kaikkien levyjen nimet järjestyksessä,
Asiallisia vastauksia KIITOS!!!!!!
Anna Erikssonin
12
787
Vastaukset
- AE-tietoja
Noilla tiedoilla pääset varmaakin alkuun.
1.Anna Eriksson: Anna Eriksson (1997)
2.Anna Eriksson: Anna joulu (1998; joululevy)
3.Anna Eriksson: Odota mua (1999)
4.Anna Eriksson: Kun katsoit minuun (2001)
5.Anna Eriksson: Parhaat - Seurataan johtajaa (2002; 20 laulua v:ilta 1996-2002)
6.Anna Eriksson: Kaikista kasvoista (2003)
7.Anna Eriksson: Sinusta sinuun (2005)
AE on siis julkaissut viisi varsinaista studioalbumia, yhden kokoelman ja yhden joululevyn.- Inari69
asiallisesta vastauksestasi.
- törrö
Anna Eriksonin ekasta levystä julkaistiin myös erikoispainos jossa oli mukana laulut kesä hengittää ja silmin sinivalkoisin
- Sytyttääkö
Erikssonin 1:mmäistä cd -levyä Anna Eriksson vuonna 1997 tehtyä?!?
- AN791
Joululevyn paras kappale on Seimi ja risti.
- myöhään herännyt
onko hänen 1:mmäistä pitkäsoittoa Anna Eriksson enää kaupoissa myytävänä vai löytyykö vain divareista?
- Keräililjä
Vähän aikaan sitten ainakin Joensuun Citymarketissa oli 7 euron tarjouslevyinä saatavina sekä Anna Erikssonin ekalevyä että "Odota mua" albumia. Eiköhän se ole ollut sama kampanjatarjous muissakin kitymarketeissa?
- Kamikaze Zero
Eka, missä on "Et itkeä saa Argentiina" (uusintapainoksessa ei ole) on jo keräilyharvinaisuus, levy-yhtiössä ei ole yhtään (ylimääräistä) kappaletta (kysyin nimittäin), käytettynä varmaan on vaikeaa löytää. Se uusintpainos on aika laajasti levinnyt.
- Nimetön
YES! Weezeriltä plagioidut kappaleet "Ei Se Mennyt Niin" ja "Turhaa" joudutaan kuulemma poistamaan tulevilta kopioilta. Hyvä Weezer!
- Lärppy
Anna on hottis.
- Kiitorata16+18
Anna kala, ja hän tulee huomenna ruinaamaan lisää.
Opeta kalastamaan, ja hän pärjää omillaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Anna_Eriksson#Julkaisut
Wikipedia jännä paikka on, sinne se kaikki tieto mennyt jo on. - .......
Jasmiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096