Toivottavasti Minna olisi jo kyllästynyt ilmaantua katsomoon.
Eihä esim, Katikaan siellä pällistele, vaikka olis mukavaa katellakkin Katia.
Iina, Minna, Hanna pitkälle lomalle, jonnekkin kauas missä ei kamerat toimi.
Kati, Timo, Jani ja Antti S paikalle.
Minnaa ei enää katsomoon
6
967
Vastaukset
- muut paitsi
Kathy olivatkin paikalla talkshowssa. Ei vaan näytetty kuin Timoa ja Minnaa.
Eihän se Minna ole siellä aiemmin ollutkaan, antaa rouvan tulla vaan katsomaan Terhin putoamista. Ja finaaliinkin.- Juupasjuu
sehän olin niin suloinen ja innokas kun pidemmän aikaa sitä seuras. Luultavasti koko paikka olis räjähtänyt käsiin ilman sitä ja kontrollia. Ainaski ruoka olis loppunut.
- mieltä
Juupasjuu kirjoitti:
sehän olin niin suloinen ja innokas kun pidemmän aikaa sitä seuras. Luultavasti koko paikka olis räjähtänyt käsiin ilman sitä ja kontrollia. Ainaski ruoka olis loppunut.
vaikka en Minnasta niin talossa tykännytkään niin oli ihan kiva nähdä, että emäntä oli nättinä katsomossa.
Alan kyllä epäilemään että Kathya "dissataan", eli ei oikein kutsuta mihinkään BB juttuihin kun kerran vaapaehtoisesti lähti pelistä pois, no tämä vaan omana mielipiteenäni kun en lue seiskaa tms. niin ei tiedä riekkuuko pimatsu lehtien palstoilla ym. paljonkin. - vaivaudu tulemaan
mieltä kirjoitti:
vaikka en Minnasta niin talossa tykännytkään niin oli ihan kiva nähdä, että emäntä oli nättinä katsomossa.
Alan kyllä epäilemään että Kathya "dissataan", eli ei oikein kutsuta mihinkään BB juttuihin kun kerran vaapaehtoisesti lähti pelistä pois, no tämä vaan omana mielipiteenäni kun en lue seiskaa tms. niin ei tiedä riekkuuko pimatsu lehtien palstoilla ym. paljonkin.Jyväskylästä asti...vaikka mulle jäi kans vähän sellanen maku ettei tuotantoyhtiö tykännyt Katin keskeytyksestä!!!
- elovena
vaivaudu tulemaan kirjoitti:
Jyväskylästä asti...vaikka mulle jäi kans vähän sellanen maku ettei tuotantoyhtiö tykännyt Katin keskeytyksestä!!!
Totuus on,että Kati on ainoa joka ei halua vängätä julkisuuteen.Nämä muuthan,varsinkin Minna ja Hanna oikein pyrkii sinne.
tottakai ne jotka asuvat lähempänä pääsevätkin tulemaan helpommin.eikä ne katia sielä mitään dissaa.varmasti on pyydetty paikalle mutta ei vaan päässyt/viitsnyt jyväskylästä asti tulla.
Kiva oli kuitenkin kuulla että kaikki kilpailijat ovat paikalla viimeisessä jaksossa=).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277