ON MARKKINAT........
jatkakaa........=:0)))))))))
NO JOHAN.....
16
507
Vastaukset
- Herra_X
jatkaa? Ihan pihalla ja vielä ilman pipoa.
- Herra_X
BBrunetti kirjoitti:
sehän se oli tarkoituskin.... et meet pihalle ja ilman pipoo....=:0)))))))))
että flunssani pahenee? Kai saan edes hanskat mukaani? :)
Herra_X kirjoitti:
että flunssani pahenee? Kai saan edes hanskat mukaani? :)
jos se nyt pahenee voit syyttä mua.....voin vaiks käydä apteekissa sun puolesta ja hakee sulle rohtoja......=;0)))))))))
- vaan
...Ja markkinoilla makkaraa,
krääsää aivan kamalaa.
Joskus jotain tarpeellista,
pitää tehdä ostoslista.
Ostaisinko suukkoja,
vaiko mora puukkoja.
Komea on ostoskori,
väkeä täynnä pieni tori.
Pikkuhiljaa mielenkiinto herää,
kun ostoksia itselle kerää.
Vaan silloin vilahtaa musta katti,
on kukkarossa vanha tuttavani "Matti".
Kotiin taapertamaan lähden,
on jo myöhä, näen taivaalla tähden.
Siltä toivon muilta salaa,
rakkautta niin ihanaa......
Tervehdys BB:lle
T: huppeli Elli - AMR-52
...viikon pääst vast lahes...)))) noh,onhan jouluhumuu jo nyt riittäväst kaupuntil...)))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
sitä sit mitää mennä markkinoille....=:0))))))))
..markkinakalj...kahvit tirr....autetaan rinkulan kera. ei saa olla kylmä rinkula sit..))))))
AMR-52 kirjoitti:
..markkinakalj...kahvit tirr....autetaan rinkulan kera. ei saa olla kylmä rinkula sit..))))))
ensin käyn markkinoilla.....siellä käyn mestaris kaljoilla ja sieltä suunnista lähikuppilaan tirraan.....kato yhtään en änkyttänyt.......=:0))))))))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
ensin käyn markkinoilla.....siellä käyn mestaris kaljoilla ja sieltä suunnista lähikuppilaan tirraan.....kato yhtään en änkyttänyt.......=:0))))))))))))
...mestar on? mis? voinpa miekii markkinoil pyörähtää,jos sattuu asiapäivä sinne six.
- pyörremyrsky
...ja sitte menox!!!...tulex BB**** (vähän ku Bridget Bardot!!! wow) nii lähetää sinne??? siis JOHAN ON markkinoille??? Vai ilmahan on ihan p**stä!! ...tuuu jooooo...
- pyörremyrsky
BBrunetti kirjoitti:
parin viikon päästä........ sit mennään....=:0))))))))))))))))))
markkinat!!! Joo...ja sit EHKÄ vois olla LUNTA ja pakkast...nam nam...JA MULLA KEPIT mut vedä sä vaik pulkas mua!! ??? Nää lähtee MARKKINOILLE!!! :D
pyörremyrsky kirjoitti:
markkinat!!! Joo...ja sit EHKÄ vois olla LUNTA ja pakkast...nam nam...JA MULLA KEPIT mut vedä sä vaik pulkas mua!! ??? Nää lähtee MARKKINOILLE!!! :D
hullujas pyytelet....joku muuten luulee mua poroks......heh.......=:0)))))))))))))))))))))
- AMR-52
pyörremyrsky kirjoitti:
mie hommaan sorbukset,työ ranskikset ja maitoo...)))))) sippipuisto rulaa...))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969