Oli kyllä kauhee katsella, kun jotkut naiset olivat ahtaneet itsensä liian kireisiin olkaimettomiin juhlamekkoihin! Läskit/löysä nahka tursusivat yli äyräiden! Kauheaa katseltavaa! Erityisesti jokut vanhemmat naiset olivat pukeutuneet hiukan liian paljastavasti...Noh pääsivät sentään näyttämään kuinka paljon paikat jo roikkuvat. Sillehän emme voi mitään,että jotkut ihmiset eivät vain osaa pukeutua vartalolleen sopivalla tavalla.
Olkaimettomat juhlapuvut!
2
730
Vastaukset
- samaa mieltä!
Ja lisäksi olisivat saaneet useat valita puvun jossa on hihat, kun osalla eukoista roikku käsivarsien löysät kun jokkut kanan "hetulat". Tuntuu että suunittelijat koittaa vaan tehdä mitä upeimmat puvut julkisuuden takia, kuitenkaan ottamatta huomioon siitä kuka pukua päällään kantaa. Kyllä meinas melkein itku tulla kun kattelin!!!!
- Hihallinen
Näitä naisten roikkuvia käsivarsia kutsutaan "alleiksi" kuulemma Alli olikohan se nyt Alli Paasikiven mukaan. (Joka tapauksessa jonkun entisen presidentin Alli-nimisen puolison mukaan). Hän piti kovasti hihattomista leningeistä, eikä välittänyt roikkuvista nahoista. Sama juttu joka vuosi, ei mitään itsekritiikkiä monellakaan linnanjuhlijalla. Kyllä pukusuunnittelijan täytyisi ottaa huomioon pukua käyttävän naisen vartalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294