dib be di tyy

se hiukset sitoo..menikö se noin..tässä vanhoja muistelen...muistaako joku vielläkin vanhempaa...

30

1465

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettei kepillä ,tai ainakaan tikulla silmään tökittäis.
      Huomenta hai, sekä myöskin myöhäisheränneet, kunhan saatte koneenne käyntiin.

• mitä laitan...:)pitkänkö..

• hai kirjoitti:

mitä laitan...:)pitkänkö..

niin nuori,ettet edes saata vanhoja muistella,joten riittää kunhan hieraset loputkin unihiekat silmänurkista pois.
        Tietenkin, jos et ole jo niin tehnyt.

Minun iällä tulee helposti vanhoja muisteltua,koska dementtian ensioireet vievät "vähänennenasiat" johonkin kadoksiin..

• emw34 kirjoitti:

niin nuori,ettet edes saata vanhoja muistella,joten riittää kunhan hieraset loputkin unihiekat silmänurkista pois.
        Tietenkin, jos et ole jo niin tehnyt.

Minun iällä tulee helposti vanhoja muisteltua,koska dementtian ensioireet vievät "vähänennenasiat" johonkin kadoksiin..

seuraavan tarjoon minä....vai nuori..olen toki..:))

• meriv

*hymyilee*

Jos nyt myönnän muistavani mahdollisesti vanhemman niin siinä on heti aamusta uhkana tuntea itsensä vanhemmaksi...

homma sujuu, kun on äidin antamat aineet..
      ja Luhta linjat leikkaaaaaa

onneksi meille tuli telkkari niin myöhään....

• joko olet tervehtynyt...
        ...:) juu noi mäkin muistan..meillä oli eka telkkari " kuuba " merkkinen venäläinen...

• meriv
        hai kirjoitti:

joko olet tervehtynyt...
        ...:) juu noi mäkin muistan..meillä oli eka telkkari " kuuba " merkkinen venäläinen...

juuh..tauti nujerrettu.

Tuli matkalla avaruuteen-sarja. Yhdessä jaksossa savinen hirviö vaati jotakin konetta itselleen..kulki niiden heppujen perässä kädet ojossa ja hoki : K O N E..K O N E ..K O ...

sen koommin en sitä sarjaa katsonut..enkä kyllä aikoihin oikein nukkunutkaan.

Tosin sama sarja tuli hetken jokunen vuosi sitten..*nolo*
        Se oli aika naurettava..

ja nyt töihin

Mukavaa päivänjatkoa kaikille*hymyile*

Tuffelle mukavaa viikonalkua

ja hai...PUSSSSSSSSSS

• tuleppa tiskille..teetä paahtista juustoo tuoremehua ( appelsiini )nyt ei munaa..kolesteroolia....ja aamun laulelo " palava rakkaus polttaa kulkeissaan ".....

• meriv
        hai kirjoitti:

tuleppa tiskille..teetä paahtista juustoo tuoremehua ( appelsiini )nyt ei munaa..kolesteroolia....ja aamun laulelo " palava rakkaus polttaa kulkeissaan ".....

tutkimuksen mukaan muna ei nostakkaan kolesterolia vaan auttaa terveellä ihmisellä jopa laskemaan tai ainakin pitämään sen normaalilla tasolla..olisikohan munan käyttö vähentynyt..

Ja mitä tanssiin tulee..kuinkas olisi lauantaina?*hymyilee*
        Tanssikorttini näyttää ihan tyhjää..

Muuten..miksi ei voisi olla pikkujouluissa naisilla tanssikortit, joista miehet voisi varata itselleen tanssin*miettii*

Mukavaa tiistaiaamua sinulle ystäväni*hymyilee*

• meriv kirjoitti:

tutkimuksen mukaan muna ei nostakkaan kolesterolia vaan auttaa terveellä ihmisellä jopa laskemaan tai ainakin pitämään sen normaalilla tasolla..olisikohan munan käyttö vähentynyt..

Ja mitä tanssiin tulee..kuinkas olisi lauantaina?*hymyilee*
        Tanssikorttini näyttää ihan tyhjää..

Muuten..miksi ei voisi olla pikkujouluissa naisilla tanssikortit, joista miehet voisi varata itselleen tanssin*miettii*

Mukavaa tiistaiaamua sinulle ystäväni*hymyilee*

vähentääkö sekin...:))
        Montako saapi varata..nooh ainaskin kymmenen varaan näin alkuuun...
        Tiistaita sinullekkin...osta 500 vinyyli levyä siivoilin varastoa eilen....

