Oikein tylsistyttää,kun kukaan ei keskustele ihanista doggeistaan täällä.. Tiedän, muitákin keskustelupaikkoja on,mutta eihän tämänkään tarvitsisi kuolla!
On niin pirun tylsää jutella täällä itsekseen... =D
Miksi Doggi-palsta on niin kuollut?
16
1366
Vastaukset
Kaikki ovat ilmeisesti yleistä koiria palstalla, tule sinne.
- m&m
olisi mieluisaa jos täälläkin olis vähän enemmän elämää :)
- Anne-Doggi
minä häiriköin.. =) Olisi vaan ihan mukavaa,ettei tämä palsta kuihtuisi kokonaan pois. Onhan meitä doggi-ihmisiä kuitenkin melkoisesti...
Mutta kaikesta huolimatta IHANAA JOULUN ODOTUSTA KOIRA-IMMEISILLE JA HAUKUILLENNE! - täälläkin
Anne-Doggi kirjoitti:
minä häiriköin.. =) Olisi vaan ihan mukavaa,ettei tämä palsta kuihtuisi kokonaan pois. Onhan meitä doggi-ihmisiä kuitenkin melkoisesti...
Mutta kaikesta huolimatta IHANAA JOULUN ODOTUSTA KOIRA-IMMEISILLE JA HAUKUILLENNE!täälläkin yksi dogin omistaja joka käy melkein joka päivä täällä tsekkaamassa jos joku olisi kirjoittanut jotain.
- Anne-Doggi
täälläkin kirjoitti:
täälläkin yksi dogin omistaja joka käy melkein joka päivä täällä tsekkaamassa jos joku olisi kirjoittanut jotain.
Sitten olet aivan kuin minä. Kiiruhdan doggi-palstalle katselemaan,olisiko uusia juttuja tullut.Ikävä kyllä usein joutuu pettymään.
- m&m
Anne-Doggi kirjoitti:
Sitten olet aivan kuin minä. Kiiruhdan doggi-palstalle katselemaan,olisiko uusia juttuja tullut.Ikävä kyllä usein joutuu pettymään.
:) Toivottavasti tämäkin palsta vähän elpyisi :)
- mie vaan
Anne-Doggi kirjoitti:
Mutta kaikesta huolimatta IHANAA JOULUN ODOTUSTA KOIRA-IMMEISILLE JA HAUKUILLENNE!Anne-Doggi, käy www.tanskandoggi.takaisin.fi, siellä myö kaikki doggi-immeiset paasataan..
- Puuh
Myös minä tarkistelen päivittäin onko tullut uusia viestejä, harmittavan harvoin niitä on...
- blackmagictiger
VARSINKIN MUSTAT JA SINISET DOGGIT..MENEN VARMAAN LAUANTAINA KATTOMAAN NIITÄ.
- Anne-Doggi
Harmittaa vaan,kun niin monet ihmiset pelkäävät niitä kokonsa puolesta. Doggit ovat mitä lempeimpiä otuksia,vaikka massaa ja näyttävyyttä onkin. Monesti olen joutunut kuuntelemaan kommentteja "vaarallisista ja pelottavista koirista."
- blackmagictiger
Anne-Doggi kirjoitti:
Harmittaa vaan,kun niin monet ihmiset pelkäävät niitä kokonsa puolesta. Doggit ovat mitä lempeimpiä otuksia,vaikka massaa ja näyttävyyttä onkin. Monesti olen joutunut kuuntelemaan kommentteja "vaarallisista ja pelottavista koirista."
oli voittajassakin esillä.upeita olivatkin
- blackmagictiger
Anne-Doggi kirjoitti:
siis tanskandoggit
- omat suos
Anne-Doggi kirjoitti:
mustat ja siniset.samoin bernhardilaiset on upeita
- <<<<
Anne-Doggi kirjoitti:
OLISI UPEAA OMISTAA 3 KELTAISTA DOGGIA 2 MUSTAA
4 MUSTAA 2 KELTAISTA DOGGIA
- blackmagictiger
DOGGIT ON UPEITA KOIRIA
- <<<<<
OLISI IHANAA OMISTAA DOGGITYTÖT AMANDA.TYYNE.RAMONA.OLGA.CARA JA SITTEN DOGGIPOJAT BRAHMS.RETU.ROCKY.ALI.JA SITTEN DOGGITYTÖT 7.5 V TYYNE < HARLEKINI JA RAMONA 9.5 V MUSTA JA SITTEN DOGGIPOIKA MISKA JA JAMBO JA DOGGITYTTÖ AMANDA JA SITTEN DOGGITYTTÖ MOONA JA SITTEN HARLEKIINIDO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907