Mulla on varmaa tietoa siitä että Sucksi ja Cesar = sama henkilö. Cesar on muka yötöissä eikä pääse kirjoittamaan tänne eikä ole Sucksiakaan näkynyt koko illan aikana!! Kummankin kuvat katosivat galleria sivulta samaan aikaan ja molemmat fanittaa Mikaa. Yhteensattumaa??? Enpä usko. Epäilen myös että Cesarilla on täällä muitakin nimimerkkejä esim. toi priestess ja isoveli. Pahasti jakaantunut persoona täytyy sanoa ja huolestuttavaa että tommoset saa heilua täällä sefuna!
Sucksi ja Cesar sama henkilö
14
759
Vastaukset
- ooo
monena täällä
En oo ainakaan nähny koskaan... Ja mulla on kyllä kuva ollu kokoajan täällä, mutta mun siviilinickillä... Ihan käytännön syy poistoon oli se että kun kirjautuu sisään ,ja galleriassa on kuva, niin pääsee gallerian etusivulle http://galleria.suomi24.fi/ "viimeksi sisäänkirjautuneet" osioon kuvan kera... Mua alko nolottaa kun mun kuva oli siellä kokoajan, koska tässä hommassa joutuu kirjautumaan sisään useita kertoja päivässä. Otin sitten pois, mutta tulee takasin kun kunhan bb loppuu ja palstakin rauhottuu... Mutta hei! Torstaina sulla on todennäköisesti tilaisuus tulla tarkistamaan kuinka jakautunu mä olen jos saadaan aikaseksi se bb-miitti johonkin Helsingin baariin. Tuu siellä sanomaan toi sama naamatusten :)
- Perttu.Sucks
Cesar ja minä olemme edelleenkin kaksi eri henkilöä. :) Ja mulla ei ole ollut kuvaa galleriassa koskaan. Torstaina nähdään!
- henkilökuva
Cesar kirjoitti:
Eli täällä voi käydä ihailemassa mun kuvaa jotka haluaa :D
http://galleria.suomi24.fi/RasecMinusta Cesar näytit pelottavalta ja ivalliselta!
Perttu.Sucks kirjoitti:
Cesar ja minä olemme edelleenkin kaksi eri henkilöä. :) Ja mulla ei ole ollut kuvaa galleriassa koskaan. Torstaina nähdään!
Kyllä tulee taas offtopicia mutta menköön heh...
Mä just oon tässä miettiny eri vaihtoehtoja mutta huomenna pääsee vasta selvittelemään missä moinen miitti onnistus- Sammakko
Perttu.Sucks kirjoitti:
niin pääset tuostakin Cesar = Perttu.Sucks -väitteestä ?
- kuuluu
samaan ryhmään. Luulen kuitenkin, et siellä on pari tyyppiä. Muistan, kun Cesarin kuva hävisi, mutta tuo isoveli imagoltaan on samanlainen, muttei sama. Olet oikeassa, kun sucks astui kuvioihin, Cesarin kuva hävisi. Minusta niissä on jotain hyvin outoa.
- Kuväsyrkku
Cesar ja Perttu.Sucks kuuluu molemmat vapaamuurariveljeskuntaan, ja niiden tavoitteena on saada maailma haltuunsa, jotta voisivat myydä tämän sitten neptunuslaisille. mm Wagner, Matti Nykänen ja eräs Seppo kuuluu tähän maailmanlaajuiseen, keskiajalla alkunsa saaneeseen järjestöön.
- Seriffi vaihtoon!!!
Tosi sairasta tommonen että seriffi pelaa jotain ihme peliä ja manipuloi ihmisiä!! Toihan on vielä pahempi seriffi kuin Saijja josta onneks päästiinkin eroon!!! SEFU VAIHTOON VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
Vai on sinulla varmaa tietoa=D!Jos on aktiivinen palstalla kävija niin kaikki leimataan samaksi henkilöksi.Olen kyllä kova BB fani.Yksikään jakso ei ole näkemättä jäänyt.
Mielestäni se mikä minua ja näitä muita yhdistää on se, että perustelemme kantamme.Olemme myös kaikki rekisteröityjä kirjoittajia.Itselläni ei koko BBn aikana ole ollut yhtä ja sama jota kannattaisin/vihaisin.Ohjelman kuluessa kaikista kilpailijoista on jatkuvasti tullut uusia piirteitä esille ja mieli muuttuu sen mukaan.
Vielä loppuun,mielestäni sefu hoitaa työnsä erinomaisesti siihen nähden miten tällaisella sekavalla palstalla pystyy.Tuskin kukaan, sinut mukaan lukien pystyisi sen parempaan.- Perttu.best
minusta palstan hoito on ollut asiallista ja
makuasioista voi aina kiistellä mutta jos niistä vetää herneen nenään niin pitäisi miettiä olisiko omassa itsessään jotakin vialla.
En ole nähnyt kovinkaan montaa asiallista vastinetta esim. Perttu, sucksin aloitteisiin.
Toiseksi se että Perttu on ykkönen minusta ei ole estänyt minua pitämästä Mikasta tai Antista taikka Kathysta.
Valitettavasti kummeli huumori uppoaa myös minuun ja poikien jutut ovat olleet usein hyviä.
En myöskään ole herra 47 riihimäeltä vaikka joku näin väittikin, ei sillä etteikö kyseinen mies henkilö olisi hyvä esikuva suomalaisesta miehestä mutta....Sulla on mun luonto.
Niin piti vaan sanoa että kiitos sefulle jaksamisesta,meitä tonttuja kun täällä riittää.
joten Jännitetään fair play kunniaan ja paras voittakoon skumpat on jo hankittu.- Sammakko
1. Onko palstan hoito ollut asiallista ja tasapuolista ?
2. Voiko palstan sefu ottaa sefuna kantaa selvästi jotain kilpailijaa kohtaan ja taas toisaalta vastaan ?
3. Ovatkos Perttu.Sucksin aloitteet olleet mielestäsi asiallisia ja ketään herjaamattomia ?
4.Paras voittakoon ja voittaa ilman muuta 1.12.2005
- Sammakko
Kuvat vaan kehiin molemmilta niin sillähän siitä pääsee. Epäilen että tuon mahdollisen samahenkilöllisyyden lisäksi ao. herroilla saattaa löytyä muitakin nimmareita, joilla he esiintyvät täällä. Vaikeaa todistaa oikeaksi puolin tai toisin. Itse eivät ole ainakaan siihen kiistattomasti kyenneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899