Kanin hampaiden narskutus

Tietämätön

Niin,mitä tarkottaa kun kani narskuttaa hampaitaan?Niin,että kun se on sylis sen tuntee sormillaan,muttei kuule?Tai ainaki tuntee,että se liikuttaa leukojaan.

7

7281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanne

kanin hampaiden narskutus voipi tarkoittaa kolmea asiaa.tuollainen kuvailemasi hiljainen narskutus ilmaisee sen tyytyväisyyttä,ts.kanisi on onnellinen.jos kani narskuttaa hampaitaan oikein kuuluvasti se on vihainen,eikä halua silitystä tms.myös kanit,joilla on purentavika narskuttavat.eroaa kuitenkin noista kahdsta edellämainitusta tavasta.kannattaa lukea kanikirjoja ja opetella kanin elekieli :)
      -Hanne

• Riinu

Oikein kovaääninen narskutus liittyy usein myös kipuun. Kani ei osaa itkeä eikä valittaa, mutta kun siihen koskee oikein paljon, se narskuttaa hampaitaan lujaa. Eron kyllä huomaat siihen hiljaiseen tyytyväiseen narskutteluun, mitä kani pitää kun sitä esim. silittää.

• =)

sillon kun kani narskuttaa hiljaa hampaitaan niin se tykkää ja jos taas oikein kovaa niin se ei tykkää tai siihen voi sattua...

• moips

Miunki kani narskuttelee hampaitaan ku sitä silittää=) sitten kun olen lopettanut se rupeaa nuolemaan kättäni,kiitokseksi silityksistä :) !

• Jokutaijotai

Meillä tekee ihan samaa!

• Kysymys

Jos kani narskuttaa hampaita sillain että sen kuulee mutta ei hirveän kovaa, niin tykkääkö se kun rapsutan sitä vai onko se vihainen vai sattuuko sitä?

• Apuja?

Mä en jaksa oikein lukee kirjoja tai muuta ja mä haluaisin tietää, että mitä se sit meinaa sellanen hampaiden napsuttelu? Kun joskus silitän mun kania ja sit se joskus sulkee silmänsä ja alkaa napsautella hampaitaan. Mä olen ihmetelly sitä kauan ja yrittäny sen muusta olemuksesta päätellä mitä se ajattele :) Mut nyt mä tahdon apua. Kiitos vastaajille jo näin etukäteen ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe