"Soppaa soppaa!"
Ei paljon ole muut kuin sopat mielessä.
Tällekkin teillä Perttumaan kakaroilta löytyy jokin puolustus, joten antaa tulla vain.
Jos huutaja olisi ollut Antti tai Tiina niin jo olisi palsta puolillaan herjaa..
Tämä ei ole herja, olen vain huolestunut minkä kuvan Perttu antaa nuorille katsojille.
Alkoholisti Perttu?
14
1180
Vastaukset
- yläasteella
Huumeisiin verrattuna viina on suorastaan terveysjuomaa.
PERTTU VOITTOON! - on silloin
ku juo joka päivä
- ole.
Esimerkiksi Ranskassa juodaan viiniä päivittäin ruoan kanssa. Tätä pidetään ihan normaalina.
Alkoholismia on se, kun ei pysty olemaan selvinpäin.
- lasii ja
alasti kirmaa. Vilauttelija sanon minä. Osaa juoda siinä missä muutkin
- Pertusta mallia..
Suomen kansa juo itsensä vielä hengiltä , osa ainakin. Kuule nuoret on saanut mallin kotoa. Itse kärsin koko aika nuoren juomisesta ja melusta jota joudun kuuntelemaan ja hoitamaan heitä. LOPETA TOI HETI ETTÄ PERTTU ANTAISI MALLIN NUORILLE, SILLÄ EKAT KÄNNIT ON JO OTETTU VANHEMPIEN LÄSNÄOLLESSA. Terv. Nuorisotyöntekijä
- Propootti
Et sä mikään nuorisotyöntekijä ole jos tollaista kirjoitat.
Tarviiko sitä alkoholia sitten sen lisäksi TV:ssä ihannoida jos jo kotoa on saatu mallia?
Ei oikeasti nuorista välittävä henkilö antaisi sen riemurinnoin mennä läpi vain sen takia, että Perttu tekee niin. Olet idolisi sokaisema ja sinun ei tulisi tehdä töitä nuorten parissa.
- Joakim
Kuinka väität Perttua alkoholistiksi ? Kertaakaan Perttu ei ole käyttäytynyt sopimattomasti alkoholin vaikutuksen alaisena, kuten esim. Lintsi, Hanna jne.
Minkäs kuvan Antti ja Tiina antavat nuorille katsojille ?- Sari
Hyvä kommentti!!!!
- Gobbl
Mitäs se kirjoittaja sanoikaan. Kyllä sieltä heti löytyy puolustuksia Pertulle kun ette pysty näkemään idolissanne niitä negatiivisia puolia :D
Nolot. - Joakim
Gobbl kirjoitti:
Mitäs se kirjoittaja sanoikaan. Kyllä sieltä heti löytyy puolustuksia Pertulle kun ette pysty näkemään idolissanne niitä negatiivisia puolia :D
Nolot.jepujee
- Pöördi
Gobbl kirjoitti:
Nolot.joku hyökkäisi samalla tapaa Tiina ja Anttia vastaan kuin sinä teet Perttua ja hänen kannattajiaan vastaan.
Kyllä se soppa maistuis varmaan itsekullekin, jos tuollaista tylsää elämää joutuis elämään kolme kuukautta=)(tysällä tarkoitan sitä mitä realityssä ei näytetä).Toivottavasti vetäis kaikki kolme tänään oikein kunnos lärvit, et olis jotain hauskaa katseltavaa viimeisessä ekstrassa.
- Perdöö voittoon!
Ei perttu mikään alkoholisti ole. Kaukana siitä. Jos sinut lukittaisiin kolmeksi kuukaudeksi taloon nii kyllä sinäkin siellä varmaan jotain juot(siis viinaa meinaan:)).
- vaakuli
Kuules, BB:tä näytetään siksi myöhään ettei nuoret välttämättä katsoisi sitä, ja onko sinusta alapään näyttelijä hyvä voittaja? (Antti siis)
Minusta tuo "soppaa soppaa" huuto ei ole mikään paha asia. Enemmän niitä "nuoria katsojia" järkyttää jonkun Antin alapää kun joku hokema. Etkö tajua!? Ja onko pahempi että "nuoret katsojat" ottavat mallia Pertun hokemasta vai Antin alapään näyttelyistä??? Mieti vähän! Taidat olla vaan jotain Perttu fania vastaan kun selität tollasta! Ajattele vähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889