Idols

Olen huomannut että Suomessakin on menossa Idols- kilpailu.
Täällä meillä oli finaali tänä iltana ja suosikkini voitti!
En paljoa katsele TV:tä, mutta kun tämä kilpailu alkoi syksyllä niin satuin näkemään ensimmäisen ohjelman, missä kilpailuun pyrkiviä ruvettiin "seulomaan" loppukilpailuja varten.
Jäin kiikkiin ja olen katsonut joka ikisen ohjelman.
Täällä on ollut todella kova porukka mukana.
Täytyy vaan ihmetellä, kuinka on mahdollista että täällä on niin paljon tähtiainesta kevyemmän musiikin alueella.
Monet noista loppukilpailuun osallistuneista ovat erittäin lahjakkaita ja oikeastaan kuka tahansa heistä olisi ollut arvollinen saamaan tittelin Idol 2005.
Nyt se meni Agnes Karlssonille, 17-vuotiaalle koulutytölle, josta vielä tullaan kuulemaan tulevaisuudessakin.

7

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O:n tytär

....Sibelius-viulukilpailua. Alkuerät olen kuunnellut radiosta, mutta tämäniltaisen finaalin TV:stä.
      Oli mielestäni korkeatasoinen kilpailu, vaikka en ehkä ole pätevä sanomaan, kun en itse soita viulua. Suosikkini(kiinalainen nuori mies) ei voittanut, mutta hyvä soittaja oli voittajakin. Paitsi Sibeliusta, soittivat paljon mm Tsaikovskya. On ollut nautinnollisia viikkoja:)).

• Helena04 ejk.

Parasta Sibeliusviulukilpailuissa on myös sen musiikillinen anti, ihanaa musiikkia hyvien nuorten taiteilijoiden esittämänä. Vaikea maallikon oli heistä parasta erottaa. Kuitenkin suosikkini voitti. Herkkä nuori tyttö. Perhe Venäjältä Saksaan muuttanut. Näin paremmat mahdollisuudet kehittymiseensä saanut, mutta venäläinen herkkä sydän säilynyt. Ja sen aisti maallikkokin. "Nirvanassa" olin taas kerran. Tsaikovskya... :))

• kuulolla ja katseella
        Helena04 ejk. kirjoitti:

Parasta Sibeliusviulukilpailuissa on myös sen musiikillinen anti, ihanaa musiikkia hyvien nuorten taiteilijoiden esittämänä. Vaikea maallikon oli heistä parasta erottaa. Kuitenkin suosikkini voitti. Herkkä nuori tyttö. Perhe Venäjältä Saksaan muuttanut. Näin paremmat mahdollisuudet kehittymiseensä saanut, mutta venäläinen herkkä sydän säilynyt. Ja sen aisti maallikkokin. "Nirvanassa" olin taas kerran. Tsaikovskya... :))

Melkoisia elämänvaiheita olivat jotkut käyneet läpi saadakseen soittaa, tuossakin kilpailussa.
        Harmillista suomalaisosallistujan epäonni otelautansa kanssa. Lehdestä lueskelin.

• Yrittänyt

Olen todella yrittänyt useampaan kertaan katsoa sitä idolia mutta siinä on käynyt kuten kauniiden ja julkeiden kanssa.
      Yhtään jaksoa en ole jaksanut loppuun.
      On meitä kai muitakin.
      Ps. En ole havainnut itsessäni keskittymisvaikeuksia.

• tuijottelija

Edellistä kisaa en myöskään jaksanut (tai yksinkertaisesti kyennyt)seurata, mutta tässä olen myötäelänyt melkein alusta asti. Täytyy myöntää, että joskus on ollut pakko hetkeksi hellittää...:D
        Nämä viimeksi nähdyt jaksot eivät ole enää sillä tavalla tuoreesti yllättäneet, jokohan kisailijat itsekin alkavat väsyä...vähetessään?
        No joo, jospa nyt tässä kehtaisin tunnustaa senkin, että uniinkin tuli tuo yksi tyyppi.:DDD
        Tämä ei niin loistavaa ääntää omaava ...Ilkka!
        Kyllä olin hämmästynyt aamulla.

• mummeliini
        tuijottelija kirjoitti:

Edellistä kisaa en myöskään jaksanut (tai yksinkertaisesti kyennyt)seurata, mutta tässä olen myötäelänyt melkein alusta asti. Täytyy myöntää, että joskus on ollut pakko hetkeksi hellittää...:D
        Nämä viimeksi nähdyt jaksot eivät ole enää sillä tavalla tuoreesti yllättäneet, jokohan kisailijat itsekin alkavat väsyä...vähetessään?
        No joo, jospa nyt tässä kehtaisin tunnustaa senkin, että uniinkin tuli tuo yksi tyyppi.:DDD
        Tämä ei niin loistavaa ääntää omaava ...Ilkka!
        Kyllä olin hämmästynyt aamulla.

olen jonkinverran seurannut. Minusta tuntuu myös, että kilpailijat ovat hieman väsähtäneet. Jotenkin puuttui puhti viime kerralla.
        Minusta tämä vietnamilaispoika oli aika hyvä ja yllätyksellinen. Mielestäni hän olisi voinut olla loppuun saakka mukana.

Agnes putosi ja oli hyvä niin. Eihän hän osannut suomenkieltäkään kunnolla eikä edes ollut Suomen kansalainen. Minusta ensimmäiseen sijaan on etuoikeutettu juuri Suomen kansalainen täällä Suomessa.

Ei taida ikäihmiset olla kiinnostuneita tällaisista ohjelmista. Mielekkäämpi kuitenkin kuin kaiken maailman Tosi-TV-ohjelmat.

• niinseon
        mummeliini kirjoitti:

olen jonkinverran seurannut. Minusta tuntuu myös, että kilpailijat ovat hieman väsähtäneet. Jotenkin puuttui puhti viime kerralla.
        Minusta tämä vietnamilaispoika oli aika hyvä ja yllätyksellinen. Mielestäni hän olisi voinut olla loppuun saakka mukana.

Agnes putosi ja oli hyvä niin. Eihän hän osannut suomenkieltäkään kunnolla eikä edes ollut Suomen kansalainen. Minusta ensimmäiseen sijaan on etuoikeutettu juuri Suomen kansalainen täällä Suomessa.

Ei taida ikäihmiset olla kiinnostuneita tällaisista ohjelmista. Mielekkäämpi kuitenkin kuin kaiken maailman Tosi-TV-ohjelmat.

Jostain syystä niitä Big Brothereita oudoksuu, kuin tirkistelisi salaa toisen kotiin.
        Taitavat vähän näytellä hekin, katsojien iloksi tai inhotukseksi?
        Olen jonkun kerran vilkaissut, hyvin riitti.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe