Kitkamiesten biisi

"Olen niin onneton ei autossani ole edes nastoja talvella"

8

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nastasetä

Olipa niin pirun hyvin oivallettu!
      Nyt kitkapellet etsii kuumeisesti läpi kaikki maailman biisit josko sieltä löytyisi jotain kehua kitkarenkaista.
      hehehhheeeeehhheeeee.... turhaa työtä kitkapellet teette, ei sellaista biisiä ole olemassa! Ei edes satulaulujen tekijät voi laittaa niin paksua tekstiä lasten satulauluihin jossa kehuttaisiin kitkoja koska kyllähän lapsikin ymmärtää ettei nyt sentään mikä tahansa voi olla mahdollista edes saduissa.

• "kitkapelle"

"Kitkapellet" ovat tuollaisesta puberteettiin liittyvästä provoiluvaiheesta päässeet jo ohi.

En aio etsiä mitään lauluja, vaan ajan viisaampana onnellisesti kitkoilla. Meidän kaikkien eduksi :)

• nastasika
        "kitkapelle" kirjoitti:

"Kitkapellet" ovat tuollaisesta puberteettiin liittyvästä provoiluvaiheesta päässeet jo ohi.

En aio etsiä mitään lauluja, vaan ajan viisaampana onnellisesti kitkoilla. Meidän kaikkien eduksi :)

Ajaisin nastoilla, mutta autooni sopivaa nastarengasta ei saa vaikka hakis. Ainut vaihtoehto ois nastotuttaa kesärenkaat tai kitkat. Paska pito ja järkyttävän äkänen käsitellä, mutta ajan talvisin mahdollisimman vähän. Eipä mun kärryä ole ympärivuotiseen käyttöön tarkoitettukaan. Ongelma noitten kitkojen kanssa on sitten sekin, että vaikka kuinka varois niin takarenkaat kuluu kuin sulamalla. Mulla tulee ehkä 3000-4000 kilsaa vuodessa talvisin ja edes sitä ei kitka kestä. Kelit on etelässä kuitenkin kuivia ja silloin kitkarenkaat kuluu hirveetä kyytiä. Keväällä tulee sitten vetästyä se yksi burnis ja poltettua loputkin lamellit. =)

• 4x4 autoon
        nastasika kirjoitti:

Ajaisin nastoilla, mutta autooni sopivaa nastarengasta ei saa vaikka hakis. Ainut vaihtoehto ois nastotuttaa kesärenkaat tai kitkat. Paska pito ja järkyttävän äkänen käsitellä, mutta ajan talvisin mahdollisimman vähän. Eipä mun kärryä ole ympärivuotiseen käyttöön tarkoitettukaan. Ongelma noitten kitkojen kanssa on sitten sekin, että vaikka kuinka varois niin takarenkaat kuluu kuin sulamalla. Mulla tulee ehkä 3000-4000 kilsaa vuodessa talvisin ja edes sitä ei kitka kestä. Kelit on etelässä kuitenkin kuivia ja silloin kitkarenkaat kuluu hirveetä kyytiä. Keväällä tulee sitten vetästyä se yksi burnis ja poltettua loputkin lamellit. =)

Näin kun toimit, niin renkaiden kuluminen vähentyy huomattavasti: ei sudi vaan pitää, kesä talvet.

Ja muistathan kierrättää takaa eteen tasaisen kulumisen varmistamiseksi(ettei voimansiirto kulu renkaiden lisäksi).

• nastasika
        4x4 autoon kirjoitti:

Näin kun toimit, niin renkaiden kuluminen vähentyy huomattavasti: ei sudi vaan pitää, kesä talvet.

Ja muistathan kierrättää takaa eteen tasaisen kulumisen varmistamiseksi(ettei voimansiirto kulu renkaiden lisäksi).

Ei jää montaa vaihtoehtoa markkinoille nelivetoisia urheiluautoja. Renkaitakaan en voi kierrättä sen verran on eroa leveyden ja profiilin osalta etu- ja takarenkailla...

Olen mä kyllä miettinyt autonkin vaihtoa esim porschelta löytys nelivetoinen.

• harkitsen
        nastasika kirjoitti:

Ei jää montaa vaihtoehtoa markkinoille nelivetoisia urheiluautoja. Renkaitakaan en voi kierrättä sen verran on eroa leveyden ja profiilin osalta etu- ja takarenkailla...

Olen mä kyllä miettinyt autonkin vaihtoa esim porschelta löytys nelivetoinen.

Talviautoksi olen ajatellut Bugatti Veyronia, vaikka 30-sarjalaisia talvirenkaita ei Nokian renkaiden valikoimissa olekkaan. Kesäautonahan välttää joku vajaavetoinen pikkukinneri, vaikka Bemari.

• ajattele pois
        harkitsen kirjoitti:

Talviautoksi olen ajatellut Bugatti Veyronia, vaikka 30-sarjalaisia talvirenkaita ei Nokian renkaiden valikoimissa olekkaan. Kesäautonahan välttää joku vajaavetoinen pikkukinneri, vaikka Bemari.

Ajattele pois se ei maksa. Veyronit on myyty ja montaa niistä ei jälkimarkkinoillekaan ilmesty.

• kuuntelija...

Nastarenkaasta on nastoja irronnut ja katkennut ja loput on pitänyt katsastuksen takia nyppiä pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5837
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      608
      2296
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe