Kisan viimeisillä viikoilla Terhin käytös muuttui huomattavasti negatiivisempaan suuntaan. Ymmärrän kyllä, että paineet kasvoivat kisan lähestyessä loppua, ja silloin käytös saattaa muuttua. Luulisin kuitenkin, että oma käyttäytymiseni muuttuisi niin, että asiat alkavat ärsyttää enemmän ja tulisi helpommin "kommentoitua" asioita. Mutta Terhi, joka koko kisan on ollut itsevarma, eikä ole häpeillyt esim. kroppaansa, ja on ollut tehtävissä täysillä mukana ja ollut positiivinen, ja vielä uskaltanut sanoa mielipiteensä mm. Minnan tyhmästä käyttäytymisestä, muuttui yhtäkkiä itsesäälissä rypeväksi valittajaksi. Ärsyttävää, kun ihminen aliarvioi mm. omaa ulkonäköään ja huumoriaan. Luulen, että tämä vaikutti Terhin putoamiseen suuresti. Ja vielä ihmettelen sitäkin, että miten Antti on suurin voittajaehdokas, kun hän kuitenkin kaveerasi "inhotuimpien" Iinan ja Minnan kanssa, ja silloin juonitteli heidän kanssaan.... ja nyt hän on taas maailman reiluin tyyppi...
Miksi Terhi muuttui?
7
833
Vastaukset
- Pong
on Perttu:D
Tena vittuuntui heti kun joutui äänestykseen ensi kerran, koska tiesi putoavansa.
Jos olisi ollut aikaisemmin yleisöäänestyksessä, olisi bb ollut huomattavasti mukavempaa katsottavaa, koska olisi pudonnut heti kättelyssä.
Ja jos tuollainen jatkuva itsensä peilailu, tekoitkut, kiukuttelu pikkuasioista on itsevarmuutta, niin haloo, herätkää.
Tenan putoamiseen vaikutti ainoastaan se että hän oli viimeinkin äänestyksessä:D- joo
on sekin, että uskaltaa tulla julkisesti esiintymään ohjelmaan, jossa tietää varmasti koko kansan näkevän omat liikakilot!!!
- kukka
joo kirjoitti:
on sekin, että uskaltaa tulla julkisesti esiintymään ohjelmaan, jossa tietää varmasti koko kansan näkevän omat liikakilot!!!
oli se ihan sairasta peilailua ja ennenkaikkea tukan hiplaamista jatkuvasti. Miten joku voi ruokaa laittaessakin pörröttää tukkaa??? YÖK sanon minä. Sellainen käytös johtuu omasta epävarmuudesta.
- ihmettelijä
tuohon Antti juttuun. Jos äänestitte Antin parhaita ystäviä talossa (Iinaa ja Minnaa), niin miksi äänestätte Anttia voittoon??? Eikös se kuitenkin kerro paljon ihmisestä, että kenen seuraan hakeutuu. Antti taitaa olla kova poika pelaamaan!
- Malla
yhtään tilaisuutta käyttämättä ennen Mikan putoamista puhuakseen pahaa tytöistä, jos vain oli kaksin Pertun tai Mikan kanssa. Luuli kai, että hänen on helpompi voittaa, jos kilpailussa on kolme poikaa. Aika näyttää, keihin vetoaa kikkelinnäyttely telkkarissa. Jos se on itsevarmuutta, niin sitten sanon itsevarmuudelle kiitos ei.
Itseäni kävi tuo sama asia ärsyttämään terhissä viime viikolla.Ei todellakaan ole viihdyttävää katseltavaa kun joku rypee itsesäälissä.Mut näin jälkeenpäin,nähtyäni Terhin ekstrassa ja luettuani hänen vastauksensa nettichätissä, ymmärrän häntä paremmin.Kyllä kaikilla joskus tulee alemmuuden kompleksi ja varsin helposti menkkaviikkona jos on muutenkin stressiä.
Tosta antti jutusta sen verran.En tiedä mistä olet saanut päähäsi että se on "suurin" voittajaehdokas.Ja se nyt vaan sattui ystävystymään Hanna ja Iinan kanssa ensin.- ghgfh
terhi on IHAN PASKA..ITSESÄÄLISSÄ UIVA PERLÄPI!!!!!!!! kiitos!!!onneks ei voittanu,haukku viel pudotuksen jälkeen ihmisii kusipäiks..ku ei päässy voittoon asti...vittuun sellaset!!!!!kiitos :);D btw,hienot sandaalit ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899