että ei riittäisi aika tänä kuulaana talviaamun kirjottaa kaikesta.
Olen loukannut ihmisä, särkenyt sydämmiä, ja ehkä tuhonnut kahden ihmisen elämän, ainakin osittain.
On hankala pyytää anteeksi tekoja, jotka ovat tapahtuneet kauan sitten.. Olin ihan eri ihminen,, enää en koskaan voisi tehdä mitään sellaista.
Mutta jos se yhtään lohduttaa.. elän menneisyyteni kanssa joka hetki. Ei mene päivääkään, ettäkö en muistaisi häpeääni ja pelkojani.
Yli kymmenen vuoden takaiset tekoni kummittelevat varmasti niin kauan kuin elän.
Kannan vastuuni, tavalla tai toisella..
Nainen kuusimetsän keskeltä
Mä olen tehnyt elämässäni niin paljon pahaa
2
698
Vastaukset
- mariah
Aina voi ottaa opiksi virheistään ja ottaa vastuuta tekemisistä, koskaan ei ole liian myöhäistä.Kohdata asiat ja ottaa vastuun tekemisistä, nähdä todellisuus.Se vaatii rohkeutta ja rehellisyyttä, nilviäiset heittävät asiat maton alle ja jatkavat matkaa pää kumarassa. Vain sillä pääsee menneisyyden taakasta(ainakin osittain jos ei kokonaan), ja voi katsoa itseään hymyillen peilistä ja nähdä eteenpäin.tsemppiä&rohkeutta!!!
- harmittaapa
..
Kun asia olisikin niin yksinkertainen.. : )
Mutta kiitos toivotteluistasi.
Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta jos menen puhumaan asioista, teen sen vain omaa oloani helpoottaakseni.. he ovat varmaan jo päässeet elämässään eteenpäin. En kai voi mennä repimään vanhoja haavoja auki, ihan vain että minulle tulisi hyvä olo?
Mutta ei se mitään.. En kulje pää kumarassa, enkä ole lakaissut maton alle.. Ajattelen näin, että sitten kun sen aika on, vastaan teoistani,m utta en tahdo kenenkään haavan alkaa suolaa hieromaan..
Silti, jos saisin kaikki tekemättömiksi, tekisin niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096