ERILAISIA PIKKUJOULUJA!!!!

Valitse itsellesi sopiva....
Prinsessa ruusunen:Sammut sadaksi vuodeksi...
Lumikki: Heräät seitsemän miehen kanssa..
Keisarin uudet vaatteet: Heräät aamulla alasti kadulla.
Ruma ankanpoikanen: Aamulla vieressäsi on väärät munat
Roope Ankka: Olet keränyt ison kasan rahaa ilman housuja.......

Iltaaaaa......=;0))))))))))))))))

36

1034

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien-8

aina nuo seksi ja alkomahooli mielessä;=))))

• katsos...tosta mulee sopii parhaiten toi rinsessa ruusunen...elikkäs sammun......=;0)))))

• Alien-8
        BBrunetti kirjoitti:

katsos...tosta mulee sopii parhaiten toi rinsessa ruusunen...elikkäs sammun......=;0)))))

sammunut kuin eilen vaan..eikös sata vuotta ole hieman liiottelua...;=)?

• Alien-8 kirjoitti:

sammunut kuin eilen vaan..eikös sata vuotta ole hieman liiottelua...;=)?

liioiteltua...
        Olin muuten perjantaina pikkujouluja öööö viettämässä...ensinnäkin en harrastanut seksiä ja toiseks...sammuin....=;8)))))))

• Alien-8
        BBrunetti kirjoitti:

liioiteltua...
        Olin muuten perjantaina pikkujouluja öööö viettämässä...ensinnäkin en harrastanut seksiä ja toiseks...sammuin....=;8)))))))

taju kankaalla poissa pahan maailman kiusauksilta;=)

• Alien-8 kirjoitti:

taju kankaalla poissa pahan maailman kiusauksilta;=)

=;0)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• miskak__evk

väärissä pikkujouluissa kun ei ole noist amikään tapahtunut mulle.

On vaan ollut kauhea krapula aamulla

• koska...valitsin rinsessa ruususen....
        mulle käy niin aina vaikken juhlis edes pikkujouluja.....kjäh.....

• ..vaihtoehto olis sammuminen sadaks vuodeks..mut enhän mä oo prinsessa.. en sittekään vaikka laittasin hamosen ja huulipunaa ja plondiperuukin.. en sittenkäään..nii ja iltaa vaan..

• rinsessa ruusunen sopii mulle noista parhaiten....=;0))))))))

• varatartsan

olisit Brune laittanu vielä sen Tuhmimo-jutskan, olisin valinnut sen.
      Silleen, että tullaan kotiin puolenyön jälkeen ilman toista kenkää. Se olis näistä kaikista pahoista kuiteskin siedettävin. :o)))

• itse olen Ruusunen....=;0)))))

• yksitypy evk

arvaa mikä mä haluaisin olla? :=)))))))

• yhtä fiksu kun minä.....
        rinsessa ruusu linnassa....linnassa.....lalalalaaaaa..=;0)))))

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

yhtä fiksu kun minä.....

olla ainakan siel linnassa.Oon sevverta vapautta rakastava et olisin se joutsen.Sais vapaana liidellä tuol taivon rannalla ja kattela ku toiset kännipäissään konpurois pakkase ja sohjon keskellä ilman toista kenkää pikkujouluista,tai sit sammuvat mitä ihmeellisimpiin paikkoihin,juuuuh, niin se joutsen mä haluiaisin olla.

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

yhtä fiksu kun minä.....

Lumikki tietenkin :=))))

• yksitypy evk kirjoitti:

Lumikki tietenkin :=))))

alieni väitti että mulla seksi mielessä.....täääh...typyllä on.....
        Muuten köpäääää eilen vähän pussailin...kjäh......=;0))))))))

• takkunen kirjoitti:

olla ainakan siel linnassa.Oon sevverta vapautta rakastava et olisin se joutsen.Sais vapaana liidellä tuol taivon rannalla ja kattela ku toiset kännipäissään konpurois pakkase ja sohjon keskellä ilman toista kenkää pikkujouluista,tai sit sammuvat mitä ihmeellisimpiin paikkoihin,juuuuh, niin se joutsen mä haluiaisin olla.

väärät munat mielessä.....eli taidan olla se fiksuin ku oon rinsessa.....sammun kiltisti ja silleen....=;0)))))))))))

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

Äläs mee mun apajille Brunetti. Tietnkin väkisin menit sitä pussaamaan. Missä sä Köpään törmäsit?? Ja mulle et ilmoittanut mitään :=(((
        Ei se Köpä sua tosissaan ota. Luulet vaan.
        Se on vannonut Typylle ikuista rakkautta :=)))))

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

ollu huono viikonloppu.Mä en kerro olleskaa onkos mulla seksy mielessä,nooooh,hetkinen putos kruuvimeisseli,mihis hittoon se pyöri,ahas löyty,tahtoo olla niin hiton vaikeeta saaha tän siveysvuön kruuvaja itte kirittyä,ku tekijä laitto ne niin juukelin pahaan paikkaan.Nii et ei oo mielessä ku hetkittäin,niinkus ny varmaan jo ymmärsiteki.

