EHDOTTOMASTI PARAS JA HAUSKIN TYYPPI JA PITI PORUKAN HYVÄS FIILIKSES.VIIKKOHOMMAT MENI HYVIN JA VARMAAN MONI KATSOJA SAI MONET NAURUT PERTUN SANOMISISTA JA TOUHUISTA.SE ON HAUSKUUTTAJA.HYVÄLLE VIIHDEOHJELMAN TEKIJÄLLE HYVÄ PALKKIO.MONI YSTÄVÄNIKIN NAURO KIPPURASSA PERTUN TOUHUJA.MEIDÄN FANIEN PUOLESTA,PERTULLE HYVÄT JATKOT JA KIITTI HAUSKOISTA HETKISTÄ.
paras voitti1
5
282
Vastaukset
- et tiennyt
Niin sen caps lockin saa pois päältä!!
- Karvinen
Kyllä Perttu ansaitsi voiton, oli se viihdyttävin naama tossa shoussa, ei epäilystäkään..
- Nimetön
En tiedä sarjasta muuutakuin,että joukko idiootteja lukittiin samaan kämppään. Yhtä jaksoa vilkaisin 10 minuuttia,ja taisi olla tämä voittaja kun siinä muniansa näytteli. Paljoa ei näköjään tarvita suureksi "tähdeksi" tulemiseen.
- she
kyllä monet muutkin talon asukkaan näyttelivät muniansa, vielä enemmän kun perttu, eikä ne voittanu!!! perttu voitti sen tähden, ku se oli talon aidoin ja hauskin tyyppi(ylivoimaisesti)!!! älä selitä sellasta mistä et tiedä mitään!
- Nimetön
she kirjoitti:
kyllä monet muutkin talon asukkaan näyttelivät muniansa, vielä enemmän kun perttu, eikä ne voittanu!!! perttu voitti sen tähden, ku se oli talon aidoin ja hauskin tyyppi(ylivoimaisesti)!!! älä selitä sellasta mistä et tiedä mitään!
Vai näytti ne muutkin muniansa eivätkä voittaneet silti. Voi harmi,ehkä se Perttu on sitten niin ihana. Toivottavasti jostain saisi sen julisteen hankittua :) Ehkäpä Perttu perustaa postimyynti firman ja myy julisteitansa nimmarilla varustettuna 100 euroa kappale,menystys olisi taattu kun meillä on noin innokkaita faneja kuin sinä tyttöseni. Sinun kaltaisesi elättää meidän pikku "julkimot"
Ei pahalla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481