Onko normaalia että selkäuimarit muuttuu sellasiksi vaaleiksi tai hailuiksi???
Vesiarvot OK ja ne ovat "Hyperaktiivisia" ja syövät hyvin niin tuskin ne ainakaan mitenkään kipeitä ole??
Yksi on tummempi mutta 3 muuttunu sellasiksi vaaleiksi...
Ostettaessa oli mun mielestä vaan yhdellä vähän vaaleeta päässsä.....
Selkäuimarin väritys
2
197
Vastaukset
- patu
Mullakin muutti täysyin aktiivisuuttaan kun lisäsin satakunnan punaista hiekkaa Bilteman valkoisen tilalle, kaikki kalat ikäänkuin piristyi kertaheitolla!??
Monet monnit muuttaa väriään elintilan muutosten mukaan, pimeissä piilopaikoissa ne saa tummemman sävyn kun taas pohjan läheisyydessä usein vaaleampia kuin normaalisti.
Huom. muuten ovat parvikaloja! Mutta erakoituvat vanhempina joten akvan pitää olla suuri ja piilopaikkoja useita.- Ricky73
Mulla noi kolme "viilettää" meneen ku heikkopäät ja se yks mikä on tummempi on enempi piilossa...
Elikkä niitä on ny 4kpl...piiloja saa sitten tehtyä enämpi ku hommaan sen isomman altaan....
Hiekkana mulla on optirocin puhallushiekka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917