Oletko Big Brotherin innokas katsoja? Finaali näytetään suorana lähetyksenä torstaina klo 21 Subtv:llä, mutta tuntuuko siltä että siitä saisi enemmän irti jos sitä katsoisi samanhenkisten ihmisten seurassa? Nyt siihen on mahdollisuus Helsingissä! Jos et ole niiden onnellisten joukossa jotka ovat saanet kutsun virallisiin jatkobileisiin, mutta silti kiinnostaisi lähteä viettämään iltaa, niin saavu katsomaan lähetystä Varjobileisiin!
Tämä on siis avoin kutsu avoimeen baariin. Tämä ei ole mikään yksityistilaisuus, eikä sen paremmin ohjelmaakaan ole suunniteltu, vaan ohjelmana on Big Brother finaali. Mitään sen kummempia järjestelyjä ei ole siis tehty, kuin että olen sopinut ravintolan johdon kanssa että siellä järjestetään subtv:n katselumahdollisuus skriiniltä viimeistään klo 21:15 lähtien.
Paikkana on Sörnäisissä sijaitseva "Stadin tähti" ( http://www.stadintahti.fi/ ) osoitteessa Mäkelänkatu 2, vain muutama sata metriä Sörnäisten metroasemalta. Itse aion olla paikalla noin klo 20 että ehtii orientoitumaan tunnelmaan ;) ... Toivottavasti olisi joku muukin tulossa paikalle että pääsee keskustelun tuoksintaan ihan livenä.
Stadin tähdessä on happyhour-hinnat juuri sopivasti ohjelman aikana, joten kukkaroystävällinen ilta pitäisi tulla, vaikka narikkamaksun joutunee maksamaan. Ikäraja torstaina on 18v. Ei pukupakkoa :D
Sisältä minut ainakin alkuillasta löytänee ovesta tultaessa oikealta isolta skriiniltä (vasemmalla pikkuskriinillä pelataan tuolloin vielä Toto-onlinea). Varmistan vielä huomenna kummalta pääsemme finaalia katsomaan. Semmonen pieni toivomuskin olisi kyllä että mahdolliset saapujat laittaisivat pienen kuittauksen osoitteeseen bb-varjobileet@suomi24.fi jotta ravintolallakin olisi pieni hahmotus kuinka monta on tulossa.
Kartta vaikka täältä: http://kartat.eniro.fi/
Kutsu BB-varjobileisiin
15
7781
Vastaukset
- paikka
onko kyseessä oikein alan miesten paikka ja alan miehet paikalla happy hour aikaan
- Ei töissä siellä
Joka päivä klo. 21-23 Hulvattoman halvat hinnat : III tuoppi, pieni Hanasiideri, ja SALMARI 1,50 €
Eiköhän noilla eväillä saada BB-tunnelmat kattoon?- lukkee
EI OHJELMA ILTOINA
lukkee kirjoitti:
EI OHJELMA ILTOINA
Ei ole torstai mikään ohjelmailta... Kyllä on ihan nuo mainostetut hulvattomat hinnat voimassa.
- valvoja nurkan takaa...
MAINOSTAMINEN ON KIELLETTYÄ!!!!!!!!
- olet jo vanha mies
naurettavaa touhua sulta !!
Onko tietoa jos moni on ilmottautunut kyseiseen tilaisuuteen jo?Ei vitsiisi vähän pidemmältä raahautua, jos sielä ei sit ketään ole.
Onko sielä isokin scriini?
Miksi lähetys alkaisi vasta 21.15 lähtien?En odota kovin montaa tulevaksi. Mutta eipähän pääse kukaan sanomaan ettei olisi ollut tietoa :)
Baarissa on kaksi videotykkiä joten kyllä näkyy oli kumpi vaan ja ajankohta on nyt varovaisesti tuo kun pelaavat sitä totoa siellä niin se loppuu noin yhdeksältä (joku toto-kanava siellä käytössä).
- Perttu.Sucks
Hieno homma! Varjobileissä nähdään! :) Toivottavasti Tiina tulee talosta ulos voittajana ja pääsee naureskelemaan itseriittoisten Perttufanien pettymykselle! Toivottavasti repivät Perttupaitansa ja syövät ne ikäväänsä! :)
- saijja
tää tyttö on ainaki ehkä mukana.
Kun tuo laittamani mailiosoite sattui hämäävästi jakautumaan kahdelle riville... Siis tulemisestaan voi ilmoittaa osoitteeseen bb-varjobileet@suomi24.fi
Ilmoittautuminen ei sido millään tavalla. saamiani mailiosoitteita pidän luottamuksellisina ja käytän niitä mahdollisesti vain siihen että lähetän ottamiani digikuvia tilaisuudesta niitä haluaville. Luonnollisesti niitä lähetän vain tilaisuuteen osallistuneille ja pyydän jokaiselta kuvattavalta ja kuvissa esiintyviltä ensin luvan toimenpiteeseen... Rento ilta tulossa :)- pikkujoulut
mä en ainakaan uskaltaisi mennä.. siellähän ei tarvii kun vähän ottaa niin alkaa tappelu.. Perttua on odottamassa varmasti muutama skini ja muita sun muut mitä ovat loukanneet... siihen fanit niin soppa on valmis!
- sanon vaan
pikkujoulut kirjoitti:
mä en ainakaan uskaltaisi mennä.. siellähän ei tarvii kun vähän ottaa niin alkaa tappelu.. Perttua on odottamassa varmasti muutama skini ja muita sun muut mitä ovat loukanneet... siihen fanit niin soppa on valmis!
että vitun spedet,te ootte turhia.
presis;terhi on valas.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911