Äläs mee mun apajille Brunetti. Tietnkin väkisin menit sitä pussaamaan. Missä sä Köpään törmäsit?? Ja mulle et ilmoittanut mitään :=(((
        Ei se Köpä sua tosissaan ota. Luulet vaan.
        Se on vannonut Typylle ikuista rakkautta :=)))))

*savu nouseeeeee...* vihelteleeee....*.....=;0)))))))

• takkunen kirjoitti:

ollu huono viikonloppu.Mä en kerro olleskaa onkos mulla seksy mielessä,nooooh,hetkinen putos kruuvimeisseli,mihis hittoon se pyöri,ahas löyty,tahtoo olla niin hiton vaikeeta saaha tän siveysvuön kruuvaja itte kirittyä,ku tekijä laitto ne niin juukelin pahaan paikkaan.Nii et ei oo mielessä ku hetkittäin,niinkus ny varmaan jo ymmärsiteki.

hiirenloukku....koklaas joskus...katsos jos joku yrittää....napsahtaa kivasti......ööööö...katkarapuun.....heh...=;0))))

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

väärät munat mielessä.....eli taidan olla se fiksuin ku oon rinsessa.....sammun kiltisti ja silleen....=;0)))))))))))

osata sekin taito hyvin sipsakasti,ei saa rojahtaa keskelle pikkujoulun pitopöytää.vaan pitää vajota pöydän alle,nii hyvin harva ees huomaa tapahtunutta.Sieltä si voi niinkus leikkii hämyhäkkii ja pikkasen kiipeillä smokin lahkeitten sisäpuolia,ja kokkeilla kuin pitkälle saa kätensä ujutettuu.

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

hiirenloukku....koklaas joskus...katsos jos joku yrittää....napsahtaa kivasti......ööööö...katkarapuun.....heh...=;0))))

ny sitte joku saaki vikistä.On tosiaan varmaan tehokas lipsautin,ja erotiikkamessutkaa ei takuuvarmaan tuu ees mieleen sille,nnnoooo katkaravun kantajalle.Mut onkos hiirunlouks tarpeks tehoja,ootkos koskaa kokkeillu rotanloukkuu.Mä aion ottaa rottisluskun kokeeks,pääsee tästä iänikusesta kruuvien kiristelystä,olkapäihin ihan kulumaa pukannu tuon seläntakustyön takia.

• takkunen kirjoitti:

osata sekin taito hyvin sipsakasti,ei saa rojahtaa keskelle pikkujoulun pitopöytää.vaan pitää vajota pöydän alle,nii hyvin harva ees huomaa tapahtunutta.Sieltä si voi niinkus leikkii hämyhäkkii ja pikkasen kiipeillä smokin lahkeitten sisäpuolia,ja kokkeilla kuin pitkälle saa kätensä ujutettuu.

kiits vinkistä....kokeilen muuten tota seuraavissa pikkujouluissa.....=;0))))))))))))))))))))))))

• takkunen kirjoitti:

ny sitte joku saaki vikistä.On tosiaan varmaan tehokas lipsautin,ja erotiikkamessutkaa ei takuuvarmaan tuu ees mieleen sille,nnnoooo katkaravun kantajalle.Mut onkos hiirunlouks tarpeks tehoja,ootkos koskaa kokkeillu rotanloukkuu.Mä aion ottaa rottisluskun kokeeks,pääsee tästä iänikusesta kruuvien kiristelystä,olkapäihin ihan kulumaa pukannu tuon seläntakustyön takia.

vois kokeilla sitä rotanloukkua jos joskus sais ihan hk:n sinistä.........=:0))))))))))))))))))))))))))

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

vois kokeilla sitä rotanloukkua jos joskus sais ihan hk:n sinistä.........=:0))))))))))))))))))))))))))

niinkus kapulakettinkii,se on;Kaks senttii kovvaa,sen jälkeen sentti höllää=velttoo,sama toistuen koko matkalla.

• takkunen kirjoitti:

niinkus kapulakettinkii,se on;Kaks senttii kovvaa,sen jälkeen sentti höllää=velttoo,sama toistuen koko matkalla.

mulla on vedet silmissä ja maha kipeeeeeee.......=;0))))))))))))))))))))))3

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

mulla on vedet silmissä ja maha kipeeeeeee.......=;0))))))))))))))))))))))3

ostaan sitä rottisten pyyntivehjettä,meinaa ihan sormet mennä solmuun,ku kiiru painaa päälle.

