Onko sen uuden albumin nimi C-sides??? Omituista. Enkä ole Nähnyt sellaisia kaupoissa ? Eikä HIM:in sivuilla ilmoteta mitään! Varmasti huijaus!!
C-sides?
9
759
Vastaukset
- bonnieh
En usko että semmosta on eikä tule olemaankaan.
- ...
Tästä on jo keskustelu!!
- katsomassa
kaikki nettikaupat eikä mistään löytyny eikä tunnelin levyssäkään ollu. en muistanu kysyä sillon kun kävin siellä tunnelin kaupassa että onko sitä siellä ollu ees myynnissä
- todella kova
hyvä levy ja tilasin sen ulkomailta amazonin kautta. Ei sitä täältä enään juuri mistään saa. Kyseessä minipainoksellinen levy.
- him or die
todella kova kirjoitti:
hyvä levy ja tilasin sen ulkomailta amazonin kautta. Ei sitä täältä enään juuri mistään saa. Kyseessä minipainoksellinen levy.
ei sitä ollu amazon.comissa
- him or die
todella kova kirjoitti:
pistin vielä searchiin him c-sides
- köpikäs
todella kova kirjoitti:
ei muuten löydy enään edes sieltä tota c-sidesiä. Mä kumminkin ehdin saada sen. Tehdäänköhän siitä enään uusintapainoksia?
- him or die
köpikäs kirjoitti:
ei muuten löydy enään edes sieltä tota c-sidesiä. Mä kumminkin ehdin saada sen. Tehdäänköhän siitä enään uusintapainoksia?
pistin himin foorumille siitä keskustelunkin eikä kukaan tienny siitä
- himfan777
him or die kirjoitti:
pistin himin foorumille siitä keskustelunkin eikä kukaan tienny siitä
Jos HIM foruumillekkin pistit eikä kukaan tienny, niin ei sitä ole! Uskoin siihen puolituntia joskus kauan sitten :P (Siis Tohon Uuten Levyyn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012