Yhteiskunta on kova. Hyväksikäyttö on kaikissa muodoissaan läsnä jokaikisessä ihmissuhteissa. Mitään aitoa ei ole, kukaan ei ole kenellekään rehellinen. Kaikelle on laskettavissa hinta.
Siten kukaan ei tiedä minkään asian todellista arvoa.
Onko koti ja ne pienet sekunnit omien lasten kanssa, silloin kun nämä eivät vaadi muuta kuin sylin, ainut tapa olla ihminen.
Onko
5
375
Vastaukset
- TipuJuu
tuntuuu ikävä kyllä unohtuvan tämän yhteiskunnan hyväosaisten puristaessa itseään vielä parempaan suoritukseen...
Parisuhde taas ei mielestäni kylläkään voi onnistua, jos se ei perustu rehellisyyteen ja haluun rakastaa ja rakentaa yhdessä "meistä" perhettä.
Tämä on kylmä kilpailuyhteiskunta, joka rummuttaa menestystä ja kilpailuttaa jäseniään toisiaan vastaan. Joko pystyt kelkassa tai putoat.. - (.)Y(.)
Muuttunut ns, kovemmaks, kun kaikesta täytyisi
saada, vain paras voitto ja hyöty.. :(
Jopa ihmis - suhteista, mutta en silti allekirjoita tuota.. ;)
Aitojakin ihmis - suhteita ja pyyteettömyyttä on
onneksi viel olemassa.. :)
Oravanpyörästä huolimatta... pystyy rakentamaan paljon.Vaikkakin kaikella on hintansa, silti on helpompaa olla rehellisenä kanssaihmisilleen, kuin esittää jotain kokoajan.
Se käy rasittavaksi pitemmän päälle.
Ihmisenä ihmiselle tässä monikin yrittää olla ja luulenpa, että siinä toiset onnistuvatki.....- iso ilo
Olin tyttärenpojan (2,5v) kanssa menossa päikkäreille ja luulinkin että hän myös nukkui. Heräsin n. vartin päästä ja poika istuu nojatuolissa kirja sylissään ja sanoo: Mummu mä olen ollu ihan hiljaa että sä oot saanu nukkua. Tällai tuli tippa silmäkulmaan, että ja kuinka pienikin voi noin hyvin oivaltaa. Me muutenkin ollaan samoilla aaltopituuksilla,niih.
- kärpäspaperi
Tunnetko olevasi hoivaaja tyyppi, sinusta on
kivaa kun sinussa riippuu mukuloita. Onkohan
siinä tarkoitusta elämälle? Kärpäspaperi olis
vastaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164