• takkunen kirjoitti:

ostaan sitä rottisten pyyntivehjettä,meinaa ihan sormet mennä solmuun,ku kiiru painaa päälle.

niitä sit monta....=:0))))))))heips.....takkunen...

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

*savu nouseeeeee...* vihelteleeee....*.....=;0)))))))

saat pitääkin sen Köpän. Ei se kauaa oo sun kans. Lentelee kukasta kukkaan koko ajan ja sitten kun vähän aikaa itse flirttailee jonku muun kans, tulee heti musuks :=))))
        Mä alan ettimään nyt kunnon miestä itelleni. Sellasen joka antaa mulle vapauden... siis harrastaa kaikenlaista :=))))

saat pitääkin sen Köpän. Ei se kauaa oo sun kans. Lentelee kukasta kukkaan koko ajan ja sitten kun vähän aikaa itse flirttailee jonku muun kans, tulee heti musuks :=))))
        Mä alan ettimään nyt kunnon miestä itelleni. Sellasen joka antaa mulle vapauden... siis harrastaa kaikenlaista :=))))

typy.....köpä jo käytetty....luulen että meidän orastava rakkautemme loppui siihen yhteen suuteloon........
        runetti ei käytettyä huoli........
        muuten sain oman ööööö S**-orjan jo eilen...osaa hyvin pan...eiku laittaa paikat kuntoon......=;0))))))

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

typy.....köpä jo käytetty....luulen että meidän orastava rakkautemme loppui siihen yhteen suuteloon........
        runetti ei käytettyä huoli........
        muuten sain oman ööööö S**-orjan jo eilen...osaa hyvin pan...eiku laittaa paikat kuntoon......=;0))))))

käyttämättömiä oikein löytyy??
        Eikö ne kaikki oo ainakin vähän käytettyjä :=)))
        Ja jos ei oo kertaakaan käytetty, niin siinä voi olla jotain vikaa sillon.
        Kyllä se kuitenkin toi Köpä on saanut jo naisten keskuudessa aika huonon maineen. Aika flirri jäpä :=)))))) Ei me huolita sitä.
        Vai sait oman orjan. Vähän oon nyt kade :=(((

käyttämättömiä oikein löytyy??
        Eikö ne kaikki oo ainakin vähän käytettyjä :=)))
        Ja jos ei oo kertaakaan käytetty, niin siinä voi olla jotain vikaa sillon.
        Kyllä se kuitenkin toi Köpä on saanut jo naisten keskuudessa aika huonon maineen. Aika flirri jäpä :=)))))) Ei me huolita sitä.
        Vai sait oman orjan. Vähän oon nyt kade :=(((

sitä että sää oot jo...katsos käyttänyt.....ööö tai jotain.....
        orjia saa kun opettelee vonkaamaan ja joku tappaa sut nauruun....näin vahingos sain omani......=;0))))))))kuule tekee kaiken mitä pyydän....wirnnnnn,,,,,,,
        ps...mitäs siitä tulis jos runetti ottais typyn vanhat heilat tai toistepäin....=;0)))))
        ai nii ja häntäheikkejä ei huolita...muuten niille käy samanlain ku lukelle.... siitä tuli töpöhäntä.....=;0))))))))))))))

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

sitä että sää oot jo...katsos käyttänyt.....ööö tai jotain.....
        orjia saa kun opettelee vonkaamaan ja joku tappaa sut nauruun....näin vahingos sain omani......=;0))))))))kuule tekee kaiken mitä pyydän....wirnnnnn,,,,,,,
        ps...mitäs siitä tulis jos runetti ottais typyn vanhat heilat tai toistepäin....=;0)))))
        ai nii ja häntäheikkejä ei huolita...muuten niille käy samanlain ku lukelle.... siitä tuli töpöhäntä.....=;0))))))))))))))

oteta toisten heiloja vähän välii.
        Ja mun täytyykin nyt pitää huoli, ettet vaan mun poikaan ihastu. Vois olla että saisit minusta Stephanien kaltaisen anopin :=)))))))))
        Oot muuten löytänyt hyvän orjan jos tekee mitä haluut. Ne tahtoo olla tänä päivänä aika harvassa :=))))

oteta toisten heiloja vähän välii.
        Ja mun täytyykin nyt pitää huoli, ettet vaan mun poikaan ihastu. Vois olla että saisit minusta Stephanien kaltaisen anopin :=)))))))))
        Oot muuten löytänyt hyvän orjan jos tekee mitä haluut. Ne tahtoo olla tänä päivänä aika harvassa :=))))

ja musta brooken kaltaisen miniän......=;0)))))))))
        päästin orjan jo vapauteen....se riitti kun se mun pyörän talviteloille laittoi......=:0)))))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2235
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1304
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      85
      1264
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1074
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      1018
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe