Nokia pää-johtaja sai mitalin rintaansa vaikkei ole tehnyt muutakuin vienyt Suomalaisilta työpaikkoja kiinaan ja samoin oli muitten yritys johtajien laita.ja miten jonku vuoden pakolaisen palkitseminen liittyy itsenäisyyteen? että loiekö niin että mitä enemmän harrastaa vääryyttä ja petturuutta isänmaata kohtaan sitä enemmän saa prenikoita rintapieleensä ja kunniaa,erikoista kun valtakunnan Presidentti palkitsee kaikenmaailman hihhuleita joilla ei itsenäisyyden kanssa ole mitään tekemistä! köyhäkansa maksaa kaken sen loiton ja elwistelyn linnan juhlisa sitäkö me tahdomme että kustannamme eliiti punikeille linan juhlat ja kaikille hanslankareille?
erikoista että..
nomex
2
262
Vastaukset
- presidenttiehdokas nimeltään
Tavja Halonenhan haluaa nimenomaan auttaa vähemmän kehittyneitä maita, joten eikös Ollila sitten tee erinomaista kehitysaputyötä Kiinan suhteen?
- ...
No eiköhän Nokia itsessään ole myös jotain tuonut Suomelle. Valivalivali
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294