Missä hovissa nuo vanhat niiailevat akat luulevat olevansa....kammottavaa...
LOPETTAKAA NIIAILU!!!
5
451
Vastaukset
- ihme urputusta
tavat pitää olla.
- tsaarinvalta
tai ainakin tsaarin hovin tavat
- ohivetoyhteiskunnassa
nama niiailevat ovat niita joita harvainvalta on palkinnut kansakunnan ja kansalaisten riistamisesta parhaiten (toki ryhmaan mahtuu lumeeksi myos muutama urheilija ja pop-tahti) eli paaosa naista niiailijoista on ja kuvittelee olevansa ns. "parempia ihmisia" kun on sentaan linnaankin kutsuttu...
linnaan jossa suuremmat mafiat johtajat vastaanottavat ja nain palkitsevat pienempia konniaan :) - Arvot kunniaan
Minusta taasen on tyhmää kun naiset kumartavat. Tosi lady osaa niiata, niin naiset tekevät.
Vai onko tarkoitus että naiset käyvät esim. seisaaltaa kusella tasa-arvon nimissä???- ovat ihan eri asioita
Kysymys ei ole tasa-arvosta miesten ja naisten välillä vaan JÄRJETTÖMÄSTÄ, alistumista osoittavasta, vanhanaikaisesta tavasta, joka kuuluu todellakin vain hoviin ja pikkutytöille. Ei presidentti ole kuningatar!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244