• meriv
        hai kirjoitti:

vähentääkö sekin...:))
        Montako saapi varata..nooh ainaskin kymmenen varaan näin alkuuun...
        Tiistaita sinullekkin...osta 500 vinyyli levyä siivoilin varastoa eilen....

Osta 500 vinyyliä???

Millä minä niitä soitan..hakaneulalla??

Tai..niillähän voisi pinottaa tuon olkkarin seinät?

Vaihdatko ne käyttämättömään työpäivään?
        Nyt lähtisi halvalla..10:llä vinyylillä saat 2 tuntia sujuvaa laatuaika naisporukassa, mikä ei vähästä hätkähdä.

100:lla vinyylillä lähtee kuule jo 8 tuntia suorastaan maksimaalista nautintoa tuottava tiistai, mistä et ikinä toivu..etkä edes haua toipua.

Munakas käy..tai oikeammin.juuh..munakokkeli kuulostaisi aika hyvältä..nakkeja, pekonia, pari tuoretta sämpylää, kokkelia ja teetä..*tilaa*

Käväisen pukemassa..kerkitkö valmistaa sillä aikaa?

pusssssss

• meriv kirjoitti:

Osta 500 vinyyliä???

Millä minä niitä soitan..hakaneulalla??

Tai..niillähän voisi pinottaa tuon olkkarin seinät?

Vaihdatko ne käyttämättömään työpäivään?
        Nyt lähtisi halvalla..10:llä vinyylillä saat 2 tuntia sujuvaa laatuaika naisporukassa, mikä ei vähästä hätkähdä.

100:lla vinyylillä lähtee kuule jo 8 tuntia suorastaan maksimaalista nautintoa tuottava tiistai, mistä et ikinä toivu..etkä edes haua toipua.

Munakas käy..tai oikeammin.juuh..munakokkeli kuulostaisi aika hyvältä..nakkeja, pekonia, pari tuoretta sämpylää, kokkelia ja teetä..*tilaa*

Käväisen pukemassa..kerkitkö valmistaa sillä aikaa?

pusssssss

istuppa ole hyvä...siis nakit ja muussi...see kyllä lasten annos.....
        Tota vaihtista täytyy ihan aatella..onko teillä kahvi / rööki taukoja siellä
        Nyt asiaakin tiedättäkö mihin ne levyt oikeesti vois myydä....

• tuffe
        meriv kirjoitti:

juuh..tauti nujerrettu.

Tuli matkalla avaruuteen-sarja. Yhdessä jaksossa savinen hirviö vaati jotakin konetta itselleen..kulki niiden heppujen perässä kädet ojossa ja hoki : K O N E..K O N E ..K O ...

sen koommin en sitä sarjaa katsonut..enkä kyllä aikoihin oikein nukkunutkaan.

Tosin sama sarja tuli hetken jokunen vuosi sitten..*nolo*
        Se oli aika naurettava..

ja nyt töihin

Mukavaa päivänjatkoa kaikille*hymyile*

Tuffelle mukavaa viikonalkua

ja hai...PUSSSSSSSSSS

Muistan kanssa kun se V-sarja tuli, vaikka olin jo aikuinen en voinut katsoa sitä, pelotti :/ Nyt kun se tuli uusintana (olikohan subista) pikkasen nauratti koko touhu :))

• meriv
        hai kirjoitti:

istuppa ole hyvä...siis nakit ja muussi...see kyllä lasten annos.....
        Tota vaihtista täytyy ihan aatella..onko teillä kahvi / rööki taukoja siellä
        Nyt asiaakin tiedättäkö mihin ne levyt oikeesti vois myydä....

kuule ne myyntiin huutonettiin.
        Tai keltaiseen pörssiin..täälläkin on tori.

Älä vain vie antikvariaattiin ja ota ensin kuitenkin selvää niiden hinnasta.

Joskus noissa vinyyleissä aika arvokkaitakin.
        Veljelläni esim Jenkeistä tuotu Jimi Hendrix, josta saisi aikamoiset rahat, jos hän vain raaskisi myydä.

• vierelläni tunnet minut paremmin kuin tuntee kukaan muu " vitsi tuo laulu on nätti Sillanpään...sitä vois tanssia..ihan hiljaa hitaasti....huoks...

