TeleFinland kusettaa

vittuuntunut asiakas

Epäselvää laskua on mahdoton saada selvitetyksi, jos yrittää soittaa telefinlandin asiakaspalveluun. Siellä ei kukaan vastaa.
Telefinlandin ainoa kommunikointikeino taitaa olla lisälaskujen lähettäminen, joihin on lisätty ylimääräisiä kehotusmaksuja.
Minä ainakin irtisanon liittymäni mahdollisimman pian.
Oli suuri virhe olla telefinlandin asiakkaana.
Täyttä huijausta koko telefinland!

10

3254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Täysin samanlaisia kokemuksia telefinlandista. Täytyy vain muistaa kertoa kavereillekin kokemuksista ettei KUKAAN ikinä milloinkaan ota heiltä liittymää. Sellaista kun ei saa irtisanottuakaan...väittävät kuukausien päästä ettei sellaista ole tapahtunut. Uskomatonta!

Onneksi on muitakin palveluntarjoajia. Minulta lähti viisi nimissäni olevaa liittymää Saunalahteen!

• varmaankin

Voi hyvät hyssykät!

Hankkikaa elämä !

• ruuneberi

Irtisanoitko vai suljitko väliaikaisesti, kaksi eri asiaa...

• Ei SaunaElisa teille mitään...

...näköjään suurinosa kuitenkin Telen puolesta.

Vain jotkut häirrintyneet haukkuvat Teleä (ja melkein tekaistuiltakuulostavista syistä), ja vieläpä yrittävät epätoivoisesti saada SaunaElisalta provoilupalkkaa.

• voijee

voi teitä valittajia, eikö teille ole koulussa opetettu mitä tarkoittaa eräpäivä laskussa? Ihme valittajia tää foorumi täynnä, kännykkä tommosilta valittajilta pitäis kokonaan takavarikoida.

• kusettaa

Oman kokemukseni mukaan munasta on pidettävä kiinni kustessa ja sitä ei operaatorit vielä ole ottaneet toimintoihinsa mukaan.Että se siitä.

• eivät
        kusettaa kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan munasta on pidettävä kiinni kustessa ja sitä ei operaatorit vielä ole ottaneet toimintoihinsa mukaan.Että se siitä.

kuseta? Itselläni tulöi telefinlandin lasku, ja kun avasin sen niin kustuhan sinne oli

• Vessaan
        eivät kirjoitti:

kuseta? Itselläni tulöi telefinlandin lasku, ja kun avasin sen niin kustuhan sinne oli

Mennä kun kusettaa...

• FUck telefinland

Telefinland kusettaa myös vuonna 2012. Eräänkin kerran kun olen ladannut saldoa, niin heti ENSIMMÄINEN VIESTI TAI PUHELU ei ole enää onnistunut, "Liittymääsi ladattu saldo ei ritttänyt..." blablabla mitä paskaa. Sitten kun otan yhteyttä asiakaspalveluun, niin ainoa kommentti heiltä on se, että puhelimestani on lähtenyt dataliikennettä. Paskat. Dataliikenne on kiinni, eikä niin massiivista dataliikennettä edes ole mikä imasee saldon kuiviin samantien kun se on ladattu. Se on ollut kiinni siitä lähtien kun ekan kerran otin prepaid liittymän mikä kuivahti muutamissa tunneissa. Silti, nyt ilman dataliikennettä saldo kuivahtaa samantien kun sen on ladannut. Mitään dataliikennettä ei edes voi jäädä "velkaa" koska sellaista palvelua ei tele-vitun-finlandilla ei ole.

telefinlandin kanssa asiointi oli tässä. Ja jos joku kysyy mielipidettäni niin se on takuulla selvä. Ja karvainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe