Hypoteettinen tapahtumaketju.. Eronnut avoliitossa elävä Nainen tapaa 15 vuotta vanhemman naimisissa olevan Miehen.
Naisen avoliittoa voinee kuvata sanalla mukava. Vapaa-aika on mukavaa, lapsilla on mukavaa, suhde on kokonaisuutena varsin mukava.
Se vanhempi mies on onnellinen, koti ja työ.
Ja sittenkin, kun he tapaavat, sanat loppuvat, sen Naisen kädet tärisevät, ei ole enää muuta, tai oikeastaan muu himmenee niin pahasti ettei sitä huomaa.
Feromoni-match? Vaihtelua kaavamaiseen arkeen? jännitystä? Miehen ikä kriisi? Ainoa rakkaus?
Ja ennuste; kaikki kärsivät, lapset, puolisot, kotieläimetkin.
Miten kukaan voi kulkea yli tällaisesta? Eikö jokainen päivä muistuta mitä olisi ehkä voinut olla riippumatta siitä, miten asiat loppuvat? Kuinka se Nainen voi elää loppuelämänsä jos hän tietää ettei ehkä ole koskaan aloittanutkaan? Kuinka paljon saa hajottaa rakkauden tähden? Jos on yksi mahdollisuus saako sen heittää pois?
vanhempi mies
5
715
Vastaukset
- (.)Y(.)
Hypoteettiset seuraukset...
Antautumalla tunteiden vietäväksi,
mahdolliset ikävät seuraukset..
Kulkemalla tilanteen ohi huomaamatta,
muistot ja kalvava ikävä..
Niin, nyt sitten ois, valinnan paikka...
Rauhanomainen, hyvinvointi ja onni,
vai huumaava rakkauden tunne..
Valitse itse sopivin vaihtoehto... Tiedän monta, jotka ovat valinneet tuon uuden ja sykähdyttävän tunteen ja ovat siinä myös onnistuneet.
Tunteilleen kun ihminen ei voi mitään, jos niiden kanssa alkaa pelleilemään ja tukahduttamaan , sairastuu lopulta......Ja tunteet ovat huono yhdistelmä,jos kuuntelee sydämmen ääntä niin järki taas muistuttelee toisesta puolesta patti tilanne jonka näyttää vain aika että onko kyse syvemmästä tunteesta vai ihastumisesta!Tunteitaan ei saa tukahduttaa koska ajan myötä sillä tekee hallaa itselleen.Paras ratkaisu on kai antaa ajan kulua vähän eteepäin ja katsoa miten syvää ihastus on kannattaako sen takia heittää tuttu ja turvallinen mukava elämä taakseen ,joskus kun on todella kipeää olla aikuinen!!Voimia!
- kokemusta on
Monta kuukautta silmäpeliä mukavia keskusteluja ja muuta sellaista. Olimme ensi kerran viikonloppuna ulkona ja kaikki meni metsään.Olimme täysin erillaisia mitä tulee hauskanpitoon ja vapaa aikaan.Ikäero näkyi selvästi kummankin käytöksessä.Ei enään sellaista.Olen Mies-40 ja nainen 30 .Taisi olla odotukset kummallakin liian suuret.Et se siitä.
- Hannele
Niinpä:)
Tosipaikan tullessa rakkaus ei kysy lupaa,
se ottaa ja tahtoo..Joku selviää ..joku ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164