Minä tunnustan suoraan, että olen kateellinen kaikille linnaan kutsutuille. Onhan se julkinen tunnustus sille, että henkilö on merkittävä yhteiskunnallinen vaikuttaja ja eroaa rupusakista meikäläisistä luusereista. Itselläni ei ole mitään mahdollisuutta päästä enempää työn kuin harrastusten puolesta, ainut on, että voisi pelastaa presidentin esim hukkumasta. Eikä tule kunniamerkkejäkään enää. Sain 40 vuoden palvelun jälkeen jonkun mitalin, joka nyt ei paljon eroa 10-senttisestä
Kateellinen
apulaisvartija
3
281
Vastaukset
- ???????????
vituttaako
- nykäsenkaa
julista suhde nykäsen kanssa niin rupee siltä lesbian kannatuksen puheenjohtajalta tippuu kutsua
- suotta
se "tavallinen rupusakki" on tätä maata rakentanut ja ansaitsee varmasti paikkansa tässä maassa - pääsi sitten linnan bileisiin tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294