Aika selkeä repeämä on tapahtunut talossa: Tytöt vastaan pojat. Huomisessa realityssä varmasti näytetään miten tiuskiminen on lisääntynyt, ja miten esim Perttu ja Antti ovat keskenään paljon puhuneet uudesta käänteestä. Selkeästi (ja ehkä peruuttamattomasti?) tuo tuli esiin sanaselityspelissä, jonka Big brother heille järjesti, ja sen jälkipuinneissa. Tytöt eivät tunnu paljoa asiaa keskenään pohtivan, tai sitten eivät huomaa muutosta. Onkohan talon tunnelma särkymässä? No sunnuntai varmaan taas tuo ainakin yhteenkuuluvuuden tunnetta, kun kaikki ovat samassa tilanteessa.
Pinnat kireällä asukkailla
5
935
Vastaukset
- näin....
on käynyt...Mielenkiintoisinta on mielestäni se että niinkin paljon kun Terhiä on täälläkin parjattu niin talossa on tilanne nyt tämä...Terhi on ollut sinänsä tasoittava elementti talossa..Tieto siitä että on nyt mukana äänestyksessä sotki Terhinkin elämän talossa siinä määrin että elo horjuu..Nyt on kaksi paria eli miehet ja naiset...Antin voitontahto mielestäni kasvaa päivä päivältä..Mutta ehkä vasta näin loppumetreillä paljastuu juuri se idea mikä tässä alunperin on ollut tarkoituskin..Se voittaa kenellä pää kestää pisimmälle...
- mielestäni
mikään tasoittava esimerkki.Päinvastoin riidankylväjä.
- tasoittava elementti.
Ja minä luulin, että terhi on kilpailija, eikä talon rakennusmateriaalia.
Vertauskuvat merkitään heittomerkein suomen kielessä, jos jotain tarkoitit. - kulkuri
tasoittava elementti. kirjoitti:
Ja minä luulin, että terhi on kilpailija, eikä talon rakennusmateriaalia.
Vertauskuvat merkitään heittomerkein suomen kielessä, jos jotain tarkoitit.Terhi kun lähtee sunnuntaina, niin elämä rauhoittuu hetkeksi BB-talossa. Tiina ei yksin jaksa riidellä poikien kanssa ja pojatkin varmaan ryhdistäytyvät loppukiriä ajatellen...
- mieltä..
Ja kaikkein kärsivällisin on nyt Antti. Sillä on tosi luja luonne, liekö siellä Australiassa kehittynyt..? Mä en pystyis noiden muijien kanssa hillitsemään enää itteeni vaan kävisin varmaan vähän ravistamassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565500Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212417Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551685- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101207Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190