Toivottavasti ensi vuonna linnaan kutsutaan vain veteraaneja, jotka ovat itsenäisyyden meille hankkineet, ja turhat julkkikset ja kansanedustajat jätetään pois. Tuhat veteraania avustajineen olisi hieno asia ja varmasti tv-katselijatkin arvostaisivat juhlia enemmän kuin nyt. Veteraanit voitaisiin valita tappojen perusteella, eli mitä enemmän on tappanut ihmisiä (venäläisiä, tai suomalaisia rintamapelkureita), sitä paremmat mahdollisuudet päästä kutsutuksi. Uskon, että ainakin kaikki vähintään 50 ihmistä tappaneet veteraanit pääsisivät linnaan. Nuorisollekkin olisi hyvä päästä ihailemaan oikeita sankareita turhien julkkisten ja poliitikkojen sijasta. Uskon, että ainakin Timo Soini voisi päätyä vain veteraanien kutsumiseen. Älkää siis äänestäkö Tarja Halosta!
ensi vuonna vain veteraanit linnaan?
Itsenäisyyydestä ylpeä!
1
318
Vastaukset
- äänestetä
Ja mitä tuohon tappamiseen tulee, niin se on aika surullinen juttu, vaikka isäukkokin oli silmästä silmään tilanteissa. Toinen selvis, se isäukko, mut mut oli jo pistetty alulle lomilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294