Hiljaasta...

Levyseppähitsaaja

Aika hiljasta tuntuu palstalla olevan, joten kysynpä yllättävästi: mikä on Kotiteollisuuden paras levy? Ja vastaan itse: Tomusta ja tuhkasta. Kuolleen kukan nimi kirii siinä aivan kannoilla...

8

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo

Kuolleen kukan nimi on paras. Seuraavana tulee Tomusta ja tuhkasta ja kolmannesta sijasta taistelevat Helvetistä itään, 7, Eevan perintö ja Aamen. Näin saatiinkin kaikki KT:n levyt Top. 3:een. ..

Hullu ukko & Kotiteollisuus- levy on kyllä ihan hirveetä sontaa mun mielestä, mutta niin on bändinkin meilestä....

• 007

Kotiteollisuuden ehdottomasti paras levy on... Helvetistä Itään. Ekat krapulat sinniteltiin aikanaan sen voimissa. Eli muistoja riittää:) Kaikki "Kuolleen Kukan Nimestä" eteenpäin on kyllä huippuja. 7 ehkä "huonoimpana"

Unohtamatta "Minä Olen" sinkkua, jolla on "Viimeinen Lause" biisi. Se on loisto!

• Taival

Sanotaan nyt niin, että:

1. KKN
        2. Eevan Perintö
        3. Tomusta ja Tuhkasta sekä Aamen ovat jaetulla kolmannella sijalla
        5. 7
        6. Helvetistä Itään

Ja silleen... Kaikkihan ne on oikein hyviä, vaikka joka levyllä on pari-kolme heikompaa rallia.

HU&KT levyä en ole kuullut... Ehkä joskus.

• 007
        Taival kirjoitti:

Sanotaan nyt niin, että:

1. KKN
        2. Eevan Perintö
        3. Tomusta ja Tuhkasta sekä Aamen ovat jaetulla kolmannella sijalla
        5. 7
        6. Helvetistä Itään

Ja silleen... Kaikkihan ne on oikein hyviä, vaikka joka levyllä on pari-kolme heikompaa rallia.

HU&KT levyä en ole kuullut... Ehkä joskus.

Heh, ehkä et halua kuulla HU&KT levyä:) Kyllä siihenkin vaaditaan jonkinlainen mielentila, että sellaisesta taiteesta voi jotain ymmärtää :) En tiedä... Mä taidan olla vaan enemmän tuon uuden Kotiteollisuuden ystävä.

• Punkki
        007 kirjoitti:

Heh, ehkä et halua kuulla HU&KT levyä:) Kyllä siihenkin vaaditaan jonkinlainen mielentila, että sellaisesta taiteesta voi jotain ymmärtää :) En tiedä... Mä taidan olla vaan enemmän tuon uuden Kotiteollisuuden ystävä.

Hullu ukko ja kotiteollisuus on just hyvä,vähän erilaisempi=) sehän kuuluu kotiteollisuuden historiaan kuitenkin,ehkä ilman niitä hullun ukon säätöjä se bändi ei olis tollanen nyt.=)

• kuolleen_kukan_nimi

eiköhän se nikki jo kerro että kuolleen kukan nimihän se on..ja myös aamen ja eevan perintö ja totta vie tomusta ja tuhkastakin on kova sana..uudempi ei uppoo niinkään..!!

• Kukka

Kuolleen kukan nimi

• Ruumiinlaulaja

Tomusta ja Tuhkasta on minunkin suosikkini ollut, mutta pikkuhiljaa listan kärkeen on noussut myös Aamen. Toisaalta se on vaikea päättää näiden kaikkien levyjen väliltä, kaikki ovat mahtavia. Myös Helvetistä itään (sieltähän löytyy yksiä suosikkikappaleitani, esim. Kuningas Mammona).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe