Kuka oli se, daami joka saapui linnaan valtavassa vannepuvussa...josta selostajakin sanoi..."tuossa puvussa on hankaluuksia liikkua tän illan aikana"
Koko illan aikana en vilaustakaan nähnyt kyseisestä daamista...jotta hankilöllisyys ois selvinnyt...
valtavan vannepuvun kantaja??
5
1922
Vastaukset
- varma tieto.....
Oisko ollu prinsessa Leia tai Amidala??
- kyliltt
hää oll rukolaisen pertta se muatallouslomittaja kyyrönmäestä.se oll ostanna ku kutsu tull.
- oikeesti!!
Et kai oranssissa puvussa liikuskelevaa Marja Tiuraa , kokoomuslaista kansanedustajaa tarkottanut? Sitä kyllä vilahteli kuvissa myöhemminkin.
Ai niin oli siellä joku muukin, siis jolla oli HUGE se helma, ei tainnut olla mikään iso julkkis.- themee__
Muistelisin että se, kellä se pariovien levyinen vanne oli hameessaan, oli joku suht vanha kotka eikä mikään julkkis.
- prinsessa
Ite pidin puvun alaosasta kovinkin,ehkä vaan hieman vaikea tungoksessa kulkea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244