Siksi kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä asioista ja miellyttää kaikkia, vaan saa ilmaista oman mielipiteensä asiasta! Jos tuomitsette kritiikin, niin omapa on asianne. Ja jos kaikki eivät jostain syystä ole Perttu-faneja se on heidän oma asiansa! Ja jos se jotakuta häiritsee, niin häiritköön. Luulen että yksi syy mikä herättää vihaa tässä asiassa on se, että Perttu-faneista fanaattisimmat käyttäytyvät sanallisesti todella sairaasti ja agressiivisesti täällä. Kunnioittakaa myös toisten mielipiteitä!
SUOMESSA ON MIELIPIDEVAPAUS,
5
302
Vastaukset
- perttu.perttu
Jos viittaat perttu.sucksin kirjoitteluun niin haluaisin nähdä yhdenkin sairaan tai häiriköivän viesti kun niistä niin kovasti hehkutetaan mutta kun yhtään ei ole vielä näkynyt.
- paniikissa poistelee
niitä lakituvan pelossa!! Kyllä Perttu.sucks kirjoitti taannoin Pertun jääneen yläaste tasolle ja vihjaili Pertun sairastavan ADHD:tä...
Cesar ei välittäny niistä tippakaan mutta heti sillä käämi palaa kun laittaa jotain negatiivista Perttu.sucksista... - ensimmäistä..
paniikissa poistelee kirjoitti:
niitä lakituvan pelossa!! Kyllä Perttu.sucks kirjoitti taannoin Pertun jääneen yläaste tasolle ja vihjaili Pertun sairastavan ADHD:tä...
Cesar ei välittäny niistä tippakaan mutta heti sillä käämi palaa kun laittaa jotain negatiivista Perttu.sucksista...keraa tällä foorumilla ja olen suorastaan järkyttynyt tämän sefun touhuista. Kehuskelee olleensa paljon tuomioistuimissa todistajana ja uhkailee oikeudella kirjoittajia.
Kukahan syyttäjä lähtisi ajamaan oikeudessa noin heppoisin perustein??? ensimmäistä.. kirjoitti:
keraa tällä foorumilla ja olen suorastaan järkyttynyt tämän sefun touhuista. Kehuskelee olleensa paljon tuomioistuimissa todistajana ja uhkailee oikeudella kirjoittajia.
Kukahan syyttäjä lähtisi ajamaan oikeudessa noin heppoisin perustein???Syy oli taas siinä, että olet ensimmäistä kertaa tällä palstalla.Et ole nähnyt millaista tämä touhu täällä on ollut kolme kk.Kyllä palaa kellä vaan hihat jos tällaisen palstan sefuna on.Tekee sitä niin tai näin niin aina on haukut niskassa...No ehkä seriffi kohta puolin saa vähän lepoakin tästä hommasta.
- on se että
priestess kirjoitti:
Syy oli taas siinä, että olet ensimmäistä kertaa tällä palstalla.Et ole nähnyt millaista tämä touhu täällä on ollut kolme kk.Kyllä palaa kellä vaan hihat jos tällaisen palstan sefuna on.Tekee sitä niin tai näin niin aina on haukut niskassa...No ehkä seriffi kohta puolin saa vähän lepoakin tästä hommasta.
Cesar on huono sefu...siis kelvoton etten sanois!! Tuntuu poistelevan ihan mitä sattuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883