Moi. Olen 18 vuotias lukiolainen ja ajattelin ottaa lukiosta välivuoden, tai ainakin väliajan...Haluaisin lähteä vapaaehtoistyöhön Afrikkaan, halvalla. Auttamaan eläimiä, tai lapsia..ONko jollain tieota miten ja minne ja mitä maksaa..Onko jollain kokemusta tai edes jotakin tietoa? Kiitos jo etukäteen, todella olen avun tarpeessa!
Vapaaehtoistyötä Afrikassa
5
1051
Vastaukset
- maare
noita nuorten unelmia. Se ei siellä paikan päällä ole yhtään niin romanttista kuin kirjoista ja lehdistä lukemalla voisi luulla. Hanki ensin kunnon ammatti.
- aödklg
En minä mistään romanttisen ihanasta afrikasta unelmoikaan, haluan mennä sinne, koska haluan AUTTAA! Kiitos vaan vinkistä, ehkä vanhempana hankikin:/
- Afrikassa
aödklg kirjoitti:
En minä mistään romanttisen ihanasta afrikasta unelmoikaan, haluan mennä sinne, koska haluan AUTTAA! Kiitos vaan vinkistä, ehkä vanhempana hankikin:/
Joo ei sinne varmasti lähdetä romanttiselle unelmalomalle vaan auttamishalua täytyy olla, eikä iällä ole merkitystä sen asian kanssa. Itseäni kiinnostaa myös vapaaehtoistyö Saharan eteläpuoleisessa Afrikassa mutta kovin kalliita monet vapaaehtoisohjelmat ovat...
- Mira
Olin ite vapaaehtoisena afrikassa, Malawissa jokunen aika sitten. Olin Humana People to People järjeston kautta. Todellakin elämäni parasta aikaa. ota muhun yhteyttä jos haluat tietää lisää. Noista kustannuksista saat varmaankin lisätietoa osoitteesta info@dns-tvind.dk
- öangmsödgnm
Kiitos! En olekaan menossa vielä tänä vuonna, mutta varmaan vuoden päästä. Jos vaikka mailaat mulle olenlammas@gmail.com ja kerrot kokemuksestas lisää ja miten rahat meni:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096