900 viestii ja on vasta iltapäivä alullaan....
Mä tossa aloin lukemaan ja karsimaan noita viestejä ja ihmettelin kun en pääse sivua kolme eteenpäin.. aina kun päivitti sivun lopussa niin olikin sivulla taas puolessa välissä :D
Jarruuuuu....
Aaaaarrgh
11
814
Vastaukset
- Archie Leach
Tiinan hehkuttaja avaa aina uuden ja uuden linkin, sitten muiden Fanit tietysti jatkavat samaa rataa . . . ei ihme jos on ruuhkaa . . .
- ole kiva taas
tulla putsimaan, tietää ainakin miten tarpeellinen olet ;)
Toki meistä moni klikkaa ilmoita asiattomasta viestistä, mutta ei ole tietoa meneekö se ylläpidolle vai jääkö odottamaan sinua.- Suvi***
Cesar kirjoitti:
Mutta luulen että ei ylläpito noita viestejä katso... Ainakaan palstoilta joissa on sefu...
Eiks seriffin oo mahollista saada apulaisia? Tällasta palstaa on varmaan mahotonta ja turhauttavaa yrittää pitää puhtaana yksinään! No, kohtahan bb onneks loppuu ja tääkin palsta hiipuu. Jaksamista sinne!!!
- Avaa..
jokaisen kilpailijan nimellä aihe ja se joka saa eniten vastauksia eli pisimmän ketjun voittaa gallupin. Tiedota jollain ilveellä kaikille. Tää on vaan ehdotus.
t: sivusta seuraajasaisihan sillä näille muutamille hehkuttajille kymmeneksi minuutiksi tekemistä kun naputtelisivat kaksisataa viestiä joka muistaakseni on maksimi yhteen ketjuun
- t:ss
Cesar kirjoitti:
saisihan sillä näille muutamille hehkuttajille kymmeneksi minuutiksi tekemistä kun naputtelisivat kaksisataa viestiä joka muistaakseni on maksimi yhteen ketjuun
Jonkinlainen netiketti tarttis kyll saada tähänkin palstaan. Kaikilla kova kiire avata uusi aihe, niin ettei lukemaan kerkiä. Ei oo sun osassa tänään kadehtimista. Tsemppiä.
Jospa sittenkin hyödynnän sun ideaa ja laitan kisan... Kenen ketju täyttyy ekana... Nyt kyllä palsta kaatuu mutta saanpa syötyä edes sillä välin :D
- nina
Ota ihan rauhallisesti BB loppuu torstaina, joten kohta kirjoittelu huomattavasti vähenee ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan.
Että sikäli... - töitä
sinäkin...
- leipätyökin!!!
seriffin tehtävät ovat vapaaehtoistyötä ja piste!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136