Hanna Pakarinen on hetero, fiksu, kaunis ja
erittäin hyvä laulaja! Joten voisitteko lopettaa
nuo idioottimaiset lesbo jutut ja muut Hannaa koskevat pilkka puheet...
Hannasta
5
914
Vastaukset
- joku vaan
olen täysin samaa mieltä! On se kumma kun julkkiksista pitää aina yrittää leipoa lesboja tai homoja ja puhua muuta paskaa!!
- YrjöJurri
Hanna on nätti nuori nainen ja kaikenlisäksi erittäin hyvä laulaja.
Toisekseen mitä nämä äitylin pikku piipertäjät edes tietävät lesbosuhteista tai seksistä yleensä. - gootti-karjalainen
lesbojen toiveajattelua Hannan lesbous. Tietysti heidän vinkkelistään katsottuna olisi mahtavaa saada niinkin paljon mediassa näkyvä henkilö kuin Hanna julkilesboksi.
- Lepakko
Saahan sitä unelmoida! Itse ainakin jatkan unelmointia Hannasta tasan niin paljon kuin haluan.. Ei ole minun vika jos lehdistö tai joku muu sellainen väittää Hannan olevan lepakko, vaikkei selvästikkään sitä ole.. mulle ihan sama. Se ei estä mua unelmoimasta!=)
- hanskittaja
Mä oon sun kans niin samaa mieltä!
Tollaset jutut on niin lapsellisia, että ei voi ymmärtää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358