miksi kaikki tähän sarjaan valitut naiset olivat rumia? Itse en ole kummemmin seurannut koko ohjelmaa, mutta mitä katsoin subin sivuilta eilen noita naisia niin nehän oli melkein kaikki ihan kauhean näköisiä ja loput pari taviksia. Oliko tuolla tarkoituksena ettei siellä syntyisi liikaa intiimejä suhteita vai mikä?
Miksi
16
1068
Vastaukset
- ovat
parhaimman näköiset naiset bb-porukasta ja kun kateellista ja itsetunnotonta kansaa ollaan, niin Iina ja Hanna lähti ensimmäisenä. Talon rumin nainen etunenässä oli niitä ajamassa pois ja kansa perässä. Miksiköhän? Ei kestetä katsoa vierestä kun kauneimmilla naisilla on vientiä. Tämä on totuus ja sen jokainen tietää. T: Nainen 30. Ps. Ja Antti voittoon!!!
- katsoja
hanna, iiina ja kati kauniita? Älä viitsi.
- vertaa niitä
katsoja kirjoitti:
hanna, iiina ja kati kauniita? Älä viitsi.
Tiinaan ja Terhiin :) Ja Minna ikäisekseen ihan ok-näköinen.
- missikisat
Ei ole kyse ulkonäkökilpailusta.Vaan sosiaalisesta kanssakäymisestä.Iina ja Hanna olivat täysin pihalla sosiaalisilta taidoiltaan.Ei "peiton heiluttaminen"vie ptkälle.
- höpsö
kauneus on katsojan silmissä.....onhan Vappu ainakin kaunis......ja sanotaan kauniit naiset tyhmiä
- kärppä
mahdollisuus kahdesta,että syytäppä vain äänestäjiä.
- Poison
Kuinkahan se ulkonäkö liittyy mitenkään älykkyyteen? Kukaan meistä kun ei voi mitään geeneilleen, ainoastaan meikillä voi koittaa hetkellisesti parantaa jos siltä tuntuu.
- katsoja
Poison kirjoitti:
Kuinkahan se ulkonäkö liittyy mitenkään älykkyyteen? Kukaan meistä kun ei voi mitään geeneilleen, ainoastaan meikillä voi koittaa hetkellisesti parantaa jos siltä tuntuu.
ulkonanäkö liittyy paljonkin kauneuteen. Kauniista tytöstä tulee aina turhamainen, ylimielinen ja tyhmä.
- selkeästi
parhaimman näköinen, jopa kaunis, valitettavasti ihmisen sisältö ei ollut ihan vastaavaa.
- tosiaankin
on katsojan silmissä tai vaihtoehtona on, että Iina, Hanna ja Kati kirjoittelevat itse tänne näitä puolustuspuheita "kauneudestaan".
Kaikki olivat ihan taviksen näköisiä, yksikään ei erottuisi joukosta jos vastaan sattuisivat kävelemään... okei, Katin punainen pehko voisi häikästä silmiä, mutta siis ihan taviksia ovat nämä tytöt.
Iina pyöreine, hikisine, pöhöttyneine poskineen, Hanna olemattomine kasvonpiirteineen ja leukoineen (jota kyllä kovin pakkelilla yrittää korostaa) ja Kati..pitkine nenineen eikä edes kauniita piirteitä omaavana.
Eli kauneus tosiaan on katsojan silmissä ja minä näin nämä ihmiset tällä tavoin. - Erikoisasintuntija
Näin Erikoisasintuntijana voinnen todeta, että Iina ei todellakaan ollut kaunista nähnytkään.
Kasvot hirveät! (rahvaanomaisesti: läskit).
Povi surkea
Genitaali hyi!
Takamus oliko sellaista?
puheet olivat lapsellista moskaa!
- pahapaha
Miksi jotkut ihmiset eivät voi hyväksyä sitä, että tositv:n tarkoitus onkin tuoda tavallisia ihmisiä töllöttimeen? Ja miksi muutenkin pitää naisia arvostella kuin jotain karjaa pelkän ulkonäön perusteella?
- asdf
en arvostellut niinkään naisia vaan tuotantotiimiä. Miksi valinnat on tehty noin? Olisihan jollain paremman näköisillä muijilla nyt saatu enemmän mieskatsojia mielestäni...
- joojoo
on kyllä ihmeellinen tuo ihmis ajatus kun kaikki jotka siellä talossa on ollut, on jotenkin pahoja tai rumia ja täällä nää asian tuntijat puntaroi kuka on mitäkin, käsittääkseni sinne valittiin juuri tavallisia ihmisiä ja jos pelkän töllön kautta pystyy arvosteleen ihmisiä ja varsinkin kun kaikki pelaa peliä josta on mahdollisuus voittaa 50000 donaa. nii on se ihme jos ei tekis kaikkee sen eteen, mulla itselläni ei ole ollut kun terhi mistä en pitänyt mutta ei se tee terhistä rumaa ja voisinhan pitää siitä jos pääsis tunteen sen livenä ??? mistä sen voi sanoo tv välityksellä mutta se voittaa joka kansan mielestä on paras....
- käyvät
asdf kirjoitti:
en arvostellut niinkään naisia vaan tuotantotiimiä. Miksi valinnat on tehty noin? Olisihan jollain paremman näköisillä muijilla nyt saatu enemmän mieskatsojia mielestäni...
Onhan niitä tositv-ohjelmia, joissa on kauniita ihmisiä, miksei edes yhdessä voi olla tavallisia? Maailma on ulkonäkökeskeinen, kyllä taviksillekin pitää antaa mahdollisuus, perusnäköään kun ei voi muuttaa.
Ja lopettakaa jo tuo kateushöpinä. Se on vain sellaisten ihmisten päässä lujassa, joiden itsetunto ei kestä sitä, että luonteesta ei tykätä vaikka naama onkin nätti. Suurin osa äänestäjistä on aikuisia, tuo katuesnäkökulma voi olla jollain 13-17-vuotialla lujasti päässä, ei terveellä aikuisella.
Kaunotar ja nörtti,Mallihaussa,Fear Factor jne.jne...Ei niitä mallin näköisiä kaunottaria joka ohjelmassa tarvitse olla.Tässä ohjelmassa kilpailee tavalliset suomalaiset kansalaiset.Sitä paitsi TV vääristää.Jos joku on kaunis(niin kun mielestäni omalla tavalla kaikki on ollut BBssä),niin hän on vielä kauniimpi luonnossa.Televisiossa näyttää kaikki lihavimmiltakin,varsinkin jos on vain pikkasen lihaa luiden ympärillä.
Ne muutamat jotka oli sielä mielestäsi "taviksia" olivat ilmeisesti niitä tyttöjä jotka äänestettiin ekana pois.Naiskatsojat ovat niin kateellisia,että jos sielä jotain mallimimmejä olisi ollut,niin ne olisi äänestetty ensimmäisenä pois ja talossa olisi kilpaillut vain miehiä loppu ajan.Jaa...tarkemmin ajateltuna...ehkä ensi vuonna kannattaisikin ottaa niitä malleja sinne;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889