Katsokaa vaikka telkasta illalla :)
Oli upea sotilasparaati..
3
371
Vastaukset
- ,,,
Ei jaksa kiinostaa tuommoset koneet, olis ees kunnon paraati tansseineen ja musiikkeineen mutta ei.
- ei natsi
Suomen pilipaliarmeijaako siellä ihailtiin. Henkisesti 30-luvulle taantuneet joukot pukevat jalkarätit ja lähtevät rajalle hiihtämään vihollista vastaan. Olettavat venäläisten hiihtävän rajan yli pyssyineen. Ei tajua sitä, että Venäjä on nykyään ohjus-suurvalta ja kykenee ilman maajoukkojen lähettämistä tuhoamaan ilmastakäsin Suomen ilmapuolustuksen ja sotilaslentokentät, paikantamaan satelliitilla Suomen maajoukot ja tuhoamaan ne risteilyohjuksilla. Sitten vaan esitetään ehdoton antautumisvaatimus Suomen hallitukselle. Tarvittaessa Venäjä voi antautumisvaatimusten tehostamiseksi uhata myös uusien oppiensa mukaan käyttää ydiniskua ensimmäisenä, jos tarve vaatii. Tampere olisi siihen iskuun sopiva kohde. Eiköhän suomi antaudu ehdoitta, kun tarpeeksi on "sankarivainajia" kertynyt. Antautumisen jälkeen vasta Venäjän maajoukot rajan yli kohti Helsinkiä. Ilman Naton turvaa ei Suomen aseilla ole mitään sanomista Venäjän ohjuksia vastaan. Natomaahan Venäjä ei uskalla hyökätä.
- katsoja
hyvä paraati oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294