Kompastuuko Agnes ensi sunnuntaina

Suomen kieleen

Roni kompastui heavyyn ja Agnes on vaarassa ensi sunnuntaina kun joutuvat laulamaan Suomeksi. Katri ja Ilkka taas on ensi sunnutaina vahvoilla, parhaat Suomen kielellä laulajat. Pete on ollut itse varmuus mutta kuinka käy Suomeksi laulettaessa ja miten Henna uskataako olla entistä rohkeampi koska ääntä kyllä löytyy. Jos suomalaiset onnistuu kaikki hyvin niin Agnes saattaa hyvinkin pudota, ei lapsen takia vaan siksi että hänen Suomen kielen lausuminen kuulostaa oudolta varsinkin laulettuna.

20

1399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päinvastoin

Agnes on söpöliini

• Kimi P.

En arvosta en.

• Kimi P. kirjoitti:

En arvosta en.

Kuole, ei tuu kellään ikävä.

• Nyt...
        Zip1 kirjoitti:

Kuole, ei tuu kellään ikävä.

...on opettajasi siellä koirak-, anteeksi peruskoulussa tyytyväinen. Printtaa toki saavutuksesi ja esittele hänelle, saat ison halin ja kukkasen kuvan vihkoon.

Olethan toiminut juuri niin kuin kiltti pikku mielipidefasisti tekee. Muuhun kuin liturgian hokemiseen ja vääräoppisten tuhoamiseen ei sinunlaisesi kapasiteetti riitä.

• Rockprofeetta

ulkolaista, rokkahtavaa, jopa soft-hevimäisempää mutta kun lauletaan Suomen kielellä, tulee enemmän ongelmia.

Jos karsinnoista voisi jotain päätellä, Katri, Ilkka ja jopa Henna ovat etulyöntiasemassa.

• Onko jossain sanottu että niiden on pakko laulaa suomeksi ens kerralla? En minä ainakaan oo kuullu että sen pitäs olla nimenomaan suomenkielellä vain sen että se on suomalaisen artistin kappale.

• xXx

mun mielestä se agnesin suomenkieli ei oo kauheen kaunista kuunneltavaa sen puhuesa saatika sitten laulun merkeissä...yäk!!! =/
      ainaski mä oon tätä mieltä!!

• ihmettelijä

Onko tää Helsinkiläistyttöjen "narina" kaunista tai savolaisten "viäntely"??? Agnes on söpö ja minun suosikki,,,,,

• kuinka kauniisti sinä puhuisit suomea jos oisit asunut vasta 2,5 vuotta Suomessa. Luulenpa että olisit täysin ummikko. Käsitätkö ollenkaan kuinka vaikeaa ulkomaalaiselle on oppia suomea? Tietääkseni ei kovinkaan helppoa, eihän useimmat suomalaisetkaan sitä hallitse.

• ¤ansxu¤
        ihmettelijä kirjoitti:

Onko tää Helsinkiläistyttöjen "narina" kaunista tai savolaisten "viäntely"??? Agnes on söpö ja minun suosikki,,,,,

AGNES ON PARAS! ei agnes oo agnes jos se sujuvasti puhuu suomee... tylsähän se kilpailu olis jos pitäisi kuunnella suomea koko ajan mut toivotaan että agnes ei tipu joidenkin rasistien takii....aika surullista että jotkut suomalaiset ei arvosta muualta tulleita ollenkaaan muuten, mitenköhän agnesin lapsi jaksaa jos äiti alkaa ravata joka päivä keikoilla ja haastatteluissa.......

• muka

laulaa suomeks?! Määku luulin että SUOMALAISTA rokkia...ei sen tartte olla suomen kielistä...vai?

• Nimetön

mun mielestä Ilkka kotiin. Hyppykeppi luulee olevansa joku stara vaikkei laulun lahjat ole kummoset. Toki Agneksen suomen kielellä laulaminen voi olla kokemus...mikäli pakko laulaa suomeksi..onhan Him,Rasmusym..

• eltsu_

Roni oli hyvä jaa tippui yhden finaalin takia laulettaessa hevyä.Luulen että Agnesille käy niin ensi sunnuntaina suomen kielen takia.Lapsen ei ainakaan pitäisi vaikuttaa ja toivottavasti ei vaikuta.Jos Agnes lähtee Katrille tulee tiukat paikat koska nehän on hyviä kavereita!!

• jyppi-fani90

Ei se nyt välttämättä tipu ja kaikki voi " säälistä" antaa sille pisteitä kun ei osaa suomeksi laulaa. Muutenkin en ite ole pitänyt agnestistä. Hän on lisäksi saanut nyt paljon julkisuutta sen tyhmän lapsijutun takia. Ilman sitä niin hän olisi jo tippunut

• Puppe

Ensinnäkin Agnekselle pitäisi minunmielestä näyttää isoa peukaloa. Suomenkieli on niitä vaikeinpia kieliä oppia ja kyllä tyttösen puheesta selvää saa.
        Ja sitten se lapsijupakka. Jos oikein tarkkoina katsoitte viime sunnuntain Idolssin niin varmana kuulitte Agnsein sanovan: "Tottakai haluan suojella lastani julkisuudelta" Kumpi olisi parempaa: jättää lapsi kotiin äidin ollessa Idolssissa vaiko pitää hyvässä hoidossa Agnesin äidin luona Puolassa?
        Se minkä media on leimannut Agneksen otsaan on median omaa tuotosta. Pakkohan niiden on jostakin pienestä ja täysin turhasta asiasta näköjään vauhkota. Mielestäni se ei anna Agnekselle ainakaan positiivista kuvaa julkisuudessa vaan toisinpäin. Järkikäteen ihmiset niitä lehtie lukiessa!

• kompastuu..

Mut toivon että kompastuu. Se on niin sairaan ärsyttävä tyyppi.

• ¤ansxu¤

ja voisitko vaikka perustella miten nii?? ei sillä oo pissi päähän noussu tai mitään sehän on koko ajan oma ittensä!! Ai NII JOO eihän se osaa suomee sehän siinä on ärsyttävää niinkö?? ja laulaaki osaa.
        mutta sehän on oma mielipide, kerrotko silti miks ärsyttävä??? en oo ite huomannnu mitää

• MR. UTELIAS

kertokaa suosikkinne ja mielestänne seuraava tippuja!!!! mielipiteitä, mielipiteitäää!!! mun mielestä tämänhetkisistä paras on agnes tietty ja huonoin on ehkä henna ...
      MUTTA MIELIPITEITÄÄÄ!!! KERTOKAA SUOSIKKINNE!!!
      SIIS MIELIPITEITÄ TÄNNE!!

• Jere

Pelkään että niin tulee käymään. Vaikka Agnes treenaisi
      kuinka paljon biisiä viikon aikana, ääntämys ei
      luultavasti ole sieltä parhaasta päästä. Se taas
      häiritsee kuuntelemista jos jatkuvasti joutuu miettimään
      että "mitä se nyt sanoi?".

Toivottavasti Agnes selvittäisi laulunsa kunnialla,
      että kisa ei menisi täysin värittömäksi.´

Katsotaan nyt miten käy. Äänestän edelleen sitä
      joka laulaa seuraavaksi parhaiten.

• dogyboy

Kerrataas viellä.siis tyttö tulee tänne junttilandiaan ja vetää vierasmaalaisten edessä heidän äidinkielistä biisiään,niin se on jo semmoinen teko että harvat pystyy!Huom siis on kyse suomenkielestä.Valta osa suomalaista tekee sen humalassa!!Agnesilla on muuten paras soundi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2328
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2193
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1494
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1427
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    9. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe