Moi! Onko kellään muulla

APUA

sellaista ongelmaa ettei pääse sähköpostiin ollenkaan. Ja alhaalla näkyy teksti "on tapahtunut virhe"? Tunti sitten se toimi ihan hyvin.

11

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Juuri sama homma mulla, nyt en pääse lukemaan posteja... täytyy kai odotella!

• päivänä

ei oo päässy laatikolle, ylläpito H-E-R-Ä-T-Y-S !!!!!

• Nimetön

muulla myös on

• Nimetön

ei pelaa tämä sähköposti taaskaan, kello on jo kohta kuusi eikä tästä tule mitään. olis jopa tärkeitä tiedostoja pitäny tulla postissa, mutta mitenkäs luet???...kele kolmesta asti oon yrittäny

• Nimetön

Juu, on tästä jo puhelimitsekin ilmoiteltu tuonne tekniseen tukeen, mutta ovat vissiin kesälomilla tai talviunilla,kun ei mitään tapahdu! Menee sähköposti vaihtoon melko vinhaa vauhtia!

• vaikka

IE:llä,sillä oon itte päässy sisään,ei oo oopperaa kelpuuttanu koko päivänä..

• Itselläni on sohlannut postiin kirjautuminen kello 15 eteenpäin...eikä yhtään nauruta. Kaikki tärkeet viestit tulee tonne ja tuolla ne nyt makaa lukemattomana. Suorastaan v.......!Viestiä asiasta laitettu jne...kuinkahan kauan vian korjaaminen kestää ??

• Nimetön

alkaa todellakin olla pikkuhiljaa tiimalasi täynnä ja yli kuus tuntia on jo ne tietoviisaat pelannu vissiin pokeria ku ei aukee... vai liekö sitte sitä "tukea" ollenkaan...ei tuu mittään, mistään.... joutuu vaihtamaan vissiin postilaatikkoo....

• Nimetön

odottelen eikä posti toimi vieläkään! Nyt alkaa jo rauhallisellakin ihmisellä "keittämään". Stn! Mulla myös on siellä tärkeitä tiedostoja. Voi jummi sanon minä. Taidan lopettaa tämän postin käytön.

• juttalii
        Nimetön kirjoitti:

odottelen eikä posti toimi vieläkään! Nyt alkaa jo rauhallisellakin ihmisellä "keittämään". Stn! Mulla myös on siellä tärkeitä tiedostoja. Voi jummi sanon minä. Taidan lopettaa tämän postin käytön.

Olen lähettänyt palautetta jo monta kertaa, mutta mitään ei tapahdu.
        Eivät viitsi edes tiedotetta asiasta uudistaa.

Onko tapahtunut virhe, kun on valittu suomi24???

• Nimetön
        juttalii kirjoitti:

Olen lähettänyt palautetta jo monta kertaa, mutta mitään ei tapahdu.
        Eivät viitsi edes tiedotetta asiasta uudistaa.

Onko tapahtunut virhe, kun on valittu suomi24???

Joo, kyllä ottaa aivoon. Kauanpa kestää tämä vian korjaaminen. Taisi olla virhe valita suomi24. Otinkin tänään toisen postin käyttöön, koska tulevaisuudessa en enää halua joutua tällaisen eteen. Jahka tuo suomi-posti toimii taas, alan ilmottelemaan uutta meiliosotetta ympäri maailmaa.

Onhan se todellakin kumma, etteivät tuota tiedostetta päivitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe