Tiedättekö jotakin netti sivua joka myy kasvilamppuja.
Kasvilamppu
5
10795
Vastaukset
- Turo
Mä en suoranaisesti vastaa sun kysymykseen, mut tilasin oman "kasvilampun" paikallisesta sähköliikkeestä.
Tilaamani lamppu oli mallia OSRAM BIOLUX L30W/965, eli se ei ole "kasvilamppu" (mikäli sillä tarkoitetaan sellaista luonnottoman väristä valoa), vaan ns. laajaspectrinen päivänvalolamppu joka luo päivänvalon kaltaisen tunnelman.
Itselläni ainakin tuo BIOLUX on toiminut hyvin, sillä kukintansa lopettanut tomaatti alkoi kukkia uudelleen oltuaan muutaman viikon tuon lampun alla.- Kroitos
????
- rahastusta
Itse en ostaisi kasvilamppua, kalliita ja tehottomia, perus loisteputket (daylight) ~5300K värilämmöillä saa kasvamaan yhtä hyvin/huonosti. Paras olisi ostaa HPS (natikka) tai MH (monimetalli) setti. Tällä hetkellä kasvaa 3 chiliä monimetallin alla vesiviljelyksessä ja kasvu on aivan toista luokkaa kuin noilla höpö höpö loisteputkilla.
www.viherpeukku.fi - tuolta saa kasvatusjärjestelmiä ja valaisimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229