Hei kaikille!
Tytär tykkää Mikosta (ja kyllä äitikin!!), ja haluaisin jouluylläriksi Mikon nimmarin. Mutta minne Mikolle voi kirjoittaa?? Sähköpostia ja/tai perinteistä postia.
Tuhannesti kiitoksia jo etukäteen kaikille, jotka vaivautuvat vastaamaan!
Fanipostia Mikko Leppilammelle??
3
342
Vastaukset
- Äityli
Helmiä ja sikoja sivuille ja vieraskirjaan, sieltä voi lähettää henkilökohtaista viestiä Mikolle.Täällä kans Mikko fani:))
- Kirsi
Moikka,
kiitos infosta! Oletko saanut palautetta tuota kautta? Löysin tämän "helmiä ja sikoja"-sähköpostiosoitteen, mutta lukeekohan sitä enää kukaan, kun se on kuitenkin jo aika vanha juttu..? - Unelma
Kirsi kirjoitti:
Moikka,
kiitos infosta! Oletko saanut palautetta tuota kautta? Löysin tämän "helmiä ja sikoja"-sähköpostiosoitteen, mutta lukeekohan sitä enää kukaan, kun se on kuitenkin jo aika vanha juttu..?Moi! Mä yritin etsiä tätä sivua mut en löytäny, joten ajattelin että voisitko kertoa sen osoitteen..?
Olen ihan hulluna Mikko Leppilampeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897