Eli siis viesti koskee Eminemin "toista tytärtä", Laneyta. Hän esintyy ainakin Eminemin Mocking Bird-videolla. Laneyhan on Kimin (Eminemin on-off tyttöystävä) siskon tytär jonka Em kai adobtoi? Voisiko joku selventää hieman asiaa, esim. miksi tyttä Eminemillä edes on?
Laney?
3
612
Vastaukset
- lunalu
tietääkseni kimin sisko kuoli tai ei enään pystynyt huolehtimaan lapsestaan tai vastaavaa ?
- ~night_shadow~
siis ihqulla emillä on vaan yx tyttö, hailie!
ja mocking bird videolla on emin veljen tyttö/kimin veljen tyttö Lainey (ei se kyl noin kirjotettu, se nimi oli pitempi) ja kimillä on toisen miehen kaa tytär: Whitney
en kyl oo kuullu mistään adoptiosta.. - maria sjarapova
lainie on oikealta nimeltään amanda mathers mutta myös kutsutaan alainaksi.kun halie jade syntyi tahtoivat kim ja eminem ottaa huostaan amandan kimin kaksois sisaren tyttären.amandalla on kaksoisveli joka on vammautunut(kerrottiin kerran).amanda asui äitinsä sukulaisten luona ennenkuin kim ja eminem päättivät pitää huolta tytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554544
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164