Joulukuun Hymy-lehdessä on toimittaja Maija Ankkurin kolmen sivun artikkeli Janista. Aiheena Janin rakennusprojekti eli hänen piilopirttinsä valmistuminen Tuuriin. Jutun ohessa paljon hyviä kuvia Janista, hänen saunahuvilastaan sekä huvimajasta. Jutusta selviää että Janin huvilan pinta-ala on 55 neliötä ja se käsittää saunan, tupakeittiön ja parven.
- Ajattelin, että olisi aika turvallinen lähestymistapa rakentaa ensin saunahuvila, eikä jotain 200-neliöistä taloa, Jani toteaa artikkelissa.
Musabisneksestä Jani tuumaa seuraavaa:
- Tämä on raaka bisnes. Ilman pitkää musiikkitaustaa en uskoisi mahdollisuuksiini.
Artikkelissa Ankkuri kirjoittaa myös seuraavaa:
"Moni on ollut sitä mieltä, että Jani on todellinen Idols-kisan voittaja. Siinä missä popparit Antti Tuisku ja Hanna Pakarinen tekevät pistonomaisen nopean rynnistyksen tähtitaivaalle, tavallisiin suomalaisiin rokahtavalla soundillaan ja imagollaan vetoava Jani kiertää lavoja vielä kymmenenkin vuoden päästä".
Näin minäkin uskoisin käyvän, että Janilla on pitkä ura edessään :)
Juttu joulukuun Hymyssä
6
1300
Vastaukset
- yrjänä
taas sanoi, kun kysyttii kuka voittaa tänä vuonna idolsin, että mtv3 ja sonybmg...
tais olla oikeessa :) - ooo oo o
se janin tyyppinen rokkari tänävuonna minkä tuomaristo tiputti viimevaiheesa kunsaivat tiputtaa
- Jani fani
Teennäisiä määkijöitä kaikki.
- jussi
Jani fani kirjoitti:
ooo oo o varmaan tarkoitti just niitä, janin tapaisia teennäisiä määkijöitä.
- janittajanainen
jussi kirjoitti:
ooo oo o varmaan tarkoitti just niitä, janin tapaisia teennäisiä määkijöitä.
Se mikä määkii on l a m m a s ;-)
Jani puolestaan on paras. - ooo oo o
Jani fani kirjoitti:
mävaan tarkoitin sitä yhtä äijää mikä eka kierroksella pääs jatkoon mutta seuraavalla putos musta se vaan jotenkin oli janin tapainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358