toi on ihan saatanan tyhmää kinastella mikä laji on paras ja mikä on toista parempi. Se on ihan itsestään selvää että kaikki lajit ovat tehokkaita jos niitä osaa käyttää oikein , ja lajien "tehokkuus" riippuu paljolti itse yksilöistä. Itse olen harrastanu pitemmän aikaan eri lajeja , ja huomannu että asennne harjoitteluun ja harjoittelun monipuolisuus on tärkeä osa treenaamista. (harrastan kahta eri lajia jotka täydentävät toinen toisiaan). Yksikään itseään kunnioittava treenaaja ei mene haukkumaan toisen lajia paskaksi ja kehumaan kuinka oma lajia on kaikkia parempi. Joten lopettakaa se saatanan haukkuminen ja kinastelu.
tyhmää
treenaaja
1
633
Vastaukset
- Laji on!!
Tietokoneen nypläys kotona!!!
Suojelee parhaiten vihollisilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337