• Koko viikonlopun vanhoja muistelin.Äidin kauhistus oli kun veljen brylgreemit vedin saunapuhtaaseen tukkaan....silloinkin tuo muotitietoisuus vähän kateissa...
      Ei tikulla silmään...eihän

• CampaNula

Meni se varmaan tuonne päin.Tässä iski dementia etten muista tuon vanhempia hiussitomisriimityksiä.
      Lunta huomenta lunta sataa huomenta.

:D

• sullakin rementiaa..mä en viellä sitä myönnä...:)
        Huomenta huomenta.....

• CampaNula
        hai kirjoitti:

sullakin rementiaa..mä en viellä sitä myönnä...:)
        Huomenta huomenta.....

Sun ei tarvii kun se näkyy päällepäin.
        Pistinpä pahan.

:DD

• CampaNula kirjoitti:

Sun ei tarvii kun se näkyy päällepäin.
        Pistinpä pahan.

:DD

näkyykö...vaihdan het alushousut...:))
        Aamuja sulle...

• CampaNula
        hai kirjoitti:

näkyykö...vaihdan het alushousut...:))
        Aamuja sulle...

Muistit sä vaihtaa sukat ja.
        Alushousuthan ne kertoo mitä näkyy.Tulee kiire joten saat silmäniskumorotukset.

:D

• Sydämmen asialla telkkarista katottu ja vapaapäivän vietto voi alkaa:D Olen miettinyt että onkos se varma keski-iän merkki kun jää koukkuun johonkin telkkarisarjaan siis on aivan pakko katsoa ja kohta varmaan sarjan henkilöt on kuin lähisukulaisia niinkuin anopilla joka katsoo kauniita ja rohkeita!!Täytyy harkita vieroittamista!!Hyvää päivänjatkoa!!

• väärin..mä täällä niska limassa hommia paahdan....
        Tiijätkös mä en uskalla jäädä mihinkään koukkuun...:))

• hai kirjoitti:

väärin..mä täällä niska limassa hommia paahdan....
        Tiijätkös mä en uskalla jäädä mihinkään koukkuun...:))

Ne hait koukkun jääkkään korkeintaan särjet ja ahvenet!Älä sure töitä täällä minäkin teen niinkuin kunnon perheenäidin kuuluukin :)))))(luen kirjaa)!!

• se mikään keski-iän merkki ole. Rohkeasti voin kertoa, että olen täysin koukussa Heartbeatiin, Käenpesään ja Emmerdaleen. Toki nuorempanakaan en voinut Dallasia tai Dynastiaa jättää katselematta. Jotakin muistan jopa Peyton Placesta:)

• tikkaTuulispää kirjoitti:

se mikään keski-iän merkki ole. Rohkeasti voin kertoa, että olen täysin koukussa Heartbeatiin, Käenpesään ja Emmerdaleen. Toki nuorempanakaan en voinut Dallasia tai Dynastiaa jättää katselematta. Jotakin muistan jopa Peyton Placesta:)

Rohkaisusta,katson huomennakin hyvällä omalla tunnolla ohjeman :)))) Työaamuina pitää aina pakottaa joku perheenjäsenistä nauhoittamaan kyseinen ohjelma :D

• tikkaTuulispää kirjoitti:

se mikään keski-iän merkki ole. Rohkeasti voin kertoa, että olen täysin koukussa Heartbeatiin, Käenpesään ja Emmerdaleen. Toki nuorempanakaan en voinut Dallasia tai Dynastiaa jättää katselematta. Jotakin muistan jopa Peyton Placesta:)

se saakutin mopo..juuri kun aiheeseen päästiin...JOULUPUKKI tässä isä kirjoittaa poikansa puolesta..tuotko uuden PC pojalle lahjaksi. no niin ainakin pyydetty nyt on...
        Siis 49 minä.....

• tuffe

vaan ittelles :))

Pienenä olin perso hammastahnalle, söin sitä suoraan tuubista. Kerran kokeilin vahingossa sitä silloista hiusrasvaa... yöks.. Maistui ihan kenkälankille.. heh, sitäkin maistanut ;)))

• ei saa suuhun panna mitä vain..." älä käsi pieni jne. "...:))
        Mä laitoin kerran henkarin koukkupään suuhun...oli kuulemma mutsilla työ saada se pois...

• runkenstrumpa

Näitä sun juttujas ei kyllä tajua. Veteletkö mitä kamaa iltapäivän ratoksi?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe