Mites olette valmistautuneet ...

JaskaJ40

... itsenäisyyspäivän viettoon? Itselläni ei oikein ole vielä fiilis päällä. Mitähän pitäisi tehdä sen (siis fiiliksen) nostattamiseksi. Pitäisiköhän aloittaa vaikka tuosta mitallien kiillottamisesta. Missäs se nyt oikein on, kas tuossa. Pronssinen ampumamerkki, Jees ... Hieman hinkkausta ja se on taas kuin uusi. Linnan ei tullut tänäkään vuonna kutsua, joten asustepuolen suhteen valinta on aika vapaa.

48

1938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SANO EI ORJATYÖLLE !

Vastusta orjatyötä ja sano KYLLÄ vapaalle yritteliäsyydelle ja työnteolle kunnojn palkalla.

SANOI EI VALTION HALLITSEMALLE TYÖVOIMALLE!

• ellinor

ÄLÄ HUUDA!!!!!!!
        kuule tuon vähemmälläkin äänellä......
        Saat vielä sydärin ja sen jälkeen et huuda enää yhtään mitään.....
        kantsis vähä rauhottua hyvä mies/nainen mikä ny ootkin......
        Ihan korviin otti..

• ellinor

vaan saunakaljaa juon....ei ole mitaleita,
      mut mitäs ne sun on ja mitä niillä oot oikein ampunu????ettet vaan ihan suoraan r......, tai siis maalitauluun!!!!

• JaskaJ40

"ettet vaan ihan suoraan r......"

*Nauraa* ... Juups. Ehkä se siksi onkin pronssinen ;))) Ai niin, onhan mulla hopeinen suunnistusmerkki. Suunnistin iltalomilla baariin ja ostin sen oluttuopilla joltain "tykkijullilta" ... Sorry, tykkimiehet ..

Mutta toisaalta, mulle on suunnistaminen ja sihtaaminen ollut aina tärkeitä juttuja. Nyt olis kyllä jo Porilaisten marssi paikallaan, tämän herkän tunnelman täydentämiseksi.

• ellinor
        JaskaJ40 kirjoitti:

"ettet vaan ihan suoraan r......"

*Nauraa* ... Juups. Ehkä se siksi onkin pronssinen ;))) Ai niin, onhan mulla hopeinen suunnistusmerkki. Suunnistin iltalomilla baariin ja ostin sen oluttuopilla joltain "tykkijullilta" ... Sorry, tykkimiehet ..

Mutta toisaalta, mulle on suunnistaminen ja sihtaaminen ollut aina tärkeitä juttuja. Nyt olis kyllä jo Porilaisten marssi paikallaan, tämän herkän tunnelman täydentämiseksi.

on hopeinen??? no silloin et osunu ihan suoraan reikään tai siis hmm...taulun keskelle...no pronssinenkin on hyvä...sillä pääsee jo pitkälle.... oishan se porilaisten marssi ihan hyvä.....
        kun vaan sais tän sairaan kisun sylistä pois....siis ihan oikea kissa eikä mikään hmm...oma misu....

• JaskaJ40
        ellinor kirjoitti:

on hopeinen??? no silloin et osunu ihan suoraan reikään tai siis hmm...taulun keskelle...no pronssinenkin on hyvä...sillä pääsee jo pitkälle.... oishan se porilaisten marssi ihan hyvä.....
        kun vaan sais tän sairaan kisun sylistä pois....siis ihan oikea kissa eikä mikään hmm...oma misu....

Hopeisen ostin juu. Ei kellään kyllä olis ollut pronssista myynnissäkään ;)) ... ja omastanihan en luovu edes rahalla.

Silitä minunkin puolesta sitä kisua, misua hmm ... no sitä kuitenkin ;))

• ellinor
        JaskaJ40 kirjoitti:

Hopeisen ostin juu. Ei kellään kyllä olis ollut pronssista myynnissäkään ;)) ... ja omastanihan en luovu edes rahalla.

Silitä minunkin puolesta sitä kisua, misua hmm ... no sitä kuitenkin ;))

misua...eikun kisua sunkin puolesta.....ny se jo heräili ja sain sen laitettua sänkyynsä..
        Silittelen vielä ku meen nukkuun, sitä kumpi se ny oli?? misu tai kisu??

• äijäkäs

Ensin revin telkkarien töpselit irti seinästä, ettei tarvi katsoa linnan kekkereitä. Muija ei kuitenkaan osaa niitä laittaa itsekseen takaisin. Se lähtee marmatuksen ja likööripullon kera naapurin akalle tosi aikaisessa vaiheessa niitä katsomaan. Itse kuuntelen Sillanpään marssilaulua ja juon kossua. Koska pirttihirmu kuitenkin taivastelee juhlia tosi myöhään naapurin kotkan kanssa, otan taksin ja riipasen vielä paariin kavereita trehvaamaan ja kittaan olutta. Itse asiassa lähdenkin jo nyt heti paariin, niin variksenpelätin on jo aamulla niin vihainen ettei sen kanssa tarvi puhua mitään. Ööö, mikäli nyt aamuksi kerkiän kotiin. Prkl, tässähän tuli nyt suunnittelun paikka. Paarissa törmää kuitenkin johonkin kiimaiseen naiseen, jolle pitää esittää paritteluriittejä. Jos ottaisi siis koiran mukaan, niin ei tarvitsisi sitä käydä aamulla ulkoiluttamassa. Se kyllä pääsee kantikseen, kun sille laittaa hatun päähän, portsari luulee sitä yhdeksi Kakeksi, joka on kyllä aivan h-in ruma karpaasi. Ongelma on koiran viinapää. Se on isäntäänsäkin äkeämpi, kun tinttaa salmaria ja anisviinaa sekaisin. Edelliskerrasta, kun oltiin piskin kanssa liikkeellä on vieläkin juttuja kantiksessa liikkeella. Jotkut juopommat muistelevat "sitä Kakea, joka oli kova ryyppäämään ja tappelemaan. Puhe sillä oli epäselvää ja Erkkiä se puri munista jatkoilla. Älä tuo sitä tähän mestaan enää äijäkäs, jookosta. Se on suakin kovempi kundi!". Et sillee eiköhän ne juhlapäiväpäivärutiinit tästä. Eikä jouluksi tarvi ostaa kalkkunaa, kun se yks hyvin riippunut nelikymppinen, todella murea kalkkuna on jo siellä himassa.

• ellinor

kyllä sun ennemmin kannattais alkaa kirjailijaks......tai kolumnistiksi, toinen Taanila joka osaa niin helvetin hyvin haukkua naisia...vaikka itellä on varmaan roikkunu jo niin monta vuotta et luulee "sen" olevan vaan kusemista varten...ja tuossa iässä ei sekään enää oikein onnistu jos noin sitä kaljaa/viinaa vedät naamaas..

• äijäkäs
        ellinor kirjoitti:

kyllä sun ennemmin kannattais alkaa kirjailijaks......tai kolumnistiksi, toinen Taanila joka osaa niin helvetin hyvin haukkua naisia...vaikka itellä on varmaan roikkunu jo niin monta vuotta et luulee "sen" olevan vaan kusemista varten...ja tuossa iässä ei sekään enää oikein onnistu jos noin sitä kaljaa/viinaa vedät naamaas..

En kyllä missään kohtaa huomannut naisia haukkuneeni, kerroin itsenäisyyspäiväsuunnitelmistani ja koirastani. Fyysisesti olen vielä kovassa kunnossa ja viinaakin pystyn onneksi vetämään aimo annoksia. Hyvin tässä vielä naisiakin kaatuu, hmm, verbaliikasta ei kyllä siinä hommassa ole koskaan kiikastanut. Puhumalla naisia on aina isketty, pitää tietysti pitää niiku tiätsäsillai varansa, että jaksais sit viä pelmutella helmoja, ettei sammu niiden kämpille. No, ei silläkään niin väliä, jos ei ite muista mitään fiaskoja. Kantiksessa voi sit muiden urosten kanssa vertailla hirvaiden kaatolukuja. Peijakas, yks nuori juippi johtaa mua, täytyy kiriä, vuosi loppuu. No, onhan noita yksinäisiä nelikymppisiä, joita voi paremman puutteessa jelppiä. Kun voimat ehtyy, niin kudon sukkia muiden pehmopaavojen kanssa seurakunnan kerhossa, mutta sinne on vielä matkaa. Alive and kickin´!

• ellinor
        äijäkäs kirjoitti:

En kyllä missään kohtaa huomannut naisia haukkuneeni, kerroin itsenäisyyspäiväsuunnitelmistani ja koirastani. Fyysisesti olen vielä kovassa kunnossa ja viinaakin pystyn onneksi vetämään aimo annoksia. Hyvin tässä vielä naisiakin kaatuu, hmm, verbaliikasta ei kyllä siinä hommassa ole koskaan kiikastanut. Puhumalla naisia on aina isketty, pitää tietysti pitää niiku tiätsäsillai varansa, että jaksais sit viä pelmutella helmoja, ettei sammu niiden kämpille. No, ei silläkään niin väliä, jos ei ite muista mitään fiaskoja. Kantiksessa voi sit muiden urosten kanssa vertailla hirvaiden kaatolukuja. Peijakas, yks nuori juippi johtaa mua, täytyy kiriä, vuosi loppuu. No, onhan noita yksinäisiä nelikymppisiä, joita voi paremman puutteessa jelppiä. Kun voimat ehtyy, niin kudon sukkia muiden pehmopaavojen kanssa seurakunnan kerhossa, mutta sinne on vielä matkaa. Alive and kickin´!

luulet et nelikymppiset naiset on vaan miestä vaille??? Voi helvetti vaikka impenä kuolisin ( onneks en sitä ole) niin tommosta äijää en hulis vaikka ois viimenen mies maan päällä!!!!
        Vai ei ole verbaliikassa ollu koskaan ollu ongelmia??? ootko koskaan jälkeenpäin kysyny????
        Voi olla et ne naiset puhuu susta jälkeenpäin tyyliin: olipa siinäkin köriläs..luuli itsestään suuria mut tosihommissa...hmm täys fiasko....

• pilttuu

ASIAA.., mut kuules ootkos tullu aatelleeks, ettei kaikki akat ihan noin tumpeloita ole?

Kato sitä on ollu pakko selevitä iliman ukkoa vuoskauvet ja on oppinna paukuttaan nauloi seinään ja käyttään porakoneita, pakittaan mitenkuten rekkaa, köksäämään sapuskat, ja ihmettelemään vikoja ku sähkövehkeet ei oikein toimi ja VOI sitä riemua, ku on hiffannu miten se tapahtuU!

sitä kuule tullee ajatelleeks usseemmin ku kerran, mihi sitä on ikänä miestä ees tarvinnu!

Noh.., oottehan te kumminki niin lutusia......

• äijäkäs
        ellinor kirjoitti:

luulet et nelikymppiset naiset on vaan miestä vaille??? Voi helvetti vaikka impenä kuolisin ( onneks en sitä ole) niin tommosta äijää en hulis vaikka ois viimenen mies maan päällä!!!!
        Vai ei ole verbaliikassa ollu koskaan ollu ongelmia??? ootko koskaan jälkeenpäin kysyny????
        Voi olla et ne naiset puhuu susta jälkeenpäin tyyliin: olipa siinäkin köriläs..luuli itsestään suuria mut tosihommissa...hmm täys fiasko....

No mutta! Sitten vielä väitetään suomalaisten neitsykäisten olevan haljuja ja värittömiä luonteeltaan. Sinähän kiihdyt kuin etelän naiset, hyvä! Mä tykkään tulisista naisista! Oi mä näen jo mielessäni miten kaltaisesi naisen poskilla läikehtivät intohimon ruusukkeet ja kieli lipoo vereviä huulia hohtavanvalkeitten hampaitten välistä mielen miettiessä uusia solvauksia, joihin kätkeä salatut tunteet. Rinnassa palaa, pamppaileva sydän yrittää ruokkia kiihkossaan huutavaa kehoa sen vaatiessa voimaa tähän sokeaan kaiken ylittävään voimanponnistukseen jolle ei näy loppua ja jota ei hallitse. Mmmm, tempperamenttisen naisen rakkaus, muistutit tästä, on siis vielä syytä elää ja heittää itsetuhoisuus ja kyynisyys nurkkaan, josta kaivaa esiin taas sinne heitetty arpinen sydän..

• äijäkäs
        pilttuu kirjoitti:

ASIAA.., mut kuules ootkos tullu aatelleeks, ettei kaikki akat ihan noin tumpeloita ole?

Kato sitä on ollu pakko selevitä iliman ukkoa vuoskauvet ja on oppinna paukuttaan nauloi seinään ja käyttään porakoneita, pakittaan mitenkuten rekkaa, köksäämään sapuskat, ja ihmettelemään vikoja ku sähkövehkeet ei oikein toimi ja VOI sitä riemua, ku on hiffannu miten se tapahtuU!

sitä kuule tullee ajatelleeks usseemmin ku kerran, mihi sitä on ikänä miestä ees tarvinnu!

Noh.., oottehan te kumminki niin lutusia......

No sinoot semmonen mimmi, jonka kanssa ois kiva maistella sahtia aitan rappusilla ja lyödä heinää vanhan ajan malliin seipäille. Välillä voitais vaihtaa öljyt menopeleihin ja tehdä linnuille pönttöjä puihin. Voe tokkiisa, vielä niitä remakoita naisimmeisiä sentään on olemassa. Välillä luettas Peppi Pitkätossua ja Jerry Cottonia ja sitten lämmitettäis sauna ja päälle koskenkorvoo ja piimää sekä talkkunaa ilta-auringossa! Siinä kun uuninpankolle simahtais ja nukkuis ruumiillista työtä tehneen ja hyvästä seurasta nauttineen ihmisen syvää ja rauhallista unta, nii voisko maailma enemmän kohillaan olla?

• ellinor
        äijäkäs kirjoitti:

No mutta! Sitten vielä väitetään suomalaisten neitsykäisten olevan haljuja ja värittömiä luonteeltaan. Sinähän kiihdyt kuin etelän naiset, hyvä! Mä tykkään tulisista naisista! Oi mä näen jo mielessäni miten kaltaisesi naisen poskilla läikehtivät intohimon ruusukkeet ja kieli lipoo vereviä huulia hohtavanvalkeitten hampaitten välistä mielen miettiessä uusia solvauksia, joihin kätkeä salatut tunteet. Rinnassa palaa, pamppaileva sydän yrittää ruokkia kiihkossaan huutavaa kehoa sen vaatiessa voimaa tähän sokeaan kaiken ylittävään voimanponnistukseen jolle ei näy loppua ja jota ei hallitse. Mmmm, tempperamenttisen naisen rakkaus, muistutit tästä, on siis vielä syytä elää ja heittää itsetuhoisuus ja kyynisyys nurkkaan, josta kaivaa esiin taas sinne heitetty arpinen sydän..

helvetin kukkanen!!!!
        vitut minä mitään sun tunteista välitän.....
        Tommonen joka haukkuu naisia.. Ihan oikeesti jos olisit tässä niin vetäsin sua niin kaaliin että vielä huomennakin etsisit hampaitas mun pihalta.....
        ja se mikä on (kuvittelet olevan) sun jalkojes välissä niin sitä pientäkään ei enää olis...se ois rutistettu rusinaks ( vai onko se jo rusinan kokonen) Että mua suututtaa tommoset mukamas "panomiehet" kun ei niistä loppujen lopuks oo mihinkään kuhan puhuvat ja haukkuvat naisia...........toisin on naiset!!!!me tiietään...

• ellinor kirjoitti:

helvetin kukkanen!!!!
        Tommonen joka haukkuu naisia.. Ihan oikeesti jos olisit tässä niin vetäsin sua niin kaaliin että vielä huomennakin etsisit hampaitas mun pihalta.....
        ja se mikä on (kuvittelet olevan) sun jalkojes välissä niin sitä pientäkään ei enää olis...se ois rutistettu rusinaks ( vai onko se jo rusinan kokonen) Että mua suututtaa tommoset mukamas "panomiehet" kun ei niistä loppujen lopuks oo mihinkään kuhan puhuvat ja haukkuvat naisia...........toisin on naiset!!!!me tiietään...

Hyvä Ellinor!!!hyvin sanottu...ja hauskasti :))))))))))

• äijäkäs
        ellinor kirjoitti:

helvetin kukkanen!!!!

Oi sitä temperamenttia! Mitä niitä hampaita nyt niin kauan ettis, etenkin, jos tää lumisade jatkuu. Tuskin löytäs kuitenkaan. Sitä paitsi jos noi vähäsetkin vehkeet ois rusinaks väännetty, niin tuskin siinä kohtaa enää hampaitaan funtsais. No, se on hyvä kun tytöt ees tietää (tai antaa niiden ainakin luulla niin, niäh niäh). Pentele, ihme, jos ei sensuuri iske, sussa on tota dominanaisen vikaa, vaikka mikäs siinä. Tosin eihän noita leikkejä voi harrastaa kovin usein, jos eka kerralla menee hampaat ja sukukalleudet.

• ellinor
        äijäkäs kirjoitti:

Oi sitä temperamenttia! Mitä niitä hampaita nyt niin kauan ettis, etenkin, jos tää lumisade jatkuu. Tuskin löytäs kuitenkaan. Sitä paitsi jos noi vähäsetkin vehkeet ois rusinaks väännetty, niin tuskin siinä kohtaa enää hampaitaan funtsais. No, se on hyvä kun tytöt ees tietää (tai antaa niiden ainakin luulla niin, niäh niäh). Pentele, ihme, jos ei sensuuri iske, sussa on tota dominanaisen vikaa, vaikka mikäs siinä. Tosin eihän noita leikkejä voi harrastaa kovin usein, jos eka kerralla menee hampaat ja sukukalleudet.

oisit sinä näky kun täältä lähtisit!!!
        Hampaat hukassa ja kädellä saisit pitää kiinni niistä olemattomista "rusinoista" jotka jo aikaa sitte oisin rutannu....
        Huomaatko jotain???? Et varmaan, mut kyllä naisillakin on sanottavaa...ei me olla mitään helvetin bimboja jotka uskoo kaikenmaailman mulkku pystyssä olevien juttuihin....
        Vittu että mua suututtaa tommoset...miks sua ny sanoisin....

• ellinor
        äijäkäs kirjoitti:

harrastaa??? Sinä et tiedä naisista kyllä yhtään mitään...
        oot lukenu jostain ja ny kirjottelet mukamas omana kokemuksena....
        voi vittu..kukaan nainen ei oo noinn tyhmä....
        ja ny lopetan tän paskan jauhamisen miehen kans joka ei ees uskalla vastata...tais tulla pisi housuihin...tai päähän....

• arvaus?
        ellinor kirjoitti:

ja ny lopetan tän paskan jauhamisen miehen kans joka ei ees uskalla vastata...tais tulla pisi housuihin...tai päähän....

Äijäkästä taisi inspiroida tuo aihe >>elämäni>> >>rakkaustarina>>?

joka oli taas puolestaan (tyyliltään) kopioitu jostain Nyyrikki-lehdestä? Eikös siinä tuon tapaisia juttuja aikanaan ollut?

Kertookohan näiden hiukan eri tavalla kirjoitettujen tarinoiden saama palaute jotain 40 naisista? ;)
        *rupeaa etsiskelemään alasuojia ja asbestikalsareita*

• ellinor
        arvaus? kirjoitti:

joka oli taas puolestaan (tyyliltään) kopioitu jostain Nyyrikki-lehdestä? Eikös siinä tuon tapaisia juttuja aikanaan ollut?

Kertookohan näiden hiukan eri tavalla kirjoitettujen tarinoiden saama palaute jotain 40 naisista? ;)

mut tuo nyyrikki oli ajankohtainen silloin ku oltiin nuoria, elettiin elämää ruusunpunaisten lasien läpi katsoen ja uskottiin ikuiseen rakkauteen...joka ei sit toteunutkaan...vaan päädyttiin kuka minnekkin, toiset onnellsina toiset ei.....
        ja vittu saatana sitä palautetta kyllä annetaan, kun aina vaan miehet luulee et naista voi noin vaan kusettaa....ehei kyllä enää onnistu...
        Ja sitäpaitsi naisetkin osaa/pystyy "tintata" jos semmosta haluaa.....ja kusipää miehiä saakin ja kunnolla...

• äijäkäs
        ellinor kirjoitti:

No en ole ehtiny vastaamaan. Mähän totesin, että olen lähdössä paariin. Nyt vasta kerkesin katsoa tätä jaarittelupalstaa, pitäny duunissa kiirettä ja krapulassa vielä, pentele. Kokeile joskus kirjoittaa jotain huumoripitoista tai omaperäistä, niin vois saada keskustelua aikaan. Se kellä menee herne nenään, on jo hävinnyt, kuten hiekkalaatikolta muistat?

• äijäkäs
        arvaus? kirjoitti:

En ole sitä keskustelua edes katsonut, sori. Kunhan nyt lämpimikseni jotain heittelin. On niin pirun tylsää lukea tätä palstaa: mitä ostaisin ukolle lahjaksi, polttaaks muutkin kynttilöitä jne. Ajattelin tuoda vähän väriä, mutta näköjään liian suurena annoksena. Ei pidä provosoitua, jos provosoidaan, sanoi Manu aikoinaan. no okei, tytöt ja tytönmieliset tarvii myös lebensraumia, mutta äijien nasevuutta tänne kaipaisi.

• arvailija
        äijäkäs kirjoitti:

En ole sitä keskustelua edes katsonut, sori. Kunhan nyt lämpimikseni jotain heittelin. On niin pirun tylsää lukea tätä palstaa: mitä ostaisin ukolle lahjaksi, polttaaks muutkin kynttilöitä jne. Ajattelin tuoda vähän väriä, mutta näköjään liian suurena annoksena. Ei pidä provosoitua, jos provosoidaan, sanoi Manu aikoinaan. no okei, tytöt ja tytönmieliset tarvii myös lebensraumia, mutta äijien nasevuutta tänne kaipaisi.

jokunen naseva äjjä lähti täältä lomille kun rupesi turhat poistot turhauttamaan...

ei nuo emännät täällä yleensä noin kiehahda, sattui vissiin vaan huono päivä. ja sit ovat oppineet huonoille tavoille, kun ei täällä _suomalaisten_ miesten haukkuminen ole koskaan paheksuttavaa ollut...

• äijäkäs
        arvailija kirjoitti:

jokunen naseva äjjä lähti täältä lomille kun rupesi turhat poistot turhauttamaan...

ei nuo emännät täällä yleensä noin kiehahda, sattui vissiin vaan huono päivä. ja sit ovat oppineet huonoille tavoille, kun ei täällä _suomalaisten_ miesten haukkuminen ole koskaan paheksuttavaa ollut...

Kiitoksia selvennyksestä. En ole kovin kauan tätä palstaa tsekkaillut. Yritetään pitää sukupuolikiintiöt täynnä...

• kerrankin on aikaa

siivota. Ja vielä keskellä viikkoa. Ja illalla voisi sitten tehdä vaikka töitä. Toinen vaihtoehto, että pyydän P:n kylään ja harrastan koko päivän s....ä. Kummankohan valitsen?

• isänmaallinen

Aion laittaa perinteisesti 2 aitoa kynttilää ikkunalle.Samalla kunnioitan sotaveteraaneja, jotka ovat taistelleet itsenäisyytemme puolesta.

• JaskaJ40

Niinpä se pitäisi varmaan meidän kaikkien hiukan hiljentyä miettimään, vaikkapa vain hetkeksi. Laitoin kirjoitukseeni hieman huumoria pyrkien siihen, ettei se ketään loukkaisi. Toivottavasti onnistuin.

• asusteena tulee olemaan essu ja puuhana piparkakkujen paisto..pitäis vaan jaksaa se taikina tehdä tänään...vai avaisko siideripullon??....tulis taikinastakin varmaan mausteisempaa pienessä kekkulissa....saas nähdä...

• tehdä huomenna muroleipiä ja sit täytyy käydä haudoilla ja myöhemmin tuleekin katsottua telkkarista linnan juhlia ja kynttilöitä palaa ja paljon..oon kyllä kynttilöitä polttanu jo monta viikkoa..:)

• Ansu

Työnorjana aion juhlia itsenäisyyttä ja itsepäisyyttäkin.
      Mmmujen ja pappojen kanssa katselemme Tuntematonta ja poltamme sinivalkoista kynttilää.
      Muistoja varmaan tulee vanhusten mieleen. Toivottavasti eivät ahdistu muistoista ja ilta muutu levottomaksi.
      No, aikamonta juhlapäivää on jo sodasta joten joululauluja illan ratoksi vielä hoilataan.

• tuffe

perintölusikat, aitoa alpakkaa ;)) Tää on muuten varma konsti: laita kiillotettavan alle foliota, hepenet joukkoon ja suolavettä päälle. Suolaa saa olla rutkasti. Muutaman minuutin päästä kaikki on kiiltävän suolaista :) Se on magiikkaa... siis kemiaa :)) Ja kannattaa tehdä kun kylässä on joku rakas vieras kuten tv-lupatarkastaja tai ulosottomies... jonkunnäköinen rikkipäästö siitä meinaan tulee :/

• JaskaJ40

Ja minä onneton noita "mitalleja" hinkannut koko ehtoon :// Tuo työnsankarin mitalli on kyllä niin mustaa patarautaa, että ei prrr... lähde kiiltään sitten millään ... Niin ja mitä nyt välillä Puolustusvoimien Varusmiessoittokunnan LP:n puolta kääntänyt.

• taika tehoa
        JaskaJ40 kirjoitti:

Ja minä onneton noita "mitalleja" hinkannut koko ehtoon :// Tuo työnsankarin mitalli on kyllä niin mustaa patarautaa, että ei prrr... lähde kiiltään sitten millään ... Niin ja mitä nyt välillä Puolustusvoimien Varusmiessoittokunnan LP:n puolta kääntänyt.

aitoon alpakkaan. Siinä pitää olla huijaukseksi hopeointi päällä.

Älä helevetissä lykkää niitä patarautaisia suolaliemeen - ne on umpiruosteessa välittömästi, ja sitten joudut maalaamaan ne punasella ferrexillä.

• tuffe
        JaskaJ40 kirjoitti:

Reinot jalassa? Ilman niitä ei nääs onnistu :) Se työnsankarimitalli lähtee puhtaaksi hiellä. Niin, että hopi hop vaan, saunan lauteille siitä :))

Terv. Tuffe-Lotta Hyttynen

ei hitsi, ei se vaan soinnu... Tuffe-Stiina ois ollut parempi... Noh, kippis kuitenkin! Hmm, saakohan kaljalla skoolata? Voih, liikaa ajatuksia mun päässä... purkkaa... :))

• tuffe
        taika tehoa kirjoitti:

aitoon alpakkaan. Siinä pitää olla huijaukseksi hopeointi päällä.

Älä helevetissä lykkää niitä patarautaisia suolaliemeen - ne on umpiruosteessa välittömästi, ja sitten joudut maalaamaan ne punasella ferrexillä.

Minä jo ajattelin että oiva konsti pestä autoa.. :)))

• JaskaJ40
        tuffe kirjoitti:

Reinot jalassa? Ilman niitä ei nääs onnistu :) Se työnsankarimitalli lähtee puhtaaksi hiellä. Niin, että hopi hop vaan, saunan lauteille siitä :))

Terv. Tuffe-Lotta Hyttynen

ei hitsi, ei se vaan soinnu... Tuffe-Stiina ois ollut parempi... Noh, kippis kuitenkin! Hmm, saakohan kaljalla skoolata? Voih, liikaa ajatuksia mun päässä... purkkaa... :))

... muulla konstilla ei meikä saa hikee päälle? Ootas, käännän kylkee ja katotaan sitten ;))

Oikeastaan mulle tuli hiki otsalle jo kun kaivoin esiin sen työnsankari-mitallin. Jos laitan sen kainaloon, saattais kroppa reakoida ja se varmaan sulais ;)) ... ei prrr olkoot ...

• tuffe
        JaskaJ40 kirjoitti:

... muulla konstilla ei meikä saa hikee päälle? Ootas, käännän kylkee ja katotaan sitten ;))

Oikeastaan mulle tuli hiki otsalle jo kun kaivoin esiin sen työnsankari-mitallin. Jos laitan sen kainaloon, saattais kroppa reakoida ja se varmaan sulais ;)) ... ei prrr olkoot ...

Huh, hiki tulee pelkästä ajatuksesta ;)))

• ellinor
        tuffe kirjoitti:

Huh, hiki tulee pelkästä ajatuksesta ;)))

tuli mullekkin...Alko niin vituttaan tuo yks äijänköriläs ja kun kisu nukahti niin aloin leipoon....ja hitsi sainkin paljon aikaan....
        On se vaan kumma ku oikein suuttuu ja vittuuntuu niin saapihan paljon aikaan....

• äijäkäs
        ellinor kirjoitti:

tuli mullekkin...Alko niin vituttaan tuo yks äijänköriläs ja kun kisu nukahti niin aloin leipoon....ja hitsi sainkin paljon aikaan....
        On se vaan kumma ku oikein suuttuu ja vittuuntuu niin saapihan paljon aikaan....

Anna mun purra sun pullaa, jookosta. Et käyttäis tota v-sanaa niin paljon, ei sovi kiltille tytöille.

• ellinor
        äijäkäs kirjoitti:

Anna mun purra sun pullaa, jookosta. Et käyttäis tota v-sanaa niin paljon, ei sovi kiltille tytöille.

tuli ehkä otettua yks saunakalja liikaa ja kun olen äkkipikanen niin tuli vähä sanottua.....
        Enkä osaa lässyttää vaan suoraan asiat...mut sun kans oli mukava väitellä....
        No lopetan kirjottelun tänne niin en loukkaa ketään tai kenenkään tunteita...

• tuffe
        ellinor kirjoitti:

tuli ehkä otettua yks saunakalja liikaa ja kun olen äkkipikanen niin tuli vähä sanottua.....

En minä nyt tuota niin pahana pitänyt, mua ainakin hymyilytti :) Sitä paitsi minusta on hienoa kun osaat pyytää anteeksi.

Kyytiä vaan noille äijille :))

• ovat parhaita
        ellinor kirjoitti:

eli älä lopeta, jos syysi oli tuo. Muut syyt ymmäretään esim. kiireet.

• jumatsukka
        ellinor kirjoitti:

Saa lopettaa, sinua munsukka on kiva lukea.

• ellinor
        jumatsukka kirjoitti:

Saa lopettaa, sinua munsukka on kiva lukea.

oli pakko vastata!!! ku piti nauraa aivan vääränä:))))
        Munsukka....ku aivan tuskissa hain mun lenkkisukkia...ja löytyhän ne:))
        Koira oli yön aikana purru ne "pillunpäreiks"
        Et silleen...

• jumatsukka
        ellinor kirjoitti:

oli pakko vastata!!! ku piti nauraa aivan vääränä:))))
        Munsukka....ku aivan tuskissa hain mun lenkkisukkia...ja löytyhän ne:))
        Koira oli yön aikana purru ne "pillunpäreiks"
        Et silleen...

Kun tälläinen satunnainen kirjoittaja olen,jumatsukka niin harvoin minulle vastataan.
        Munsukka on näitä hellimis sanoja mitä tämän ikäinen enää kehtaa sanoa munsukka.

• ellinor
        jumatsukka kirjoitti:

Kun tälläinen satunnainen kirjoittaja olen,jumatsukka niin harvoin minulle vastataan.
        Munsukka on näitä hellimis sanoja mitä tämän ikäinen enää kehtaa sanoa munsukka.

kirjottelet:))))
        Ja mukava noita on lukea kun tulee aina niin hyvälle tuulelle..
        tuo mun koira osoittaa aina välillä mieltä jos joudun oleen pitempään töissä...ja se mun lenkittäjä-tyttö käy täällä, sille ei kelpaa muut kun minä....
        Joulukuusen taian uskaltaa laittaa vasta kun alkaa juoluvapaat..
        Viime vuonna kun meni ylitöiks niin kotiin tullessa kuusi oli kaadettu, koristeet purtu rikki, rikkinäisiä kuusenpalloja ympäri huushollia ja kisu ja koira makas sohvalla vierekkäin eikä inahtaneetkaan paikalta..tyyliin" me ei olla tehty sitte yhtään mitään":)))
        No ny työ kutsuu..yäk...

• äijäkäs
        ellinor kirjoitti:

kirjottelet:))))
        Ja mukava noita on lukea kun tulee aina niin hyvälle tuulelle..
        tuo mun koira osoittaa aina välillä mieltä jos joudun oleen pitempään töissä...ja se mun lenkittäjä-tyttö käy täällä, sille ei kelpaa muut kun minä....
        Joulukuusen taian uskaltaa laittaa vasta kun alkaa juoluvapaat..
        Viime vuonna kun meni ylitöiks niin kotiin tullessa kuusi oli kaadettu, koristeet purtu rikki, rikkinäisiä kuusenpalloja ympäri huushollia ja kisu ja koira makas sohvalla vierekkäin eikä inahtaneetkaan paikalta..tyyliin" me ei olla tehty sitte yhtään mitään":)))
        No ny työ kutsuu..yäk...

Joh, kirjoita nyt ihmeessä, älä mun kirjoittelusta välitä, ei meikäläisen tunteita niin vain loukata. Mulla menee toi provoilu vähän yli, oikeasti olen kyllä helvatan kaukana tyypistä, joksi minua luulit. Lupaan tästedes kirjoittaa vähän rehellisemmin ja jättää sadut pöytälaatikkokirjoituksiin, et tsori vaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe