Hannalle on noussut menestys päähän

!!!!!!!!

Kuulitteko ku kloppi puhui kokeneen ja HYVÄN laulajan Paula Koivuniemen vieressä eilen linnanjuhlissa ihan niinkuin olisi jo samanvertainen..!!..kauhean itserakas!!!

6

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.Q

Miten niin menestys noussu päähän? Siinä juuri kokenut Paula Koivuniemi antoi neuvoja äskettäin pinnalle tulleelle Hanna Pakariselle, joten mitä sä oikein mahdat höpöttää?

• ...

Hannalla on sentään huumoria ja itseironiaa, mitä ihan kaikilla ei näköjään ole!

• joku vaan

No miksi Hanna ei olisi saanut puhua Paulan kaa ilman että sitä heti morkataan..? Sulla on tainnu nousta päähän, ja aika pahasti sitenkin, tuo Paula....... Sanonpa vaan.. Hanna sentään myös kokenut ja HYVÄ laulaja, että mitä sitten vaikka se puhuki niinku olis samanvertainen? Kato ku Hanna on saman vertainen.. Ja jopa parempi.

• olisiko

Hannan pitänyt pistää päänsä pensaaseen ja olla silleen anteeksi kun olen olemassa tyyliin.
        Kunnon stara-asenne pitää olla jos meinaa suomen kovassa musa maailmassa pärjätä.
        Kukaan ei jaksa mitään hissukkaa kuunnella ja katella

• joku vaan.
        olisiko kirjoitti:

Hannan pitänyt pistää päänsä pensaaseen ja olla silleen anteeksi kun olen olemassa tyyliin.
        Kunnon stara-asenne pitää olla jos meinaa suomen kovassa musa maailmassa pärjätä.
        Kukaan ei jaksa mitään hissukkaa kuunnella ja katella

Nii just. Hannahan teki ihan oikein ku meni puhumaan sille Paulalle. Sehän on hyvä että menee puhumaan eikä oo sellainen hiirulainen..

• hanna on paras

siis hyi !!!hanna on paras eikä hannaa voi ve

!!! idiotrrata keneenkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe