usalainen poikaystava

niina

elikka minun kysymykseni koskee seuraavaa, usalainen poikaystavani olisi muuttamassa suomeen kanssani ja monia mutkia on matkassa. voiko han saada tyoviisumin tulonsa jalkeen, vai onko toita oltava ennen tuloa? entas jos menemme kihloihin auttaako se hanen oleiluunsa. mita muuta olisi huomioitava? olisi ihana kuulla miten muut on selvinny, ei ole kivaa matkustella maasta toiseen vain 3 kuukaudeksi kerralla.. olisin enemman kuin kiitollinen vastauksista!

6

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakollinen

hiv testi on nykyisin pakolinen!

• Jenkki

Sama tilanne taalla, vaan enpas ole nahnyt missaan tuota HIV-testivaatimusta. Mistas sen loysit?

• HEL..TISSÄ

..tämä liittyy usa:n matkailuun?

• kysyä

neuvoa usa:ssa suomen suurlähetystöstä tai jos olet suomessa, kysy sisäministeriön maahanmuutto-osastolta. tämä palsta keskittyy enempi vapaaseen matkailuun suomi->usa...

• xyz

En ole ihan varma, löytyykö täältäkään tietoa, mutta ainakin on samanhenkistä porukkaa.

http://www.finlandforum.org/bb/index.php

Itsellänikin on amerikkalainen mies, mutta me järjestettiin asiat juuri toisinpäin, eli minä lähden Jenkkeihin. xy12345 @yahoo.com (poista väli)

• tsiku123445

Kaikista helpoimmalla paasee kun menette naimisiin ennen hanen Suomeen muuttoaan, jos se on teidan tilanteenne kannalta oikea ratkaisu. Pysyvan oleskeluluvan saaminen on varma kun olette naimisissa. Kihloissa ololla ei sinansa ole mitaan merkitysta jos ette ole asunut jo kahta vuotta yhdessa. Paperiasiat hoituu helpoiten siis jos olette jo aviopari. Kaikki paperiasiat kannattaa hoitaa ennen hanen tuloaan Suomeen, tai siis laittaa vireille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      40
      5161
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1740
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe