Minulla on kaksi undulaattia BOob ja HiNtti...
Mutta niiltä on lähtenyt kaikkialta sulkia,kun ne tappelevat aika usein...Mitä teen,voiko tuommoisen kestää,sillä en haluaisi myydä undulaattejani,sillä on syvästi kiintynyt niihin,
ja kummatkin ovat niin erinlaisesti omaperäisiä,
ja erittäin persoonallisia hömpsyköitä...
unduni,...vaarallista?!
4
380
Vastaukset
- ...
No voi jeesus näitä!
- sus4nn4
Kun kerta ne tappelevat usein, niin eikö ne kannattaisi laittaa eri häkkeihin? O.o
- yhden undun omistaja
olen samaa mieltä et linnut kantsii laittaa eri häkkeihin..ne eivät vain tule toimeen keskenään?(niin ku ei kaikki ihmisetkään.
- erottaa?
yhden undun omistaja kirjoitti:
olen samaa mieltä et linnut kantsii laittaa eri häkkeihin..ne eivät vain tule toimeen keskenään?(niin ku ei kaikki ihmisetkään.
samaa mieltä. kannattaa erottaa ne, itselläni oli joskus sama juttu. erotin ja se helpotti, tai toinen vaihtoehto ois myydä, mut ei sellasta knaata tehä, eri häkkeihin vaa. :D mulla on myytävänä halpa häkki :)
t. jenni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337